Ajattelin ottaa vanhan kunnon halon taas käyttöön, mutta en tiedä yleisavainta, jota halko kysyy pin-koodin jälkeen. Tarvitsisin siis tuon maagisen numerosarjan. Kiitos avusta etukäteen.
Nokia 2110 yleisavain?
11
2162
Vastaukset
- dfgdsfgdsds
taitaapi tuo koodi olla laitekohtainen. ei siis ole olemassa mitään kaikkiin puhelimiin sopivaa yhtä koodia. olen kyllä kuullut sivustoista, joissa voi selvittää oman puhelimensa yleisavaimen.
- olla
12345 jos sitä ei ole muutettu.
- Knok tai dct3
Katsopa tuolta alhaalla knok, ellei tuo dct3 toimi...
- hjelp
tulee tässä kirjoitti:
kiitos. arvostan toki kaikkea mahdollista apua, mutta voisitko selventää hiukan. mítä meinaat? "knok"??? kaiken lisäksi tuossa linkissäsi ko. malli 2110 ei näytä olevan tuossa unlockattavien puhelimien listassa. tiedä sitten, jos tuosta KNOKista olisi jotain apua.
- hjelp
tulee tässä kirjoitti:
ja mikäli oikein ymmärsin, tuo unlockkaaminen näyttää kaiken kaikkiaan melko monimutkaiselta toimenpiteeltä. kaapeleita yms. yms. Korostan, että olen täysi urpo kännykkä- ja muun tekniikan suhteen, joten jos pulmaani mahdollisimman yksinkertainen ratkaisu löytyisi niin hyvä.
- olla
hjelp kirjoitti:
ja mikäli oikein ymmärsin, tuo unlockkaaminen näyttää kaiken kaikkiaan melko monimutkaiselta toimenpiteeltä. kaapeleita yms. yms. Korostan, että olen täysi urpo kännykkä- ja muun tekniikan suhteen, joten jos pulmaani mahdollisimman yksinkertainen ratkaisu löytyisi niin hyvä.
No kokeilitko tuota 12345 numerosarjaa, se on suojakoodin oletus jos sitä ei itse ole mennyt vaihtamaan.
Toivottavasti saat halon toimimaan! - hjelp
olla kirjoitti:
No kokeilitko tuota 12345 numerosarjaa, se on suojakoodin oletus jos sitä ei itse ole mennyt vaihtamaan.
Toivottavasti saat halon toimimaan!juu. kokeiltu on, ei vörkkinyt. ehkä sitä on joskus joku ronkkinut, kun on tuo muillakin ollu käytössä. noh, ehkä vielä joskus...
- kannattaa se
hjelp kirjoitti:
juu. kokeiltu on, ei vörkkinyt. ehkä sitä on joskus joku ronkkinut, kun on tuo muillakin ollu käytössä. noh, ehkä vielä joskus...
kuitenkin säästää, saattaa olla arvokas joskus
http://www.rautasaitti.com/artikkelit/muut/legendat3.php
- knok tai dct3
Kyseisessä mallissa koodi ON IMEI:stä laskettu tietyllä kaavalla!
Et tarvitse mitään kaapeleita kun lataat tuon knok:in tai unlock:in koneelle ja ladot koneesi IMEI:n sille kuuluvaan paikkaan laskee ohjelma tuon oletuskoodin. (Eikä tarvi välittää ettei juuri 2110(i) ole listassa koska 20xx(i) ovat samalla systeemillä.)
Jos koneeseen on vaihdettu tuo koodi sitten tarvii joko kaapelin sen lukemiseen tai tuon:
http://www.nfader.z-host.ru/
Jonne ladot koneen takaa sen IMEI-koodin (Ko. ohjelman antama koodi puhelimeen syötettynä palauttaa laitteen tehdasasetuksille eli samaan tilaan kuin paketista otettuna)!- hjelp
No niin. Kiitos ohjeista. Mutta ei vaan toimi. Latasin siis molemmat ohjelmat, tuon KNOK:in ja Unlockerin.
KNOKin käytöstä en ymmärrä yhtään mitään.
Unlockeriin syötin tuohon yhteen ainoaan kenttään, tämän IMEIn(15 numeroa, pari kautta viivaa välissä. oikea koodi kyseessä? ja painoin "unlock" nappia niin tuli teksti "Privileged instruction" ja tuon jälkeen kentässä luki "Setting testmode..."
Koitin myös tuota linkkiä ja syötin IMEI:n siihen. Sain tietyn numerosarjan ja syötin sen puhelimeen, kun se kysyi yleisavainta. Tulos: VÄÄRÄ KOODI. Tarkistin vielä, että olin syöttänyt saman kuin tietokoneen ruudulla ja kyllä olin. Apua siis edelleen kaivattaisiin. Kenties olen jo aivan lähellä ratkaisua.
Mutta urpo kun olen niin joku yksinkertainen seikka on saattanut jäädä huomaamatta.
Pieni selvennys siis ohjelmien "KNOK" ja "JIC DCT4 UNLOCKER" käyttöön. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793