Juu, yksi aika tärkeä juttu pyörii MSDE:n varassa ja tämä versio SQL Serveristä ei tue replikointia. Yksi konsti olisi ostaa vaikkapa Workgroup Edition, mutta käyttöön ei juuri nyt ole varoja. Samoin varmistusohjelmistot, joissa on agentti tietokannan online-varmistukseen maksavat hunajaa. Onko mitään keinoa saada replikointi tai ainakin suhteellisen tiheä varmistus onnistumaan ilmaisilla tai ainakin halvoilla työkaluilla, tuleeko kenelläkään ideaa mieleen (muuta kuin rikastu ja osta mitä tarvitset)?
MSDE:n replikointi tai varmistus
ilmaisilla tai halvoilla ty...
1
380
Vastaukset
- Nimimerkki
Voithan sä tehdä itse jonkun kevyen softan joka kopioi uutta tai päivittynyttä tietoa kannasta toiseen...? Aika yksinkertainen toteutettava, josta saa helposti paljon paremman kuin Microsoftin oma replikointi.
Varmistuksenhan saa toimimaan ihan ajastettuna toimintona, jolla ajaa kantaan yksinkertaisia käskyjä (dump database kannan_nimi to varmistus_tiedosto).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823