lactal

autttaako?

ollut jo pitkään kutinaa ja pahanhajuista valkovuotoa,kokeilin canestenia,ei auttanu.auttaako lactal?kokemuksia pliis!

17

22406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan

      mulla. turha tuote

    • ???

      Juuri tuota Lactalia en ole kokeillut, mutta sellaisia kapseleita kyllä,olikohan GynoCaps tai jotain sinne päin. Ja nyt ostin sellaisia uusia tabletteja. Kummatkin siis hieman vastaavia kuin tuo Lactal. Paitsi, että apteekin mukaan ainakin siistimpiä käyttää.

      Niin mulla on ollut lähinnä kuukautisten jälkeen ja jos on useampia yhdyntöjä ollut ja niiden takia tullut tuota alapäätä pestyä normaalia useammin niin pahanhajuista vuotoa. Tai ei se valkovuoto kyllä mitenkään runsasta ole, mutta alapää vaan haisee ihan hirveelle.. Ja jonkin verran on ollut myös kutinaa. Mulla noi kapselit on siihen auttanu. En oo ees mitään kuuria niitä käyttäny vaan em. asioiden jälkeen parina iltana laittanu.

      Sen verran vielä, et yhden oon vaan noita tabletteja kokeillu, mut se on vielä siistimpi käyttää kuin noi kapselit. Kapselit muuten ok, mut kun yöks laitan ja nukun alasti, niin aina on läntti lakanassa, kun tulee sellasta vetistä vuotoa. Jotenkin emätin kostuu todella runsaasti. Alushousuja en viitsi tuona aikanakaan käyttää, koska ihan hyvä, et saa ilmaakin alapää.

      Mut siis kokeile ihmeessä jotain noista!

      Harmi vaan et noi on minusta aika kalliita.. ne uudet tabletit oli yli 12euroo 8 kappaletta.. Tuon takia olen käyttänyt vaan parina iltana peräkkäin. Ne kapselit tais olla vastaavista tuotteista halvimpia.

    • nykyhajuton

      mulla oli sama harmittava hajuhaitta ja onneksi koklasin lactalia. se auttoi ihan heti.laitoin sitä kolmena peräkkäisenä iltana ja ongelma on pysynyt poissa jo kolmisen viikkoa. aioin laittaa uudestaan vasta tarvittaessa, koska tuote on aika kallis. kokeile ihmeessä!!!

      • tiitu23

        Itse ostin pakkauksen www.apteekkikulma.fi verkkokaupasta. Tuote oli vielä tarjouksessa ja TOIMII!


      • Anonyymi

        Farmaseutti suositteli juuri käyttämään kuurina sen lactal paketin.. onko riittävä käyttää ”omana lyhyenä kuurina esim kolme yötä” vai koko paketti. Kumpi hoito auttaa pidempään?

        Ja ennaltaehkäiseekö jos laittaa yhdynnän jälkeen?


    • ujolinski

      Epäilen lactalin tuovan uusia ongelmia pitemmällä aikavälillä. Lactal mainosten mukaan muuttaa PH arvoa. Emättimen normaali pH on hapan. Emättimen PH arvo on osa vastustuskykyä. mm. antibioottikuuri yleisesti heikentää myös suojaavien bakteerien toimintoja. Siksi suosittelisin miettimään tarkkaan omatoimista hoitoa ja mielummin hakemaan vastauksen omalta lääkäriltä, ettei aiheuteta lisää ongelmia, kuten mm. monien laihdutustuotteiden kanssa on faktat.

      • lue esittely tuotteesta

        juuri normalisoi ph:n!!


      • ujolinski
        lue esittely tuotteesta kirjoitti:

        juuri normalisoi ph:n!!

        Esitteen luo valmistaja, eli lääketehdas. Heidän intressit on myynti. Usein jopa ostajan terveyden kustannuksella, kuten uutisissa Herbalife jonka mainetta ne nyt yrittää puhdistaa. Pyytäisin miettimään miksi esim. öljy-yhtiöiden ilmastotutkimusten tulokset kumoaa kaikki muut vastaavat riippumattomat tutkimustulokset? Samaa voi sanoa solifer -skoottereista. Suomalainenhan se. Muutenvaan lopettaa kulkemasta muutaman tuhannen km jälkeen... (china) tätä esittelee solifer.net. Oletko aivan varma, että raha ei ratkaise? Onko asiakkaan terveys etusijalla vai annetaanko myyntiin hyvä artikkeli, jolla saa uutta myyntiä? En ole nainen. Terve kriittisyys on silti ok. Mä maksan mielummin vaikka yksityislääkärille perheeni terveydestä. Kokonaisedullista ei aina ole se halvin. On sentään kyse elämän tärkeimmästä ihmisestä.


      • pampula
        ujolinski kirjoitti:

        Esitteen luo valmistaja, eli lääketehdas. Heidän intressit on myynti. Usein jopa ostajan terveyden kustannuksella, kuten uutisissa Herbalife jonka mainetta ne nyt yrittää puhdistaa. Pyytäisin miettimään miksi esim. öljy-yhtiöiden ilmastotutkimusten tulokset kumoaa kaikki muut vastaavat riippumattomat tutkimustulokset? Samaa voi sanoa solifer -skoottereista. Suomalainenhan se. Muutenvaan lopettaa kulkemasta muutaman tuhannen km jälkeen... (china) tätä esittelee solifer.net. Oletko aivan varma, että raha ei ratkaise? Onko asiakkaan terveys etusijalla vai annetaanko myyntiin hyvä artikkeli, jolla saa uutta myyntiä? En ole nainen. Terve kriittisyys on silti ok. Mä maksan mielummin vaikka yksityislääkärille perheeni terveydestä. Kokonaisedullista ei aina ole se halvin. On sentään kyse elämän tärkeimmästä ihmisestä.

        Mien öljy-yhtiöt ja skootterit liittyy lactaliin. oot nyt ihan väärällä palstalla jos et edes oo nainen niin sulta tuskin tulee mitään pahanhajusta vuotoa emättimestä.
        Mulla Lactal autto ja oon todella tyytyväinen ja helpottunut ettei oo enää sitä noloa ongelmaa!


      • hiivavaivainen
        pampula kirjoitti:

        Mien öljy-yhtiöt ja skootterit liittyy lactaliin. oot nyt ihan väärällä palstalla jos et edes oo nainen niin sulta tuskin tulee mitään pahanhajusta vuotoa emättimestä.
        Mulla Lactal autto ja oon todella tyytyväinen ja helpottunut ettei oo enää sitä noloa ongelmaa!

        miten luontaistuotteet liittyy tähän asiaan lainkaan??? Maitohappobakteerit muodossa tai toisessa alapäähän ja vastaavat tuotteet on tarkoitettu tasapainottamaan emättimen normaalia bakteeriflooraa ja pH-arvoa, joka on häiriintynyt antibioottikuurin, yhdynnän tms. takia. Joku ei nyt näe metsää puilta ollenkaan!


      • ujolinski
        pampula kirjoitti:

        Mien öljy-yhtiöt ja skootterit liittyy lactaliin. oot nyt ihan väärällä palstalla jos et edes oo nainen niin sulta tuskin tulee mitään pahanhajusta vuotoa emättimestä.
        Mulla Lactal autto ja oon todella tyytyväinen ja helpottunut ettei oo enää sitä noloa ongelmaa!

        Yhteistä on se, että ne on yhtiöitä kuten myös lääketehdas. Jokainen yritys kauppaa palvelut / tuotteet omaksi hyödyksi. Hyvä jos apua on. Olen silti kriittinen tiedotteita kohtaan, jotka tekee valmistaja, koska niiden tarkoitus on usein tehty myymään "parempaa". kautta aikojen ihmiset on pärjänny jo ennen lääketehtaitakin. Yksikään yritys ei menesty ilman positiivista tulosta. mm. laihdutuksella rahastetaan ja nytkin mainostetaan "todistettuja faktoja" TV shopissa. Luodaan mielikuvia. Mielikuvamarkkinointia, vaikka ostokset olisivat kuinka hyödyttömiä tai lyhytikäisiä tahansa, kuten kiinatuotteet. Raha Raha ja Raha.


      • arska
        ujolinski kirjoitti:

        Yhteistä on se, että ne on yhtiöitä kuten myös lääketehdas. Jokainen yritys kauppaa palvelut / tuotteet omaksi hyödyksi. Hyvä jos apua on. Olen silti kriittinen tiedotteita kohtaan, jotka tekee valmistaja, koska niiden tarkoitus on usein tehty myymään "parempaa". kautta aikojen ihmiset on pärjänny jo ennen lääketehtaitakin. Yksikään yritys ei menesty ilman positiivista tulosta. mm. laihdutuksella rahastetaan ja nytkin mainostetaan "todistettuja faktoja" TV shopissa. Luodaan mielikuvia. Mielikuvamarkkinointia, vaikka ostokset olisivat kuinka hyödyttömiä tai lyhytikäisiä tahansa, kuten kiinatuotteet. Raha Raha ja Raha.

        Siis oikeesti!!! Jos olet noin vakuuttunut omista kannoistasi ja aatteistasi, mitä ihmettä OIKEASTI teet keskustelupalstalla, keskustelemassa auttaakko jollekin lactal vai ei?! Minkä merkkinen tietokone sulla on? Liikutko julkisilla vai omalla autolla? Mitä vaatteita ostat ja mistä? Hyvää päivää kirvesvartta - saivartelulle löytyy ihan muut polut. Jos et kerran ole edes nainen niin älä kommentoi siinä tapauksessa mikä auttaa ja mitä ei kannata alapään haju ym. ongelmiin käyttää!
        Lactal perustuu maitohapon ja sokerin tehoon - ei vieraisiin maitohappobakteereihin mitä muissa tuotteissa taitaa olla mukana. Jos se toimii niin hyvä, jos joku toinen toimii niin sekin hyvä. Pääasia, että apua löytyy.
        Ps. Mainitsemasi yksityislääkärit eivät kovin herkästi diagnosoi emättimen ph juttuja, vaan mieluummin määräävät nimenomaa niitä lääkkeitä joita isot ja pahat lääkefirmat meidän kaikkien kiusaksi kehittää...


    • Ihanaaollanainen

      Okei, pitääpä kokeilla lactalia. Itsellä aivan hirvee haju ja kipu.

      • Mene_lääkäriin

        Jos on jo kipua, kysessä on todennäköisesti tulehdus ja tarvitset lääkäriltä reseptin. Minullakin tuli ensin hajua ja kun alkoi tuntua kipua, menin gynelle. Todettiin emätintulehdus joka parani antibiootilla. Jatkossa olen käyttänyt Lactalia ajoittan ennakkoehkäisijänä tulehduksille.


      • Anonyymi

        Jos kipua niin onko vaginoosi pois suljettu vaihtoehto <3 ?


    • Kuhanheitin

      Kutinaan ja kuivuuteen auttaa ensihoitona litra vettä suun kautta nautittuna, siten jaksaa kävellä apteekkiin asti.

      • Miksheitit

        Niinhän heitit. Olisit jättänyt kirjoittamatta kun ei ollut mitään järkevää sanottavaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe