Mun naapurin koira on omistajansa mukaan oksentanut verta, ja ollut alakuloinen! Omistaja on aikuinen. Me ollaan koiran ja omistajan kanssa ylimmät ystävykset. Mikä koiraa vaivaa? omistaja vie sen eläinlääkäriin. Minua HUOLESTUTTAA!!! APUA MIKÄ TAUTI?
APUA!!!!
3
317
Vastaukset
- siis..
EI millään pahalla, mutta ei kai se sinun ongelmasi ole!! Vai? Kerta omistaja vie koiran eläinlääkäriin niin eiköhän se sinulole pian selviä että mikä koiraa vaivaa... Ja oletko edes ajatellut että miltä koiran omistajasta tuntuu kun kyselet tollasia selän takana? Mua ainakin tympäseisi...
- ?!?
kaikista koirista pitää olla huolissaan jos se on sairas, ei silloin ole väliä kenen se on ja eikös tässä sanottu et ovat ylimmät ystävykset...
- samaa mieltä
?!? kirjoitti:
kaikista koirista pitää olla huolissaan jos se on sairas, ei silloin ole väliä kenen se on ja eikös tässä sanottu et ovat ylimmät ystävykset...
On velvollisuus ja etuoikeus huolehtia koirista, olivatpa e terveitä tai eivät!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940