Onko kenelläkään tietoa paljonko maksaa viedä kitesurfkamat maahan (tietenkin yhtiöstä riippuen)? Tai paljonko maksaa vuokraus/uudet/käytetyt kamat paikanpäällä?
surffailua uudessa-seelannissa
3
764
Vastaukset
- Nimetön
me vietiin lumilaudat seelantiin british airwaysin lennolla eikä maksanut mitään ylimääräistä,meniskö samalla kaavalla?
normi surffi kamat oli n.20-30 nzd päivä vuokra,kitestä en tiedä.
ja ylipäätänsä tavarat siellä maksoi n.2/3 suomen hinnoista.ehkä tuossa vois olla jotain suuntaa antavaa.kysy noista lento hinnoista suoraan yhtiöltä jolla aiot lentää- zamm
kiitos ja otan selvää piakkoin!
- jamiepig
zamm kirjoitti:
kiitos ja otan selvää piakkoin!
Kannattaa tosiaan kysyä lentoyhtiöltä suoraan.
Sen lisäksi mulle kävi esimerkiksi kerran näin. Olin saanut hienon halvat lennot, mukana oli sekä lumi- että surffilauta. Lentoyhtiöllä oli luvattu että maksaa ihan vähän, mutta ilokseni ei tarvinnutkaan maksaa mitään. Vaihdoin sitten tietenkin konetta Bangokissa, ja samalla lentoyhtiötä. Lentoyhtiön vaihtuessa jouduin maksamaan hyvinkin suolaisia hintoja molemmista laudoista, monta kertaa enemmän kuin se mitä siellä Finnairilla oli aluksi sanottu. Se nyt oli sitten Finnairin hinta.
Tuli vähän kusetettu olo siinä kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319