Missähän sellaiset helsinkiläiset homot käyvät, jotka eivät kierrä kapakoita tms.
Onko jossain joku ulkoilma-alue, puisto, kahvila tms. jonne mennään pistäytymään esim. työpäivän päätteeksi.
Olen kuullut puhuttavan Maunulan majasta, missähän tuollainen sijaitsee ? Ja onko asiassa mitään perää ?
gay-paikat helsingissä?
57
8851
Vastaukset
- homoaluetta
Kehä I:n sisäpuoli on homoaluetta. Homotiheys on niin suuri että kaikki paikat on homopaikkoja. Suosittelen homobaarien lopettamista koska kuitenkin kaikkialla käy homoja.
- Mohaa
Olen nyt Maunulla onko mahdollista ny saada homo bottom joka halua pana ja imu. kiihotan nyt paljon
- Suomi-gay
Hei
- Anonyymi
Joo
- MillenialBoy
Lataa apsit luuriin, hyvä ihminen. Ei kukaan enää käy homobaareissa, cafeissa tai puskissa. Täysin viime vuosituhatta.
- Anonyymi
Ketju aloitettiin vuonna 2007... Tässä toki puhuttiin vain Helsingin paikoista, mutta moottoriteiden levähdyspaikat ympäri Suomen ovat edelleen ahkerassa käytössä pikaseuran hakijoilla. Kaikki homot eivät ole nuoria tai nuorta etsiviä; siinä perinteisessä seuran etsimisessä ja odottamisessa on oma viehätyksensä, vaikka toki ymmärrän sovellusten käyttäjiäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketju aloitettiin vuonna 2007... Tässä toki puhuttiin vain Helsingin paikoista, mutta moottoriteiden levähdyspaikat ympäri Suomen ovat edelleen ahkerassa käytössä pikaseuran hakijoilla. Kaikki homot eivät ole nuoria tai nuorta etsiviä; siinä perinteisessä seuran etsimisessä ja odottamisessa on oma viehätyksensä, vaikka toki ymmärrän sovellusten käyttäjiäkin.
Eipä sitä muuta haetakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä muuta haetakaan.
Kuin pikaseuraa? Jota siis kerroin ympäri Suomen levähdyspaikoilta haettavan.
En muuten itse ole homo, mutta en jaksa uskoa, etteikö olisi olemassa homoja, jotka etsivät ihan oikeaa ihmissuhdetta tunteiden kera, ja joka ei katkea siihen, kun nuorempi osapuoli täyttää 30. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin pikaseuraa? Jota siis kerroin ympäri Suomen levähdyspaikoilta haettavan.
En muuten itse ole homo, mutta en jaksa uskoa, etteikö olisi olemassa homoja, jotka etsivät ihan oikeaa ihmissuhdetta tunteiden kera, ja joka ei katkea siihen, kun nuorempi osapuoli täyttää 30.Oot oikeassa
- infoo
He käy Keltaisessa Ruusussa ja Laaksossa
- Suomi-gay
Missä on Laakso ??
- Persevä
Ulkopaikat on aivan kuolleita, nykyään.
Laakson kalliot taisi olla viimeinen aktiivinen paikka. Ja sekin on ollut kuollut viimeisen 10 vuotta.
Mikä on sääli.
Baarit/ravintolat ovat varattuja kauniille pojille. Niissä vain tylsistyy, juopuu, tai tulee huumatuksi.
Ruusu & US ovat säälittäviä.
Joten Grinder & co. Siellä ne kikkelit on.
Samoin itse löydän työn kautta useita "ystäviä".
Minulla on tosin se tekijä, että työpaikallani käy usein vasta Stadiin tulleita, tai muuten yksinäisempiä yksilöitä.
Minä ehkä käytän hyväkseni "hädänalaisen" tilaa, mutta toisaalta he saavat seksiä, ja kokevat "iho vasten ihoa" kokemuksia.
Ja minä saan seksiä, muhkeaa ja makeaa patukkaa sinne mihin minä sitä haluan.- Anonyymi
Paljon vettä kuluu kerralla huuhteluun? Käytätkö jotain pesuainetta?
- Anonyymi
Baareissa/ravintoloissa kauniita...homoja?
😀😃😄😆😅😂🤣
🤪🤪🤪 - Anonyymi
Hienoa, kunnon hyväksikäyttäjä löydetty 👏🏻 Varmaan kiristät heiltä palveluksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, kunnon hyväksikäyttäjä löydetty 👏🏻 Varmaan kiristät heiltä palveluksia.
Mitä halvempi paikka, sitä halvempi porukka. US Videon leffojen kauniita jätkiä on kiva katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä halvempi paikka, sitä halvempi porukka. US Videon leffojen kauniita jätkiä on kiva katsoa.
Halvalla saa, kun voi työn kautta kiristää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla saa, kun voi työn kautta kiristää
US Videon leffat on kalliita, mutta niistä näkee Amerikan gay jätkien pahimmat temput.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
US Videon leffat on kalliita, mutta niistä näkee Amerikan gay jätkien pahimmat temput.
Parhaalle kaverille näytetään.
- Anonyymi
Homosauna Vogues käy paljon porukkaa toppeja ja bottomeja
- Anonyymi
Paljon bottomeja.
- Anonyymi
Sauna vogues on tosi hyvä on kaksi kertä käyny siellä saa mitä halua ajattelen että menää uudestaan
- Anonyymi
Mä sain hyvän suihin otto
- Anonyymi
Googletapa paviaanit.
- Anonyymi
Googleta:
Muskelrumpa och enorm dildodel
- Anonyymi
Alemman keskiluokan tai työväenluokan lähiössä persepano on nuorelle gay-jätkälle pääsylippu yhteisöön, vaikka enemmistö on heteroita ja sinkkuja.
- Anonyymi
Nyt en ihan ymmärtänyt. Jos homoja tarkoitetaan niin eikä persepanot ole tavallista seksiä. Mutta mitä lähiöihin tulee niin kuinka luontevaksi työväenluokkainen homo tuntee olonsa Helsingin homopiireissä ja baareissa. Tuloerot ovat kasvaneet Suomessa enemmän kuin moni ymmärtääkään sitten 90-luvun laman. Pridellä kalastetaan keskiluokkaisten heteroiden hyväksyntää mutta onko työväenluokkaisten lähiö homojen ja lepakoiden olemassa olo siitä kiinni. Miksi keskiluokka ylipäätään määrittää mikä on hyvää ja huonoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Jos homoja tarkoitetaan niin eikä persepanot ole tavallista seksiä. Mutta mitä lähiöihin tulee niin kuinka luontevaksi työväenluokkainen homo tuntee olonsa Helsingin homopiireissä ja baareissa. Tuloerot ovat kasvaneet Suomessa enemmän kuin moni ymmärtääkään sitten 90-luvun laman. Pridellä kalastetaan keskiluokkaisten heteroiden hyväksyntää mutta onko työväenluokkaisten lähiö homojen ja lepakoiden olemassa olo siitä kiinni. Miksi keskiluokka ylipäätään määrittää mikä on hyvää ja huonoa.
Anaaliyhdyntä on petusseksiä homoille ja sitä nimenomaan etsitään Ruususta, Voguesta, baareista jne. Pride hakee lesboille hyväksyntää, koska järjestöä kiinnostaa vain naiset. Pridessä nyt väittävät edustavansa muitakin, mutta se heti unohtuu priden jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anaaliyhdyntä on petusseksiä homoille ja sitä nimenomaan etsitään Ruususta, Voguesta, baareista jne. Pride hakee lesboille hyväksyntää, koska järjestöä kiinnostaa vain naiset. Pridessä nyt väittävät edustavansa muitakin, mutta se heti unohtuu priden jälkeen.
Mistä suuri rakkaus maskuliinisiin miehiin? Kaksi vuotta vanhan tutkimuksen mukaan 84 % maksullisista naisista on luopunut anaaliyhdynnästä, Todella alistava suhde.
Muskelrumpa och enorm dildodel - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työväenluokan homoa määrittää näin enemmän luokkatausta kuin homous. Jenkkijalkapallo, lippis, collegehousut, tiukat farkut, peruskoulu tai amis.
- Anonyymi
Helsingin homot on surkeita minimunia.
- Anonyymi
Suomimiehillä surkea 13,7cm KESKIkoko.
- Anonyymi
Älä yleistä M57V20/5
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä M57V20/5
Älä yleistä M57V20/5
- Anonyymi
Koulussa kiersi yksi agendassaan.
- Anonyymi
Taisi olla se pedobear. Naamioitui alakoulun liikunnan opettajaksi ja käytti hyväkseen pikkupoikia. Onneksi hän tukehtui ulosteeseen Niuvanniemen sairaalassa.
- Anonyymi
"Koulussa kiersi yksi agendassaan."
- Anonyymi
Helsingin parhaat panot aina mielessä.luonto kesällä ja uimahallit talvisin.
- Anonyymi
Laaksossa ja mustikkamaalla tulee käytyä, aina löytyy joku imemää
- Anonyymi
Laakson kalliot perinteinen homo paikka mutta milloin mustikkamaasta tuli homojen paikka?
- Anonyymi
Nuorta imuria on hyvä opettaa
- Anonyymi
Missä käyvät yli 60v homot Hesassa? kyselee vanhenpi maalaissetä bottom
- Anonyymi
Vanhainkodissa.
- Anonyymi
Kyllä ainakin homosauna Vogues käy paljon 60v harmi kuitenkin ovat suurin osa bottomeita
kun itsekkin olen mutta aina pitää olla tyrkyllä t. transmummo
- Anonyymi
Helsingin homoihin nuoret tulevat heti bottomeina. Jockstrap ja lippalakki ovat muotia.
- Anonyymi
Sauna Voque on olut hyvä paikka sexiin ja siellä on hyvää porukkaa kaikille.
- Anonyymi
Yhdyn edellisen
- Anonyymi
Keltainen Ruusu ja Vogue
- Anonyymi
Mäntymäen Jeenokivi. On kyllä etupäässä romanimiesten paikka, mutta valkolaisetkin ovat tervetulleita mukaan. Jeenokivellä liikkuu myös paljon naiselliseen romaniasuun pukeutuneita bottomeita eli ns. röijyjeenoja.
- Anonyymi
Laakson kalliolla hyvä suihin otto paikka on
- Anonyymi
On mua imeytyy usein
- Anonyymi
Persidentti saapuu maahamme.
Hei nyt on uusi homosauna Katajanokalla con homres aivan ihana paikka ja homoja on siellä paljonkin ainakin viikonloppuisin
- Anonyymi
Homopiirit ovat laaja käsite. Stadin bottomien sisäpiiri sanelee miltä näytät, mitä harrastat, miten leikit ja missä duunissa olet. Keskeisten videoliikkeiden gay-leffejen valikoima, toiminta esimerkiksi jenkki jalkapallon joukkueiden tukena ja korkeamman sivistyksen karttaminen nostavat bottom-sisäpiirissä.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401