Mulle tuli pari päivää sitten oikean rinnan nännin vierestä ihoalue tosi kipeäksi ja helläksi, sattui koskettaminen. Nyt kun se ei ole enää kipeä, siinä on hyvin, hyvin pieni hernepallo, todella kova sellainen. Se ei ole enää siis kipeä. Onko tämä sellainen "vesirakkula" vai vaikuttaako syövälle? Onko rintasyöpäläisillä ollut rinta ensin kipeä kun siihen on tullut patti vai onko jollain vastaavia kokemuksia? Lääkäriaika mulla on kahden viikon päästä, ajattelin sanoa silloin vasta lääkärille tästä. Haluaisin pikaisesti vastausta, kannattaisiko mennä ennen tuota lääkäriaikaa tutkimuksiin vai vaikuttaako tämä herne ihan vaarattomalta?!
rinnassa herne
4
2509
Vastaukset
- .......
Rintasyövälle ei ole olennaista ihon päällä oleva patti. Jos nyt oikein käsitin viestistäsi, että sinulla semmoinen näppy on, joka on ihon päällä. Kyseessä voisi olla jotain ihan tavallista kuten; finni, rasvapahka tms.
Hyvä silti, että käyt lääkärissä niin lääkäri voi tarvittaessa vaikka poistaa sen niin ei sitten enää vaivaa :) Ja kyllähän kaikki tommoinen "epätavallinen" kannattaa aina tutkituttaa.- urpi
Se patti on ihon sisäpuolella, ei ole näkyvä finnimäinen patti vaan sisäpuolella tuntuva herneen kokoinen kova paakku.
- mista puhut!!
urpi kirjoitti:
Se patti on ihon sisäpuolella, ei ole näkyvä finnimäinen patti vaan sisäpuolella tuntuva herneen kokoinen kova paakku.
mulla on just samanlainen pieni herne rinnassa nannin kohdalla, on ollut siella jo melkein vuoden. kun olin gynegologilla ja se tutki mun rinnat, niin se vaan sanoi etta se on joku rauhanen tai talipallero, mutta sita kannattaa seurailla ja pitaa silmalla.. mut ymmartaakseni ei ollut mistaan vakavasta kyse, sita vaan kannattaa aina silloin talloin kokeilla ettei se oo muuttunut mihinkaan. mut ei siis syyta huoleen. tollaset rauhaspallerot on ihan tavallisia.
- urpi
mista puhut!! kirjoitti:
mulla on just samanlainen pieni herne rinnassa nannin kohdalla, on ollut siella jo melkein vuoden. kun olin gynegologilla ja se tutki mun rinnat, niin se vaan sanoi etta se on joku rauhanen tai talipallero, mutta sita kannattaa seurailla ja pitaa silmalla.. mut ymmartaakseni ei ollut mistaan vakavasta kyse, sita vaan kannattaa aina silloin talloin kokeilla ettei se oo muuttunut mihinkaan. mut ei siis syyta huoleen. tollaset rauhaspallerot on ihan tavallisia.
Hei taas, sellaista vaan että mun herne hävisi rinnasta ihan iteksiin n. viikon kuluessa ja kun menin lääkärille,se tutki rinnat ja sanoi että jos siellä on patti joka häviää 2 viikossa,ei ole mitään hätää!! Se on normaalia että sellaisia pieniä rakkuloita sinne silloin tällöin tulee. Huh. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978