Ghosthunters

Spiral.

Mikäli jollakin on käytössään Welhon Forte-paketti, kannattaa katsoa arki-iltaisin Zone Reality kanavaa klo 21-22. Sieltä tulee Ghosthunters-sarjaa aina kaksi jaksoa peräkkäin. Vasta viime viikolla äkkäsin ko. sarjan, ja voin kertoa, ettei uni tule kovin hyvin silmään sarjan katsomisen jälkeen.

Kyseisessä ohjelmassa kolme henkilöä vierailee kummittelupaikoilla, ja asentaa alueelle liikkeen- ja lämpötilantunnistima sekä EVP-laitteita. Heillä on käytössään myös useita videokameroita sekä tavallisia kameroita. Jokaisesta paikasta on tähän mennessä saatu talteen joitakin todella outoja valokuvia sekä videonauhaa esineiden tai hahmojen liikkumisesta. Ääninauhalle on saatu myös henkien puhetta.

Ohjelmassa kaksi tyyppiä kiertää kummitustalossa tai kummittelualueella digikamera kourassa ja videokamera otsalla, ja kolmas tyyppi istuu tietokoneiden keskellä tarkkaillen tilannetta ja mikäli joku antureista rekisteröi jotain epänormaalia, lähettää hän tyypin sinne tsekkammaan ko. alueen. Jotain tuntuu löytyvän aina.

Ongelmahan tässä on se, että katsoja ei tiedä, onko tuloksia manipuloitu vai ei. Tosin aaveenmetsästäjät itsekin vaikuttavat välillä todella pelokkailta ja säikyiltä. Vaikka tietysti kyseessä voivat olla myös näyttelijät. Mutta kuka tietää??

Myös Discovery Civilization-kanavalta tulee Ghosthunters, mutta se on eri sarja eikä oikein mistään kotoisin.

1

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti huippu sarja. Olen nähnyt jokaisen jakson. Kolmas kausi on menossa jenkeissä. Sarja rupesi heti kiinnostamaan, kun katoin ensimmäisen jakson. Ja kieltämättä rupesi miettimaan, että mitä kaikkea täällä maailmassa on.

      En ole varma sarjan todellisuudesta, mutta mielenkiintoinen se silti on ja odotan aina innolla mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. :)

      PS. Ja kyllä välillä on vaikea mennä nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      172
      2497
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      59
      1695
    3. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      111
      1501
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1329
    5. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      158
      1072
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1040
    7. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      76
      1011
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      56
      897
    9. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      68
      823
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      19
      822
    Aihe