Mitä olen lukenu muilla foorumeilla ja kuullu fanien mietteitä niin monet oli pettyneitä Donin tarinaan joka keskittyi Roopen ja Kultun viettämään aikaan Roopen valtauksella. Mun mielestä se oli yks ihanimmista tarinoista ikinä! Olihan siinä paljon liiottelua mutta niinhän sarjakuvissa kuuluukin olla. Ei Rosa silti yrittäny siinä tehdä Roopesta mitään yli-inhimillistä (tai "ankallista"...) sarjakuvasupersankaria. Saisinpa vielä joskus lukea lisää Roopen ja Kultun nuoruudesta, mutta sitä tuskin tapahtuu. Ainakin tällasen kuvan sai Rosan esipuheesta...
Vastaukset 1
- hyvä ollut!
Se oli huono sarjakuva!
Ei Roope klondiken aikoihin (ainakaan Barksin mukaan) ollut sellainen tippasilmäinen pehmo niin kuin kyseisessä tarinassa.
Ja miksi jokaisessa Roopen nuoruus b-osassa Roopen on paettava jotakin luonnonvoimaa? Cutty Sarkin cowboykapteenissa roope ratsastaa pakoon hyöky-aaltoa, Yukonin sydämmessä hän pakenee tulipaloa, Culebran liikenerossa liukuu kivirakennelmalla keskellä kivivyöryä, ja tässä roope pakenee lumivyöryä. On olemassa muitakin tapoja tehdä lennokkaita tarinoita!
Myös loppuratkaisu oli ennalta arvattava.(siis se roopen tärkein aarre)
Ja oliko todellakin pakko kopioida koko roopen nuoruusmuistelu kohta ruutu ruudulta Barksin takaisin klondikeen-tarinasta?
White Agony Creekin vangissa Rosan piirrosjälkikin oli huompaa kuin koskaan ennen.
Jos tarinassa olisi ollut edes jotain hyvää joka olisi hyvittänyt kaiken huonon, mutta kun ei. Kaiken kaikkiaan White Agony Creekin vanki oli harvinaisen turha tarina!
.....minun mielestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti6101358- 741235
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan831038Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli83976- 81949
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52833Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10808- 67807
Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss212709Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35702