2000 vm:n Focuksen farmarin iskarit pitäisi vaihdella. Vianor tarjoaa koko kierrosta hintaan 500 €. Iskareiden hinta lienee 60 €/kpl, joten työn hinnaksi tuntuu jäävän melko juhlallinen osuus, vai tarvitaanko vielä muita osia? Ts. kannattaako noin paljon maksaa?
Iskareiden vaihdon hinta
3
5057
Vastaukset
- ...
eikös tuo ole halpaa
- hinta tuntuu
kovalta niin vaihda itse,mutta jollet osaa niin älä valita!
Kuinka halvalla ne pitäisi tehdä?
Miksi olet epävarma iskareiden hinnasta..lienee 60e/kpl...ne joko on tai ei ole,selvitä asia!
Ajattele näin vaihtaisitko itse toiselle iskarit huomattavasti halvemmalla jos olisit asentaja...irrotat ensin ruosteiset ja paskaset iskarit pois jousineen...jne. - vianorin asentaja
mun mielestäni toi hinta tuntuu aika halvalta. Vianor käyttää Sachsin iskareita , ja etu iskarin hinta riippuen tyypistä maksaa,100-160 eur kpl ja taka iskari 98-135 kpl. joten laskeppa asennuksen osuus siitä. ja tuntien kyseisen auton iskari vaihdon niin työ aika on osaavalta asentajalta noin 4 tuntia . ps kannattaako maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241