Eli kiinnostaisi taideteolliseen mennä, sisustusarkkitehdiksi opiskelemaan. Lukion jälkeen sinne ajattelin hakea, mutta kuinka monta paljon hakijoista otetaan sisään? Pelottaa vähän ettei piirrustustaito riitä vaikka luovuutta ja värisilmää on vaikka muille jakaa :)
Myös se ettei ole taidepainotteisessa lukiossa on kai miinusta. Onko pitkä matikka sitten plussaa? Voi etta, niin kovasti kyseinen ammatti kiinnostaa, että kurja jos pitää monta vuotta odotella ennen kuin tuonne sisään pääsee. :)
Kiitos vaan. Oisi kiva kuulla kommenteja niiltä jotka on sisällä opiskelemassa kyseiseen ammattiin.
opiskelemaan haluava
minä olen
1
1304
Vastaukset
- ...
en opiskelu juuri ko alaa, mutta sen verran voin sanoa, että sillä missä lukiossa olet ollut ei ole merkitystä, eikä myöskään lukion numeroilla. niitä ei katsota. myös pääsykokeissa annetaan mielestäni enemmän arvoa juuri luovuudelle kuin piirustustaidolle. sisustusarkkitehtuurissa värisilmä, taju muodolle ja luovuus ovat tärkeitä ja myös tehtävien arviointi perusteita.
prosentuaalisesti arvioisin että varmaan 5-10 % hakeneista pääsee sisään, mutta yrittämättä ei tiedä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079173
- 936920
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355746Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665543- 553601
- 503415
- 513223
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573202- 562982