Asensin Canon pixma mp160 -monitoimilaitteen koneeseen ja kaikki muu pelittää, paitsi skanneri. Eli skannatessa toiminta jumahtaa ja tulee virheilmoitus "tiedonsiirto skannerin kanssa ei onnistu". Eli auttakaa aloittelijaa hädässä. Koneessa on xp sp2.
pixma mp160 ei pelitä
3
1157
Vastaukset
- Repe
Mulla sama tuli eteen viikon vanhan Pixma MP810-monitoimilaitteen kanssa. alkuun toimi skannaus koneelle hyvin mutta nyt ei millään, samaan virheeseen pysähtyy. Ajurit ja ohjelmistot poistettu ja asennettu uudelleen ja haettu kaikki ohjelmisto ja ajuri päivitykset eikä mikään auta. ite oon ropaillu tietokoneiden kanssa jo yli kymmenen vuotta mutta nyt meni sormi suuhun... Jos apuja sais ??
- bbbggglll
Mulla sama ongelma.
Canonin mp160 asennettu, ja samat viat tulee.
Auttakaa nyt joku, vai ettekö osaa??? - Jeps..
bbbggglll kirjoitti:
Mulla sama ongelma.
Canonin mp160 asennettu, ja samat viat tulee.
Auttakaa nyt joku, vai ettekö osaa???Joko ongelma on ratkaistu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122727- 1781805
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91307Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006