Onnea kaikille

1943

Yrjöille tänään ynnä Jyrki-nimisille. Yhdelle Yrjölle lähetin kortin. Lähiaikoina on monet nimpparit. Kolmelle Tertulle lähetin ynnä yhdelle Mirjalle ja Outille. Lähetätkö/saatko nimipäiväonnitteluita?

7

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikennäköisiä kortteja, olen oikea korttifriikki.

Lähetän nimi- ja syntymäpäiväkortteja, ystävänpäiväkortteja, pääsiäiskorttejakin muutaman ja joulukortteja kasakaupalla ja sitten vielä muuten vaan kortteja. Ostan aina kun löydän kivoja kortteja ja lähettelen kun tuntuu jollekin sopivalta.

Tulee kortteja tänne päinkin, mutta paljon lähetellään tekstiviestejä, mutta ne ovat niin persoonattomia, itse lähetän, jos jää viime tippaan muistaminen, mitä tapahtuu valitettavan usein.

Yhtään Yrjöä ei kuulu tuttavapiiriin eikä Jyrkiäkään - onnea kaikille kyseiset nimet omistaville menkööt näin yhteisesti!

• 1943

samanhenkisiä näissä korttiasioissa. Olen myös säästänyt kaikki minulle tulleet kortit. Vielä ei ole ollut aikaa niiden lähempään tutkimiseen.

• netistä löytyy

paljon hauskoja tai juhlallisia sähköisiä postikortteja. Niitä laittelen sähköpostina tai Interfloran sivuilta pusuja tai oikeita kukkatilauksia. Pahvikortit ja postimerkkien nuolemiset ovat jääneet vuosia sitten menneisyyteen.

Muuten ovat tykänneet, mutta yksi kerta meni pahasti pieleen. Eräs "akateeminen apuhoitaja" suuttui ja laittoi raivoisan mailin, ettei nimipäivinä saa onnitella, ei siinä ole onnittelemista. No, se on yksi mielipide enkä siihen usko.

• 1943

tiukkapipoisia jossain. Synttärionnitteluista vielä voisi pahastua, mutta? Taitavat jotkut hukkua tervehdyksiin, minä aina ilahdun muistamisesta.

• kortit ovat mulle myös niitä viime hetken kortteja, löytyy sieltä niitä muuten vaan korttejakin.

Olen vielä vähän avuton tämän koneen kanssa, olen sen varmaan monta kertaa sanonut, niin kerran kun lähetin sähköistä korttia, niitä meni ainakin viisi kappaletta - onneksi oli oma sisko kyseessä.

Olipahan jotain hauskaa mun kustannuksellani.

• juuliska

Enää en lähetä kuin joulukortteja, muut onnittelut hoidan tekstiviestillä , soittamalla tai sähköisellä kortilla. Kaikilla tuttavapiirissäni ei ole tietsikkaa, ja löytyy vielä niitäkin joilla ei ole kännykkää tai sitten ei osaa lukea tekstiviestiä. Muutaman syntymäpäiväkortin kyllä saan.

• ja paljon

Juuri äsken laitoin Tertun-päiväksi ja Kummipoika JYri vastaanotti varmaan kortin hänkin minulta.Laitan ja saan paljon korttej.Se on jonkinlainen minun harrastukseni .Myös kerään kauniita kortteja ja tallessa on saatuja isot laatikolliset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      165
      7582
    2. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      130
      5199
    3. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      43
      2690
    4. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      271
      2318
    5. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      91
      2240
    6. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      70
      2092
    7. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      567
      2075
    8. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      57
      1126
    9. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      291
      1097
    10. Laittaisin whatsuppissa viestin

Jos olisin täysin varma että se on toivottua vielä kun aikaa on mennyt ja että toivot sitä edelleen.
      Ikävä
      68
      1088
    Aihe