Nokia 2110 yleisavain?

Hjelp

Ajattelin ottaa vanhan kunnon halon taas käyttöön, mutta en tiedä yleisavainta, jota halko kysyy pin-koodin jälkeen. Tarvitsisin siis tuon maagisen numerosarjan. Kiitos avusta etukäteen.

11

2162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdsfgdsds

taitaapi tuo koodi olla laitekohtainen. ei siis ole olemassa mitään kaikkiin puhelimiin sopivaa yhtä koodia. olen kyllä kuullut sivustoista, joissa voi selvittää oman puhelimensa yleisavaimen.

• olla

12345 jos sitä ei ole muutettu.

• Knok tai dct3

Katsopa tuolta alhaalla knok, ellei tuo dct3 toimi...

• tulee tässä

• hjelp
        tulee tässä kirjoitti:

http://www.unlockme.co.uk/unlockme.html

kiitos. arvostan toki kaikkea mahdollista apua, mutta voisitko selventää hiukan. mítä meinaat? "knok"??? kaiken lisäksi tuossa linkissäsi ko. malli 2110 ei näytä olevan tuossa unlockattavien puhelimien listassa. tiedä sitten, jos tuosta KNOKista olisi jotain apua.

• hjelp
        tulee tässä kirjoitti:

http://www.unlockme.co.uk/unlockme.html

ja mikäli oikein ymmärsin, tuo unlockkaaminen näyttää kaiken kaikkiaan melko monimutkaiselta toimenpiteeltä. kaapeleita yms. yms. Korostan, että olen täysi urpo kännykkä- ja muun tekniikan suhteen, joten jos pulmaani mahdollisimman yksinkertainen ratkaisu löytyisi niin hyvä.

• olla
        hjelp kirjoitti:

ja mikäli oikein ymmärsin, tuo unlockkaaminen näyttää kaiken kaikkiaan melko monimutkaiselta toimenpiteeltä. kaapeleita yms. yms. Korostan, että olen täysi urpo kännykkä- ja muun tekniikan suhteen, joten jos pulmaani mahdollisimman yksinkertainen ratkaisu löytyisi niin hyvä.

No kokeilitko tuota 12345 numerosarjaa, se on suojakoodin oletus jos sitä ei itse ole mennyt vaihtamaan.
        Toivottavasti saat halon toimimaan!

• hjelp
        olla kirjoitti:

No kokeilitko tuota 12345 numerosarjaa, se on suojakoodin oletus jos sitä ei itse ole mennyt vaihtamaan.
        Toivottavasti saat halon toimimaan!

juu. kokeiltu on, ei vörkkinyt. ehkä sitä on joskus joku ronkkinut, kun on tuo muillakin ollu käytössä. noh, ehkä vielä joskus...

• kannattaa se

• knok tai dct3

Kyseisessä mallissa koodi ON IMEI:stä laskettu tietyllä kaavalla!

Et tarvitse mitään kaapeleita kun lataat tuon knok:in tai unlock:in koneelle ja ladot koneesi IMEI:n sille kuuluvaan paikkaan laskee ohjelma tuon oletuskoodin. (Eikä tarvi välittää ettei juuri 2110(i) ole listassa koska 20xx(i) ovat samalla systeemillä.)

Jos koneeseen on vaihdettu tuo koodi sitten tarvii joko kaapelin sen lukemiseen tai tuon:

http://www.nfader.z-host.ru/

Jonne ladot koneen takaa sen IMEI-koodin (Ko. ohjelman antama koodi puhelimeen syötettynä palauttaa laitteen tehdasasetuksille eli samaan tilaan kuin paketista otettuna)!

• hjelp

No niin. Kiitos ohjeista. Mutta ei vaan toimi. Latasin siis molemmat ohjelmat, tuon KNOK:in ja Unlockerin.
        KNOKin käytöstä en ymmärrä yhtään mitään.

Unlockeriin syötin tuohon yhteen ainoaan kenttään, tämän IMEIn(15 numeroa, pari kautta viivaa välissä. oikea koodi kyseessä? ja painoin "unlock" nappia niin tuli teksti "Privileged instruction" ja tuon jälkeen kentässä luki "Setting testmode..."

Koitin myös tuota linkkiä ja syötin IMEI:n siihen. Sain tietyn numerosarjan ja syötin sen puhelimeen, kun se kysyi yleisavainta. Tulos: VÄÄRÄ KOODI. Tarkistin vielä, että olin syöttänyt saman kuin tietokoneen ruudulla ja kyllä olin. Apua siis edelleen kaivattaisiin. Kenties olen jo aivan lähellä ratkaisua.

Mutta urpo kun olen niin joku yksinkertainen seikka on saattanut jäädä huomaamatta.

Pieni selvennys siis ohjelmien "KNOK" ja "JIC DCT4 UNLOCKER" käyttöön. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe