Mietiskelin että onkohan hääsuudelma miten yleinen. Tuleeko teille hääsuudelma ja missä vaiheessa toimitusta? Useimmissa häissä joissa olen ollut, ei ole ollut hääsuudelmaa..
Hääsuudelma
5
1855
Vastaukset
- pastori
Kaikissa vihkimisissä, joissa olen ollut, on ollut myös suudella. Itse "pussautan" vihkiparia sen jälkeen, kun aviopuolisoiksi julistaminen on suoritettu eli alttarilla ei seisokaan enää morsian ja sulhanen vaan aviomies ja aviovaimo. Näin ensimmäinen asia, minkä mies avioliitossaan tekee, on se, että hän suutelee vaimoansa.
- järjellinen
Ja jälleen mies on subjekti ja nainen objekti.
- hgd
järjellinen kirjoitti:
Ja jälleen mies on subjekti ja nainen objekti.
varmasti tietysti näin...miten sitä kaikesta saakaan tasa-arvokysymyksiä..ihan miten vaan itse kenestäkin hyvältä tuntuu.
- suudeltiin
Kyllä meillä oli hääsuudelma alttarilla, vaikka ei sitä oltu edes etukäteen mitenkään sovittu. Pappi vain sanoi aviopuolisoiksi julistamisen jälkeen, että nyt saa suudella ja mehän suudeltiin, kun kerran saatiin papilta lupa!
- *Annabelle*
Se hetki hävisi siinä pappia kuunnellessa ( joka myös unohti sanoa siitä) ja jännitti niin etten muistanut koko juttua ennenkuin jälkeenpäin.Mutta yleisö kyllä vaati sen sitten juhlan aikana ja asia korjattiin kyllä viimesen päälle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837