Mietiskelin että onkohan hääsuudelma miten yleinen. Tuleeko teille hääsuudelma ja missä vaiheessa toimitusta? Useimmissa häissä joissa olen ollut, ei ole ollut hääsuudelmaa..
Hääsuudelma
5
1805
Vastaukset
- pastori
Kaikissa vihkimisissä, joissa olen ollut, on ollut myös suudella. Itse "pussautan" vihkiparia sen jälkeen, kun aviopuolisoiksi julistaminen on suoritettu eli alttarilla ei seisokaan enää morsian ja sulhanen vaan aviomies ja aviovaimo. Näin ensimmäinen asia, minkä mies avioliitossaan tekee, on se, että hän suutelee vaimoansa.
- järjellinen
Ja jälleen mies on subjekti ja nainen objekti.
- hgd
järjellinen kirjoitti:
Ja jälleen mies on subjekti ja nainen objekti.
varmasti tietysti näin...miten sitä kaikesta saakaan tasa-arvokysymyksiä..ihan miten vaan itse kenestäkin hyvältä tuntuu.
- suudeltiin
Kyllä meillä oli hääsuudelma alttarilla, vaikka ei sitä oltu edes etukäteen mitenkään sovittu. Pappi vain sanoi aviopuolisoiksi julistamisen jälkeen, että nyt saa suudella ja mehän suudeltiin, kun kerran saatiin papilta lupa!
- *Annabelle*
Se hetki hävisi siinä pappia kuunnellessa ( joka myös unohti sanoa siitä) ja jännitti niin etten muistanut koko juttua ennenkuin jälkeenpäin.Mutta yleisö kyllä vaati sen sitten juhlan aikana ja asia korjattiin kyllä viimesen päälle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004496511- 262481
- 2142400
- 1361697
- 1141688
- 741103
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601093IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41085Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.136995Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu61869