2000 vm:n Focuksen farmarin iskarit pitäisi vaihdella. Vianor tarjoaa koko kierrosta hintaan 500 €. Iskareiden hinta lienee 60 €/kpl, joten työn hinnaksi tuntuu jäävän melko juhlallinen osuus, vai tarvitaanko vielä muita osia? Ts. kannattaako noin paljon maksaa?
Iskareiden vaihdon hinta
3
5016
Vastaukset
- ...
eikös tuo ole halpaa
- hinta tuntuu
kovalta niin vaihda itse,mutta jollet osaa niin älä valita!
Kuinka halvalla ne pitäisi tehdä?
Miksi olet epävarma iskareiden hinnasta..lienee 60e/kpl...ne joko on tai ei ole,selvitä asia!
Ajattele näin vaihtaisitko itse toiselle iskarit huomattavasti halvemmalla jos olisit asentaja...irrotat ensin ruosteiset ja paskaset iskarit pois jousineen...jne. - vianorin asentaja
mun mielestäni toi hinta tuntuu aika halvalta. Vianor käyttää Sachsin iskareita , ja etu iskarin hinta riippuen tyypistä maksaa,100-160 eur kpl ja taka iskari 98-135 kpl. joten laskeppa asennuksen osuus siitä. ja tuntien kyseisen auton iskari vaihdon niin työ aika on osaavalta asentajalta noin 4 tuntia . ps kannattaako maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965