Asensin Canon pixma mp160 -monitoimilaitteen koneeseen ja kaikki muu pelittää, paitsi skanneri. Eli skannatessa toiminta jumahtaa ja tulee virheilmoitus "tiedonsiirto skannerin kanssa ei onnistu". Eli auttakaa aloittelijaa hädässä. Koneessa on xp sp2.
pixma mp160 ei pelitä
3
1161
Vastaukset
- Repe
Mulla sama tuli eteen viikon vanhan Pixma MP810-monitoimilaitteen kanssa. alkuun toimi skannaus koneelle hyvin mutta nyt ei millään, samaan virheeseen pysähtyy. Ajurit ja ohjelmistot poistettu ja asennettu uudelleen ja haettu kaikki ohjelmisto ja ajuri päivitykset eikä mikään auta. ite oon ropaillu tietokoneiden kanssa jo yli kymmenen vuotta mutta nyt meni sormi suuhun... Jos apuja sais ??
- bbbggglll
Mulla sama ongelma.
Canonin mp160 asennettu, ja samat viat tulee.
Auttakaa nyt joku, vai ettekö osaa??? - Jeps..
bbbggglll kirjoitti:
Mulla sama ongelma.
Canonin mp160 asennettu, ja samat viat tulee.
Auttakaa nyt joku, vai ettekö osaa???Joko ongelma on ratkaistu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1585462
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413283- 2543208
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442698- 361844
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271625Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411586- 161457
- 231447
- 241347