Pyörä on kuin uusi, väri viininpunainen (mystic red). Pelkkää matka-ajoa 26 000 km (Suomi -pyörä ja olen alkuperäinen omistaja). Huollettu hyvin ja säilytetty autotallissa. Lisäosien arvo 2000 eur. BMW -tarvikkeet;
- sivulaukut sisäkassit
- tavarateline
- moottorisuojat
- lämpökahvat
- käsisuojat
- geeliakku
Wunderlich -osia:
- Vario-Screen -pleksi (loistava tuulensuoja!)
- lauhduttimien suojaritilät
- jalkojen roiskesuojat
- pakoputken suoja
- sisä(taka)lokasuoja
- pehmeä takalaukku
- etulokasuojan jatke
- tankin suojat
- lukittava öljysäiliön korkki
- sivutuen levike
Lisäksi vähän ajetut Metzler Z6 - renkaat (etu taka). Hintapyyntö 8500 eur. Yhteydenotot puh 0500 719283 tai [email protected]
MYYTÄVÄNÄ R850R VM. 2000
H Maunula
2
645
Vastaukset 2
- wunderbaum
niin vois tarjota 3500,-
- H Ma
pyörässä? Siis vaikka siinä on Vario-Screeni (siis tässä omassani) ei Wunderbaumista ole mitään hyötyä!? Vaikkakin kykenet aistimaan juuri pellolle ajetun lannoitteen, ei Wunderbaum tuo mitään lisäarvoa! Sorry tämä totuus! Jos et usko - KOKEILE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435