Ajettiin vahingossa tietullista maksamatta kesäkuussa 2006. Nyt on helmikuussa tullut Englannista perintäkirje tietulleista,á 40,00. Onko joku saanut tällaisia ja maksanut tai jättänyt maksamatta? Arveluttaa lähettää luottokorttinumeroa faxilla minnekään. Pystyykö ne näitä perimään esim. ulosotossa jos jättää sakon maksamatta?
Rikesakko maksu Nojan tietullista
4
1361
Vastaukset
- Veikkaajax
Luulen, että joku yrittää viedä rahasi. Voisit käydä täällä kotipaikkasi poliisilta kysymässä miten tuollainen rikesakko tulee Norjasta maksuun. Älä lähettele luottokorttinumerojasi minnekkään!
- kannattaa..
maksaa. Perivät ne sen kuitenkin. Pohjoismaiden välillä on perintäsopimus. Maksa pankin kautta tilisiirtona. Älä anna luottokorttinumeroa. Pankki perinee toimitusmaksua noin 7-10 euroa.
- kun..
maksat. Mutta maksa esim. kotitietokoneelta pankkisiirtona (jos sinulla on pankkitunnukset), niin pankki ei peri kovin paljon palvelumaksua.
- pankissa työskennellyt
Tuo maksu pitää tosiaan maksaa, ja on ihan oikea vaatimus (onhan siinä kuva autostasi jossa näkyy rekisterinumero jne.).
Maksua ei ainakaan viime kesänä voinut maksaa tilisiirrolla (ei ollut tilitietoja). Silloin ei ollut muuta vaihtoehtoa, kuin antaa luottokortitiedot mainitun nettiosoitteen kautta tai faksata ne. Itse suosittelen sitä internet-sivua, siellä oli ihan asianmukaiset suojaukset ainakin viime kesänä. Faksaaminen on aina vähän kyseenalaista.
Tein maksun siis pankissa ihan normaalisti netin välityksellä asiakkaiden puolesta, joilla ei ollut riittävää kielitaitoa. Tällaista palvelua tosin taitaa olla vaan harvoissa pankeissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763407Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732171Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542117- 421998
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4091114Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 47903