Saapuneet kansio on tyhjä. Kun posti tulee ja sen luen niin sekin katoaa. Saapuneet kansiossa lukee seuraavaa:"tässä näkymässä ei ole kohteita. Jotkin kohteet voivat olla piilotettuna, koska näkymän asetukset ovat käytössä". En ole tehnyt mitään asetuksia. Miten saan tulleet takaisin. Poistelen niitä sitten kun en enää tarvii.
Tulleet postit
4
478
Vastaukset
- kansiot
näyttää että saapuneita on 21kpl. Mihinkä ne on hävinneet ja miten ne saa takaisin. Lähetetyt näkyy kuten ennekin.
- pihalla__
Mulla on just sama vika!!!Saapuneet viestit on taivaan tuulessa! Saisiko ne jotenkin takaisin!??? Miten ne koneen kovalevyltä sais purettua dbx-tiedostoa? Auttakaa hyvänen aika ihmistä hädässä, pliiiis!!!
- pihalla edelleen
Tämä tieto saattaa koitua elintärkeäksi!
- Nelsson
Ilmeisesti kovalevytila meni liian vähäksi. Sekä lähetetyt että saapuneet kansiot tyhjeni. Nyt on 2Gt vapaana, saapuneet edelleen tyhjä, lähetetyt kansiossa lukee:
"Kansiota ei voi näyttää. Mahdollisia syitä ovat:
o Levytila on vähissä
o Muisti on vähissä
"
Löytyyköhän noi vanhat viestit vielä jostain??
Kyseessä vaimon PC, itse en ole Outlookia käyttänyt enkä sitä juuri tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111