teatteri-linja/kansanopistot

18 tyttö täältä jostain...

Minua kiinnostaa aivan älyttömästi teatteri ja näytteleminen.. Olen aikeissa hakea johonkin kansanopistoon teatteri-linjalle.

Eli siis onko joku teistä opiskellut tai opiskelee nyt jossakin kansanopistossa? Entä onko niihin vaikea päästä? Mitä kansanopisoa suosittelisitte?

Alan olla kohta paniikissa tän asian kanssa, koska kiinnostusta on vaikka muille jakaa, mutta en osaa oikein ensinäkään päättää, enkä ole edes varma, joten vaihtoehtoja kaipaan

Oon katsellut kansanopiston sivuja, mutta en oikein pääse mihinkään lopputulokseen.

Jos joku ihana ihminen edes jaksoi lukea koko "tarinan" ja vielä vastaisi siihen, olisin todella, todella kiitollinen ;)

2

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ah tuota ihanaa aikaa....

Moi!
      Itse kävin aikanaan parikymppisenä tyttönä Lahden kansanopiston näyttämötaiteenlinjan. Kesti yhden vuoden. Ihana porukka(meitä oli n.16-18 näyttisopiskelijaa).
      Oli tiukka mutta erittäin antoisa ja rikastuttava vuosi kun pakerrettiin teatterin ja elämän kanssa! Treffailtiin kurssilaisten kanssa vielä kansanopistovuoden jälkeenkin tänä päivänä moni tyyppi vaikuttaa suomalaisiessa teatterissa ammatikseen.
      Soita ihmeessä kansanopistoon ja kysy pääsykokeista. Milloin ovat ja mitä tehtäviä sinun on valmisteltava sinne.
      Ei muuta kun rohkeasti vain pyrkimään, kyllä sä sinne pääset vielä!
      Onnea ja iloista kevättä :)

• ...kyllä...

..kunhan jaksat kärsivällisesti etsiä ja miettiä ja rauhoittua. :)

Kälviällä kuulemma hyä näyttelijäntyöhön preppaava koulutus, Raahessa taaskin työkkärin vuoden mittainen teatterialan kurssi alkamassa syksyllä 2007.

Ei kannata unohtaa Hesan teatterikorkeaakaan eikä Tampereen NÄTYäkään, sieltä valmistuu "oikeita" näytteilijöitä.

Iloista kevättä ja pidä unelmista kiinni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4369
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3401
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3296
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2964
    7. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      89
      2883
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    9. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe