Mikäli jollakin on käytössään Welhon Forte-paketti, kannattaa katsoa arki-iltaisin Zone Reality kanavaa klo 21-22. Sieltä tulee Ghosthunters-sarjaa aina kaksi jaksoa peräkkäin. Vasta viime viikolla äkkäsin ko. sarjan, ja voin kertoa, ettei uni tule kovin hyvin silmään sarjan katsomisen jälkeen.
Kyseisessä ohjelmassa kolme henkilöä vierailee kummittelupaikoilla, ja asentaa alueelle liikkeen- ja lämpötilantunnistima sekä EVP-laitteita. Heillä on käytössään myös useita videokameroita sekä tavallisia kameroita. Jokaisesta paikasta on tähän mennessä saatu talteen joitakin todella outoja valokuvia sekä videonauhaa esineiden tai hahmojen liikkumisesta. Ääninauhalle on saatu myös henkien puhetta.
Ohjelmassa kaksi tyyppiä kiertää kummitustalossa tai kummittelualueella digikamera kourassa ja videokamera otsalla, ja kolmas tyyppi istuu tietokoneiden keskellä tarkkaillen tilannetta ja mikäli joku antureista rekisteröi jotain epänormaalia, lähettää hän tyypin sinne tsekkammaan ko. alueen. Jotain tuntuu löytyvän aina.
Ongelmahan tässä on se, että katsoja ei tiedä, onko tuloksia manipuloitu vai ei. Tosin aaveenmetsästäjät itsekin vaikuttavat välillä todella pelokkailta ja säikyiltä. Vaikka tietysti kyseessä voivat olla myös näyttelijät. Mutta kuka tietää??
Myös Discovery Civilization-kanavalta tulee Ghosthunters, mutta se on eri sarja eikä oikein mistään kotoisin.
Ghosthunters
Spiral.
1
451
Vastaukset 1
Ehdottomasti huippu sarja. Olen nähnyt jokaisen jakson. Kolmas kausi on menossa jenkeissä. Sarja rupesi heti kiinnostamaan, kun katoin ensimmäisen jakson. Ja kieltämättä rupesi miettimaan, että mitä kaikkea täällä maailmassa on.
En ole varma sarjan todellisuudesta, mutta mielenkiintoinen se silti on ja odotan aina innolla mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. :)
PS. Ja kyllä välillä on vaikea mennä nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu491145- 16795
- 63715
- 68712
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69668Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131605Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31575Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9530Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45498Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8480- 4462
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24453Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113424Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 13400
- 33398
- 30385
- 30372