Niin, mitenkähän se nyt on, voiko suomenkielisen Open Office 2.2:n asentaa Vistaan. Englanninkielisen näköjään ainakin voi.
Open Office Vistaan?
10
5718
Vastaukset
- asdflkj
Mikä siinä muka eroaisi?
http://fi.openoffice.org - kun kokeilee
ja testaa...
- kokeiltu on
Kyllä voi. Asentui ainakin. Sitä en tiedä onko toiminu kun se kone ei oo mulla täällä...
- Jrkkis
...ovat näemmä liian viisaita vastatakseen noinkin yksinkertaiseen kysymykseen. Itse olen tavallinen kaupasta tietokoneensa ostava käyttäjä ja vastikään kokeilin pariin kertaan eri linkkejä suomenkielisen OO:n lataamiseen omalle vistaiselle koneelleni, ei onnistunut. Sitten latasin englannin kielisestä linkistä englannin kielisen OO:n ja heti pelasi.
- Kuis on
Jrkkis:lle asiallisesta vastauksesta.
- kyllä voi
Minä myös olen ihan tavallinen tietokoneen käyttäjä, latasin open office 2.2:n netistä ja hyvin toimii Vistassa
- YamoZ
OO näyttää toimivan hyvin Vistassa - suomenkielisenäkin.
- kuis on
Vaan miten on sen tavutusohjelman kanssa, kun ei kerrota että toimisi Vistassa?
- tavuttaja
kuis on kirjoitti:
Vaan miten on sen tavutusohjelman kanssa, kun ei kerrota että toimisi Vistassa?
myös Vistassa.
- Kuusi
tavuttaja kirjoitti:
myös Vistassa.
64bit vista, miten siinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1304478Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783236- 1021530
- 881375
- 95902
- 77774
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18752- 42710
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111688