White Agony Creekin vanki

Goldie <3 Scrooge

Mitä olen lukenu muilla foorumeilla ja kuullu fanien mietteitä niin monet oli pettyneitä Donin tarinaan joka keskittyi Roopen ja Kultun viettämään aikaan Roopen valtauksella. Mun mielestä se oli yks ihanimmista tarinoista ikinä! Olihan siinä paljon liiottelua mutta niinhän sarjakuvissa kuuluukin olla. Ei Rosa silti yrittäny siinä tehdä Roopesta mitään yli-inhimillistä (tai "ankallista"...) sarjakuvasupersankaria. Saisinpa vielä joskus lukea lisää Roopen ja Kultun nuoruudesta, mutta sitä tuskin tapahtuu. Ainakin tällasen kuvan sai Rosan esipuheesta...

1

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä ollut!

Se oli huono sarjakuva!
      Ei Roope klondiken aikoihin (ainakaan Barksin mukaan) ollut sellainen tippasilmäinen pehmo niin kuin kyseisessä tarinassa.
      Ja miksi jokaisessa Roopen nuoruus b-osassa Roopen on paettava jotakin luonnonvoimaa? Cutty Sarkin cowboykapteenissa roope ratsastaa pakoon hyöky-aaltoa, Yukonin sydämmessä hän pakenee tulipaloa, Culebran liikenerossa liukuu kivirakennelmalla keskellä kivivyöryä, ja tässä roope pakenee lumivyöryä. On olemassa muitakin tapoja tehdä lennokkaita tarinoita!
      Myös loppuratkaisu oli ennalta arvattava.(siis se roopen tärkein aarre)
      Ja oliko todellakin pakko kopioida koko roopen nuoruusmuistelu kohta ruutu ruudulta Barksin takaisin klondikeen-tarinasta?
      White Agony Creekin vangissa Rosan piirrosjälkikin oli huompaa kuin koskaan ennen.
      Jos tarinassa olisi ollut edes jotain hyvää joka olisi hyvittänyt kaiken huonon, mutta kun ei. Kaiken kaikkiaan White Agony Creekin vanki oli harvinaisen turha tarina!

.....minun mielestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe