¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤
Kylmä tuuli puhaltaa
huoneissa
Esteettä huurtaa
ikkunat ja peilit
Uuni halennut kylmyyttä
Turhaa odotella
salamaa polttamaan tai
tulvaa hukuttamaan
Tämä talvi -
pitää vain - kestää
¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤¤¤¤¤#¤
SYDÄMESSÄ TUULEE
8
451
Vastaukset
Rakkaus lämmittää.
Ainakin silloin kun vihastuttaa.
Kun se saa veren kiertämään.
Kosken lailla kohisemaan.
Ihanaa päivää sinne kuitenkin.
Lämmitellään- *MURUKULTA*
Niin, kun veret kunnolla kiertää,
tulee 'kuumat' paikat! :)))
Kylmää sadetta tihkuttaa taivas,
syksykö..ei vaan talvi taistelee,
aurinko kohta lämmittää..
Sisällä olisi niin lämmin nyt..! :D
Töppösiä tarjoo Muru, lämpöä pvää, M ! :)
- vakava
Lämmin katse
syli hellä
siinä mukava on kelliskellä
lämpöä luo pirttiin pienoiseen
kädet lämpimät kun sua hyväilee
siirryt oloon suloiseen
Lämpöä päivään tuo ec- *MURUKULTA*
Kylmä tuuli puhaltaa
mistä Muru suojaa saa
Vahvat kädet suojaa sinun
ei ole kylmä enään minun
Aurinkokin pilkistää
hymyn kasvoille levittää :)
Lämpöinen vilkutus täältä rannalta, EC ! :D
- TöllinLiisa
Lämmön edessä,
aivan kohta jo
hiki kasvoilla.
Mut kylmyys sydämessä,
rakkaus tien sinne löytää.
Pulutki pihapuissa,
aii miten nekii rakastaa.
Uus toivo sarastaa,sinne.Liisa- *MURUKULTA*
Mutta joskus se kylmä tuulikin puhaltaa
sydämmen huoneissa.. :/
Kyllä tämä on..kun piti toinen runoa
laittaa mutta...ilmako sen sitten
muutti..Jos jotain mukavaa tähän kylmyyteen,
niin kurkia mahdoton määrä aamulla
huutamassa..aamukaffetta varmaan! :))
Lämpimiä tuuli odotellaan Liisa , eix jees! :) - Pekka vuan
*MURUKULTA* kirjoitti:
Mutta joskus se kylmä tuulikin puhaltaa
sydämmen huoneissa.. :/
Kyllä tämä on..kun piti toinen runoa
laittaa mutta...ilmako sen sitten
muutti..Jos jotain mukavaa tähän kylmyyteen,
niin kurkia mahdoton määrä aamulla
huutamassa..aamukaffetta varmaan! :))
Lämpimiä tuuli odotellaan Liisa , eix jees! :)Onpas siinnä napakka runo...
Sinun pitäs kaet jottae lämmikettä
ottoo ja kuhtua uunimuurar korjoomaan.
Oekee tae virtuaaline.
No ee tiälläkää aena mäne nii hyvästi.
Tännäänkii harakat nauro minulle ja
kissalle kun pellolla käveltiin... - *MURUKULTA*
Pekka vuan kirjoitti:
Onpas siinnä napakka runo...
Sinun pitäs kaet jottae lämmikettä
ottoo ja kuhtua uunimuurar korjoomaan.
Oekee tae virtuaaline.
No ee tiälläkää aena mäne nii hyvästi.
Tännäänkii harakat nauro minulle ja
kissalle kun pellolla käveltiin...Missähän simmosia korjoojia oisi..
Tiiä nuista kaikist,
suaavat vaan lissee sotkuu aikasekseen,,
Mie sanosii tämmösenä äärimmäisen..
järkevänä immeisenä, notta elä välitä niist
harakoist,,
ei oo palijon värtti jos ei muut
ossoo ku nauree toisil päivät pitkät..
Vaikee tässä on iltoo toivottee, ku aurinko paistee ku päiväl aianai,,
Pitte vuaa tuijottee kelloo ja hokkee et ilta mikä ilta,
nii että hyvee iltoo sit, Pekka ja kisulle pienet rapsutukset.. ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
