Mitä olen lukenu muilla foorumeilla ja kuullu fanien mietteitä niin monet oli pettyneitä Donin tarinaan joka keskittyi Roopen ja Kultun viettämään aikaan Roopen valtauksella. Mun mielestä se oli yks ihanimmista tarinoista ikinä! Olihan siinä paljon liiottelua mutta niinhän sarjakuvissa kuuluukin olla. Ei Rosa silti yrittäny siinä tehdä Roopesta mitään yli-inhimillistä (tai "ankallista"...) sarjakuvasupersankaria. Saisinpa vielä joskus lukea lisää Roopen ja Kultun nuoruudesta, mutta sitä tuskin tapahtuu. Ainakin tällasen kuvan sai Rosan esipuheesta...
White Agony Creekin vanki
1
1784
Vastaukset
- hyvä ollut!
Se oli huono sarjakuva!
Ei Roope klondiken aikoihin (ainakaan Barksin mukaan) ollut sellainen tippasilmäinen pehmo niin kuin kyseisessä tarinassa.
Ja miksi jokaisessa Roopen nuoruus b-osassa Roopen on paettava jotakin luonnonvoimaa? Cutty Sarkin cowboykapteenissa roope ratsastaa pakoon hyöky-aaltoa, Yukonin sydämmessä hän pakenee tulipaloa, Culebran liikenerossa liukuu kivirakennelmalla keskellä kivivyöryä, ja tässä roope pakenee lumivyöryä. On olemassa muitakin tapoja tehdä lennokkaita tarinoita!
Myös loppuratkaisu oli ennalta arvattava.(siis se roopen tärkein aarre)
Ja oliko todellakin pakko kopioida koko roopen nuoruusmuistelu kohta ruutu ruudulta Barksin takaisin klondikeen-tarinasta?
White Agony Creekin vangissa Rosan piirrosjälkikin oli huompaa kuin koskaan ennen.
Jos tarinassa olisi ollut edes jotain hyvää joka olisi hyvittänyt kaiken huonon, mutta kun ei. Kaiken kaikkiaan White Agony Creekin vanki oli harvinaisen turha tarina!
.....minun mielestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361379Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491312Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin200973