Miten berliinissä vietetään vappua? Onko suomalaisilla omia bileitä suomen tyyliin? Onko kaupat auki?
Vastaukset 2
- maah
Itse olin viime vuonna Vappuna Berliinissä ja aika laimea kuva jäi. Brandenburger Torin ympäristössä oli jokin olut- ja makkarafestivaali ja joitain kojuja, lapsille viihdettä ja työväestön hihhulointia. Kauheasti ihmisiä, jotka söi Bratwursteja ja veti öliä :) Ei ollut mikään ihmeellinen tapahtuma.
Itse kauppojen aukiolosta en muista, valitettavasti.- adenauer
Vähän myöhässä vastaus, mutta onhan se vappu vielä ensivuonnakin
Tiedoksi kaikille joista vappuna ei saa olla laimeeta; menkää Kreutzbergin kaupunginosaan,lähelle Kottbusser Toria, kyllä säpinää löytyy!Ei kannata mennä autolla, skinit polttaa sen ja muutenkin kantsii katsella sitä äksöniä vaikka jonkun kuppilan ikkunasta,tosin hieman kauempana lasista joka saattaa tulla sisään...eipä oo laimee vappu!
Kuka muuten menee suomesta viettämään vappua suomalaisten seuraan Berliiniin!?-No kyllähän suomi-keskuksella on aina jonniinmoiset wappukarkelot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 70787
- 69702
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497