2000 vm:n Focuksen farmarin iskarit pitäisi vaihdella. Vianor tarjoaa koko kierrosta hintaan 500 €. Iskareiden hinta lienee 60 €/kpl, joten työn hinnaksi tuntuu jäävän melko juhlallinen osuus, vai tarvitaanko vielä muita osia? Ts. kannattaako noin paljon maksaa?
Iskareiden vaihdon hinta
3
5000
Vastaukset
- ...
eikös tuo ole halpaa
- hinta tuntuu
kovalta niin vaihda itse,mutta jollet osaa niin älä valita!
Kuinka halvalla ne pitäisi tehdä?
Miksi olet epävarma iskareiden hinnasta..lienee 60e/kpl...ne joko on tai ei ole,selvitä asia!
Ajattele näin vaihtaisitko itse toiselle iskarit huomattavasti halvemmalla jos olisit asentaja...irrotat ensin ruosteiset ja paskaset iskarit pois jousineen...jne. - vianorin asentaja
mun mielestäni toi hinta tuntuu aika halvalta. Vianor käyttää Sachsin iskareita , ja etu iskarin hinta riippuen tyypistä maksaa,100-160 eur kpl ja taka iskari 98-135 kpl. joten laskeppa asennuksen osuus siitä. ja tuntien kyseisen auton iskari vaihdon niin työ aika on osaavalta asentajalta noin 4 tuntia . ps kannattaako maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897