kuiva&kutisee

ceridal?

Itselläni on ollu nyt näitä hiivatulehduksia, nyt on ollu pitempi väli ilman tulehduksia, mutanykyään alapää on kuiva ja kutisee vähäsen. Onko ceridal intimate hyvä aine tähän ongelmaan?Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet. Eroaako se paljon ihan "tavallisesta" ceridalista? Aattelin kun naamakin on kuiva kuin korppu, niin kokeilisin ceridalia siihenkin.Mutta en halua ostaa kaks tuotetta jos ne kuitenkin ovat samanlaisia.Kiitti etukäteen=)

7

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [Meri-Tuuli]

Hei!

Minulle lääkäri kanssa ehdotti tuota Ceridalia hiivaan ja kuivuuteen. Hän sanoi, että Ceridal Lipolotion sekä Ceridal Intime on käytännössä sama asia.

Ostin siis itselleni käyttöön Ceridal Lipolotionia, jota käytän intiimialueille, mutta toisinaan myös käsien ja jalkojen ihon hoitoon.

Jos et siis ihan välttämättä tahdo ostaa kahta purkkia, käy tuo Lipolotion kyllä päähän kuin päähän :)

• ttjjaaa

Olen tykännyt Ceridalista, ja olen myös muualla kuin alapäässä käyttänyt. Kuivat sääret tykkää.

"Eroaako se paljon ihan "tavallisesta" ceridalista?"

Ceridal Intime ja Ceridal Lipolotion ovat tismalleen samaa tavaraa, Intime vain on erilaisessa pullossa, ja maksaa hemmetisti enemmän.

• ottanu papan

En haluis pelotella, mut mulla oli samoja oireita, hiivaa ja kuivuutta, sitten kävin Papassa ja kondyloomahan se olikin. Nyt on lääkkeet ja pitäisi mennä ohi..

• *Minnie*

joka kävit papassa ja jolla todettiin kondylooma, niin missä se sinulla on ja mitä lääkettä sait??
        Minulla on kanssa koko ajan hirveä kutina ja kuivat paikat ja kaiken lisäksi se kondylooma..

• todettiin
        *Minnie* kirjoitti:

joka kävit papassa ja jolla todettiin kondylooma, niin missä se sinulla on ja mitä lääkettä sait??
        Minulla on kanssa koko ajan hirveä kutina ja kuivat paikat ja kaiken lisäksi se kondylooma..

Tuossa ulkosynnyttimissä, siinä limakalvolla näkyy pieni punaottava alue, ja se on kuulemma sitä..ja siihen vaan wartec voidetta. ja sitten tuolla jossain kohdunkaulan lähellä myös kondyloomaa, ja sitä täytyy nyt seurata. :( ja molemmat kai viruksen eri muotoja.

• ehkäisystä

E-pillerit ovat usein syynä limakalvojen kuivuuteen. Jätä pillerit siis pois, vaihda ehkäisyä. Minulla toimi.

• alkuperäinen ceridal-tytsy

kaikille vastanneille=) Olen kyllä käynyt papassa yli kuukausi sitten tämän asian vuoksi ja oli luokkaa yksi (olin ehtinyt käyttää jo hiivalääkkeenki viikko pari ennen sitä),ens viikolla aika kuitenkin gynelle, aattelin mennä kunnon tarkastukseen ja kysellä tästä asiasta. Mutta tosiaan nyt on 3 viikkoa ollu ilman hiivaa (onneks), tais suun kautta otettava tehota, ja toivottavasti pysyy poissa. Mutta satunnaista kutinaa on, mikä nyt varmaan on normaalia, ja ärtymystä,muutenkin tuntuu kuivalta. Ärtymys tuntuu enimmäkseen emättimen suulla, joskus sisälläkin, olen käyttänyt maitohappobakteeriemätinpuikkoja (mikä on helpottanut)ja syön myös suun kauttakin.Jos se on jotain emättimen ph-tasapainohäiriöitä tai jotain...Mitään ehkäisyä ei ole, enkä ole käyttänyt pillereitäkään ku viimeks 3 vuotta sitten ja nekin oli kukautiskipuihin, enkä seurustele enää.Mutta iso kiitos vastanneille=)Koklaan ceridalia=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3073
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2735
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2345
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1949
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1547
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1390
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1361
    Aihe