pston ekan foordini ja ihmetteln sen ohjausta,siinä ei oo tehostinta mutta on ajossakin tosi jäykkä ja vähän ns.pykältää käännetäessä.onko fiestan ohjauksissa ollut jtn onkelmia ja konehan on supertykki 1.1
89´fiestan ohjaus
2
612
Vastaukset
- diplinssi
ja - minun kommentit:_
a) rengaspaineet alhaiset - tuskin, mittaa kuitenkin
b) rasvanpuute ohjausvaihteessa - avaa kumisuojus ja pistä vaseliinia, kierrä rattia laidasta laitaan
c) tukivarren pallonivel viallinen - kuivana ruosteisena jäykkä, muttei naksahtelis
d) ohjausvaihde säädetty liian kireälle - todennäköinen vika. Joku yrittänyt poistaa väljyyttä siitä, vaikka vikana todennäköisesti kulunut raidetangon pää eli tangon ulomman pään nivel. Niveliä saa autotarvikeliikkeestä, mutta ennen ja jälkeen vaihdon kannattaa mitata pyörien auraus.
e) ohjauspylvään laakerointi tai nivelet vialliset. Tuskin kuluu, voi viottua kolarissa tai murtoyrityksessä. - mulla ristinivel
Mulla oli ristinivel tuohon syynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853