Hei!
Minulla on vanha varmaan 70-luvulta oleva arabian wc-pönttö. Tämän muovinen istuinrinkula ja kansi hajosivat. Kaupasta ei vanhaa mallia enää saa, niin ei kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä jotta ei tarvisi pelkällä posliinilla istua, eikä uutta pönttöä kokonaan hommata?
vanha arabian wc-istuin muovirinkula
5
20689
Vastaukset
- auttaa
Etsi lähin kierrätyskeskus, sieltä löytyy pyttyjä alkaen 10€ kappale.
Uskoisin että hyvin varustetusta rautakaupastakin löytyy uusi kansikin. - siihen
muovikansia saa, niitä on yleimallisia.
- maksavatkin pirusti
Vaihdoin itse ihan äskettäin samanikäiseen pyttyyn kannen, Ikeasta löytyy hyvä yleismalli ja reilusti alle kympin. Siinä on säätövaraa, ja istuu hyvin!
- MMM
Niin löytyy siihen tietysti ihan vartavastenkin valmistettua Wc-istuinta, tossa linkki :http://www.ido.fi/www/fin/idowww.nsf/images/Kimset istuin pehmeä_91110.pdf/$File/Kimset istuin pehmeä_91110.pdf
- uusikin
Heitin just äsken roskiin sellaisen, kun en rempan yhteydessä raaskinut ostaa uutta pyttyä, mutta halusin uuden renkaanja kannen, kun entisessä oli naarmuja.Se uusi ontosin vähän leveämpi, mutta hyvin se siihen silti käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145