Kiefer Sutherland 24 Jack Bauer

Fani-93

Niin haluaisin tietää missä tämä kyseinen henkilö (Kiefer Sutherland) joka näyttelee tv-sarjassa 24 Jack Baueria. Haluaisin tietää hänen virallisen osoitteensa. Olen itse aika fani ja olen koittanut etsiä osoitteita, mutta haluaisin lähettää hänelle kirjeen kotiin asti enkä vain jonnekkin Fanipostilaatikkoon... Koska silloin hän ei ainakaan vastaa kirjeeseeni eikä varmaan nyttenkään, mutta yritänpähän kuitenkin. Minulla on seuraavat osoitteet:
---------------------------------
Kiefer Sutherland
20th Ceyntry Fox Television
Imagine Television
21050 Lassen Street
Chatsworth CA 91311
USA

---------------------------------

Kiefer Sutherland
c/o Wolf-Kasteler PR
355 North Maple Drive
Suite 351
Beverly Hilss, CA 90210
USA

---------------------------------

Kiefer Sutherland
Management 360
9111 Wilshire Blvd
Beverly Hilss, CA 90210
USA

--------------------------------

Kiefer Sutherland
co/4 Windmill Street
London W1T 2HZ
England

--------------------------------
Missä hän ylipäätänsä asuu? (sekin tieto riittää)
Ihanaa jos joku löytää hänen osoitteensa teen netisivuille leiskoja ja muokkaan kuvia palkaksi, voit myös kysyä jotakin muuta palkaksi jos vain keksit...

16

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani-93

      eikö kukaan tiedä eikä voi vastata??

      • Nimetön

        Hän on narkkari,eikä varmaan vaivaudu vastailemaan


      • Fani-93
        Nimetön kirjoitti:

        Hän on narkkari,eikä varmaan vaivaudu vastailemaan

        Tavoitteeni on saada hänet vastaamaan ja tavata hänet ihan oikesti sanot sinä mitä tahdot...


      • pliidee
        Fani-93 kirjoitti:

        Tavoitteeni on saada hänet vastaamaan ja tavata hänet ihan oikesti sanot sinä mitä tahdot...

        Yleensäkään julkkikset EIVÄT halua fanipostia tavallisen postin sekaan koti osoitteeseensa, juuri sen takia heillä on nuo faniposti osoitteet. Jos lähetät hr. Sutherlandille kotiosoitteeseen kirjeen, hän tuskin vastaa koska siitä tulee vain sellainen olo että olet joku hullu fani joka vainoaa häntä!


      • tavata vaikka kenet...
        Fani-93 kirjoitti:

        Tavoitteeni on saada hänet vastaamaan ja tavata hänet ihan oikesti sanot sinä mitä tahdot...

        Jos olet 13-vuotias, ei alkoholisoitunut/narkkari ole sopiva idoliksi.

        Jos olet yli 18, olet aika lapsellinen.


      • Fani-93
        tavata vaikka kenet... kirjoitti:

        Jos olet 13-vuotias, ei alkoholisoitunut/narkkari ole sopiva idoliksi.

        Jos olet yli 18, olet aika lapsellinen.

        mulle on ihan sama että onko se narkkari vai ei ja toiseks täältä kun koittaa saada jotain irti ei saa muutakun jotain hyypiöitä kimppuus...


      • Narkkariko
        Nimetön kirjoitti:

        Hän on narkkari,eikä varmaan vaivaudu vastailemaan

        Onko se muka joku narkkari jos sillä on alkoholi ongelma????!!!!


      • Fani-93
        Narkkariko kirjoitti:

        Onko se muka joku narkkari jos sillä on alkoholi ongelma????!!!!

        aivan onko se narkkari sitte?


    • cezziblue

      Terve.

      Saat valokuvan ja nimikirjoituksen jos kirjoitat osoitteeseen:

      Kiefer Sutherland
      c/o Wolf-Kasteler Public Relations
      335 North Maple Drive, #351
      Beverly Hills, CA 90211
      USA

      T. [email protected]

      • Fani-93

        ootko kokeillu??


      • vaikean isän...
        Fani-93 kirjoitti:

        ootko kokeillu??

        ..vaikea poika.
        Geeniongelmia tai ympäristön vaikutusta.

        Monimutkaisia luonteita, molemmat.


      • fani-93
        vaikean isän... kirjoitti:

        ..vaikea poika.
        Geeniongelmia tai ympäristön vaikutusta.

        Monimutkaisia luonteita, molemmat.

        jaha mua paljon toi kiinnosta en varmaankaan pyytäny kaikkilta kommenttia kyseisestä henkilöstä vaan osoitteita kiitos sinulle joka annoit hyvän osoitteen vaikka se mulla olikin jo uskoisin että siihen on hyvä lähettää.... :)


      • -Tyttö-93-
        fani-93 kirjoitti:

        jaha mua paljon toi kiinnosta en varmaankaan pyytäny kaikkilta kommenttia kyseisestä henkilöstä vaan osoitteita kiitos sinulle joka annoit hyvän osoitteen vaikka se mulla olikin jo uskoisin että siihen on hyvä lähettää.... :)

        Kieferin fani ja aion kirjoittaa hänelle fanipostia. En välitä muiden mielipiteistä. Koska eiväthän kaikki voi pitää samasta näyttelijästä tai muustakaan asioista. Olen myös -93. Tiedän että Kieferillä on alkoholi ongelma mutta huumeongelmasta en ole kuullut. Mutta monilla on. Monilla on alkoholiongelma.


      • fani-93
        -Tyttö-93- kirjoitti:

        Kieferin fani ja aion kirjoittaa hänelle fanipostia. En välitä muiden mielipiteistä. Koska eiväthän kaikki voi pitää samasta näyttelijästä tai muustakaan asioista. Olen myös -93. Tiedän että Kieferillä on alkoholi ongelma mutta huumeongelmasta en ole kuullut. Mutta monilla on. Monilla on alkoholiongelma.

        voisitko lähettää mulle emailia sinä tyttö-93 ??
        osoite [email protected]


      • Miss_Sutherland

        Heip. Olen kanssa Kiferin fani, mutta olen 15v.
        Olen tietoinen Kieferin alkoholi ongelmasta. Kieferillä oli huumeongelma mutta eipähän ole enään ja hyvä niin !

        Lähetin eilen 6 eri osoitteeseen fani postia saa nähdä vastaakohan herra minulle !

        Mukava huomata että on muitakin faneja :) vaikka olettekin 2v. nuorempia !


    • Anonyymi

      Isänsä oleskeli Suomessa, onko lapsia täällä. Karita Mattilan mies näyttää Kieferiltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3213
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      24
      2882
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      22
      1965
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1891
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1744
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      118
      1652
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1400
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1193
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1143
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1093
    Aihe