Tontilla kokoa 1500neliötä.
Paljon maksaa tontin multa?
8
11871
Vastaukset
- liikkuu
5000 - 10000 välissä.
- Puutarhurikokelas Miettinen
Kokeiles nyt vaikka Kekkilän laskurilla. Menet Kekkilän sivuille ja sieltä Viherrakentaja-välilehdelle. Sieltä löytyy multalaskuri.
- Multaa
Pääkaupunkiseudulla mullan hinta paikalle tuotuna on noin 19 Euroa kuutio. Yleensä multaa laitetaan 20 cm eli kuutiolla saa aikaan noin 5 neliötä.
Multa ei siis sinällään hirveitä maksa, koneet ja työt maksavat. - per motti
Jos alla on hienojakoisemmat saviset maat, niin pistä multaa korkeintaan kymmenisen senttiä. Kerrosvahvuudella säästät helpoimmin. Kyllä siinä ruoho kasvaa. Tärkeintä on, että on reilut vesikaadot pois talosta, eli pohjaprofilointi ensin kuntoon.
Pk-seutu ja ympäristö:
http://www.hyvinkaantieluiska.fi/multahinnasto.htm
Multapinta-ala 1100 m2
Multaa levitetään 10 cm
=> Multaa 110m3 * 21€/m3 = 2310€
Kaivuri levittämään = 400€
Haravoit itse tasaiseksi, päälle kylvö ja verkkojyräys (vuokraamosta) niin valmis tuli.- mullasta
paikalle tuotuna 19,50 euroa kuutiolta. Ja tuli tosi äkkiä, aikaisin aamulla. Multa tuli jo totesi vaimokin.
- aikana
n, 800mk, autokuorma, 12m2, tänään varmaan saman euroissa, vaik hinnat ei kuulemma ole nousseet..
- Peripeteia
Tietääkö kukaan mitä mullan pitäisi maksaa. Tilasin Valkealasta kuorman KuljetusJetreltä ja minulle jäi sellainen kuva, että sain lastin liian halvalla. Ei huono sinänsä, mutta ihan mielenkiinnosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565