Hei!
Minulla on vanha varmaan 70-luvulta oleva arabian wc-pönttö. Tämän muovinen istuinrinkula ja kansi hajosivat. Kaupasta ei vanhaa mallia enää saa, niin ei kenelläkään sattuisi olemaan ylimääräistä jotta ei tarvisi pelkällä posliinilla istua, eikä uutta pönttöä kokonaan hommata?
vanha arabian wc-istuin muovirinkula
5
20320
Vastaukset
- auttaa
Etsi lähin kierrätyskeskus, sieltä löytyy pyttyjä alkaen 10€ kappale.
Uskoisin että hyvin varustetusta rautakaupastakin löytyy uusi kansikin. - siihen
muovikansia saa, niitä on yleimallisia.
- maksavatkin pirusti
Vaihdoin itse ihan äskettäin samanikäiseen pyttyyn kannen, Ikeasta löytyy hyvä yleismalli ja reilusti alle kympin. Siinä on säätövaraa, ja istuu hyvin!
- MMM
Niin löytyy siihen tietysti ihan vartavastenkin valmistettua Wc-istuinta, tossa linkki :http://www.ido.fi/www/fin/idowww.nsf/images/Kimset istuin pehmeä_91110.pdf/$File/Kimset istuin pehmeä_91110.pdf
- uusikin
Heitin just äsken roskiin sellaisen, kun en rempan yhteydessä raaskinut ostaa uutta pyttyä, mutta halusin uuden renkaanja kannen, kun entisessä oli naarmuja.Se uusi ontosin vähän leveämpi, mutta hyvin se siihen silti käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214