terve. minun pitaa tehda adobe illustratorilla tai photosopilla PDF tiedoston jossa on pitka liuska sivuja. onnistun vain tekemaan yhden sivun. miten saisin moni sivusen liuskan aikaseksi?
minulla ei ole suomalaisia kirjaimia talla koneella toivottavaste osaatte lukea kuitenkin :)
illustrator PDF sivuja?
3
477
Vastaukset
- Korben Dallas
Tuota Illu on grafiikkaohjelma eli luonteensa mukaan se on tehty enemmän piirtämiseen.
Ohjelmalla voi tehdä yksittäisiä PDF-tiedostoja, mutta useampisivuisten PDF-dokumenttien tekeminen EI oikein onnistu. Sama juttu myös PS kanssa, eli sekin tekee vain yksisivuisia PDF-dokkareita.
Suositus: Jos sulla on työkaluja niin koosta kaikki esim. InDesigniin yhdeksi dokumentiksi ja tee sieltä useampisivuinen PDF-dokkari.
Mikäli ID:tä ei ole, niin silloin hanki joku muu monisivuisuutta tukeva ohjelma ja koosta dokkarisi sinne. PDF:n tuottamiseen tarvitset vielä Acrobatin tai vast. ohjelmiston. - TYÖKALUT - hullu!
Taittoon käytetään taitto-ohjelmia: InDesign, PageMaker, Quarkexpress..
S--tana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896