SYDÄMESSÄ TUULEE

¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤


Kylmä tuuli puhaltaa
huoneissa

Esteettä huurtaa
ikkunat ja peilit

Uuni halennut kylmyyttä

Turhaa odotella
salamaa polttamaan tai
tulvaa hukuttamaan

Tämä talvi -


pitää vain - kestää


¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤

8

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus lämmittää.
      Ainakin silloin kun vihastuttaa.
      Kun se saa veren kiertämään.
      Kosken lailla kohisemaan.
      Ihanaa päivää sinne kuitenkin.
      Lämmitellään

      • *MURUKULTA*

        Niin, kun veret kunnolla kiertää,
        tulee 'kuumat' paikat! :)))
        Kylmää sadetta tihkuttaa taivas,
        syksykö..ei vaan talvi taistelee,
        aurinko kohta lämmittää..
        Sisällä olisi niin lämmin nyt..! :D

        Töppösiä tarjoo Muru, lämpöä pvää, M ! :)


    • vakava

      Lämmin katse
      syli hellä
      siinä mukava on kelliskellä
      lämpöä luo pirttiin pienoiseen
      kädet lämpimät kun sua hyväilee
      siirryt oloon suloiseen

      Lämpöä päivään tuo ec

      • *MURUKULTA*

        Kylmä tuuli puhaltaa
        mistä Muru suojaa saa
        Vahvat kädet suojaa sinun
        ei ole kylmä enään minun
        Aurinkokin pilkistää
        hymyn kasvoille levittää :)

        Lämpöinen vilkutus täältä rannalta, EC ! :D


    • TöllinLiisa

      Lämmön edessä,
      aivan kohta jo
      hiki kasvoilla.

      Mut kylmyys sydämessä,
      rakkaus tien sinne löytää.

      Pulutki pihapuissa,
      aii miten nekii rakastaa.
      Uus toivo sarastaa,sinne.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Mutta joskus se kylmä tuulikin puhaltaa
        sydämmen huoneissa.. :/

        Kyllä tämä on..kun piti toinen runoa
        laittaa mutta...ilmako sen sitten
        muutti..Jos jotain mukavaa tähän kylmyyteen,
        niin kurkia mahdoton määrä aamulla
        huutamassa..aamukaffetta varmaan! :))

        Lämpimiä tuuli odotellaan Liisa , eix jees! :)


      • Pekka vuan
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Mutta joskus se kylmä tuulikin puhaltaa
        sydämmen huoneissa.. :/

        Kyllä tämä on..kun piti toinen runoa
        laittaa mutta...ilmako sen sitten
        muutti..Jos jotain mukavaa tähän kylmyyteen,
        niin kurkia mahdoton määrä aamulla
        huutamassa..aamukaffetta varmaan! :))

        Lämpimiä tuuli odotellaan Liisa , eix jees! :)

        Onpas siinnä napakka runo...
        Sinun pitäs kaet jottae lämmikettä
        ottoo ja kuhtua uunimuurar korjoomaan.
        Oekee tae virtuaaline.
        No ee tiälläkää aena mäne nii hyvästi.
        Tännäänkii harakat nauro minulle ja
        kissalle kun pellolla käveltiin...


      • *MURUKULTA*
        Pekka vuan kirjoitti:

        Onpas siinnä napakka runo...
        Sinun pitäs kaet jottae lämmikettä
        ottoo ja kuhtua uunimuurar korjoomaan.
        Oekee tae virtuaaline.
        No ee tiälläkää aena mäne nii hyvästi.
        Tännäänkii harakat nauro minulle ja
        kissalle kun pellolla käveltiin...

        Missähän simmosia korjoojia oisi..
        Tiiä nuista kaikist,
        suaavat vaan lissee sotkuu aikasekseen,,
        Mie sanosii tämmösenä äärimmäisen..
        järkevänä immeisenä, notta elä välitä niist
        harakoist,,
        ei oo palijon värtti jos ei muut
        ossoo ku nauree toisil päivät pitkät..

        Vaikee tässä on iltoo toivottee, ku aurinko paistee ku päiväl aianai,,
        Pitte vuaa tuijottee kelloo ja hokkee et ilta mikä ilta,
        nii että hyvee iltoo sit, Pekka ja kisulle pienet rapsutukset.. ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe