turvallinen??

kuullut tarinoita

kertokaa ihmiset, että onko se Brasilia niin vaarallinen paikka mitä monet ihmiset kertoo. oon kuullut monta kauhutarinaa, että ekana iltana samantien ryöstettiin tai kojde oli niin hämärä, ettei siel uskalatnut liikkua iltasin/öisin.

8

4995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perää on

Jokin aika sitten ryöstettiin saksalaisen ryhmän pikkubussi Riossa päiväsaikaan matkalla lentokentältä hotelliin. Joten kyllä siellä valppaana pitää olla. Mutta mitäs teet, kuten nuo saksalaiset, ryhmämatkalla, päiväsaikaan ja opaskin mukana eikä silti ole turvallista. Ei siinä paljon valppaana olo auta.

• Ei tarvinnut pelätä

Porto de Galinhas ainakin on turvallinen paikka. Itse ainakin uskalsin päästää parikymppiset tyttömme iltaisin kylälle (tosin käskin varmuuden vuoksi pitää aina rintsikoissa taksirahaa, jos olisi käsilaukku varastettu). Toki sielläkin kuuli, että jonkun huoneessa oli käyty ja yksi äiti säikähti kerran rannalla seuraajaa, mutta näitähän sattuu joka paikassa.

• Mies Riosta

Tassa on linkki.

http://www.riobodycount.com.br/

Taman verran on kuolleita tahan mennessa taalla Riossa. Siis vakivaltaisuuksissa.

Morto = kuollut
      Ferido = haavoittunut

Onnea

• rikollisjengit tappavat

toisiaan faveloissa. Ketä kiinnostaa...

Enemmän kiinnostaisi turisteihin kohdistuneet väkivaltaisuudet ja ryöstöt. Ei taideta aivan samoissa luvuissa liikkua. Sitä paitsi Rio on Rio ja Sao Paolo samoin. Ei niitä voi johonkin Galinhasin pikkukylään tai rauhalliseen Maceioon verratakaan...

• Mies Riosta
        rikollisjengit tappavat kirjoitti:

toisiaan faveloissa. Ketä kiinnostaa...

Enemmän kiinnostaisi turisteihin kohdistuneet väkivaltaisuudet ja ryöstöt. Ei taideta aivan samoissa luvuissa liikkua. Sitä paitsi Rio on Rio ja Sao Paolo samoin. Ei niitä voi johonkin Galinhasin pikkukylään tai rauhalliseen Maceioon verratakaan...

Tyhjentava kommentti.

(exit stage right)

• Monta kertaa käynyt

Riippuu mihin päin Brasiliaa matkustaa...Sao Paulo ja Rio de Janeiro eivät ole turvallisia ja ryöstetyksi tulemisen vaara on todellinen mutta itse olen lomaillut Koillis-Brasiliassa Natalissa ja siellä uskaltaa nainenkin kulkea yksin ulkona vaikka keskellä yötä eikä ainakaan minua ole kukaan yrittänyt koskaan ryöstää. Tietysti tervettä järkeä täytyy käyttää eikä lähteä mihinkään hämärille sivukujille ja alkoholia kannattaa käyttää kohtuudella, humalainen on helppo ryöstää niin Brasiliassa kuin Suomessakin.

• Natalilainen

Terve maalaisjärki pitää olla aina maailmalla. Minulla on noin vuoden kokemus Natal:sta. Olen liikkunut päivällä ja yöllä siellä missä vähänkin valoja palaa ja ihmisiä liikkuu, myös sellaisillakin alueilla jonne moni turisti ei uskaltaisi mennä. Koskaan ei oo ollut mitään ohgelmia. Kokonaisuutena brassit on erittäin sympaattista kansaa.

• fortaleza

fortalezassa on slummialueita minne ei kannata missään tapauksessa mennä.
      Taxilla liikkuessa laita ovet lukkoon ja ikkunat kiinni.Liikennevaloissa on kerjäläisiä jotka tunkee käsiään auton ikkunoista sisään.
      Meitä ei ryöstetty ketään,mutta emme pitäneet mitään arvotavaraa mukana ei koruja ei kelloa.
      Rannalla päivisin ihan turvallista-illalla pimeällä ei kannata lähteä minnekään sivukaduille.Helsinki on turvallisempi paikka vaikka jotku toisin väittää.Nähtävyyksiä fortalezassa ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51