Intti tarkastus (Uni)

Nimetön

Elikkä tämä on viimeyönä nähtyä unta...
Olen mies 36v ja sain kutsun kertausharjoitukseen, joka kestäisi kaksi viikkoa.
Olin ollu jo viikon kertaamassa, mutta mitään senkummempia harjoituksia ei ollu vielä, ainoastaan teoriaa. Sain kutsun mennä tulo tarkastukseen jossa kysellään ja mittaillaan ja annetaan puuttuvat rokotukset, ja tiesin että omalla kohtaa rokotukseni ovat ajantasalla. No mennessäni sisään, siellä odotti kaksi lääkäri naista, toinen noin 30v ja toinen noin 50v, jotka kyselikin minulta kaikki asiat ja myös sen että seurustelenko, johon vastasin olevani sinkku, ja sain vastaukseksi "no se on hyvä niin voimmekin jatkaa". Tämä jäi hiukan mieltäni painamaan, mutta asia selvisikin jälkeenpäi.
No siinä tuolilla alushousuissa istuessa minua tutkittiin, kuunneltiin keuhkot, mitattiin verenpaine ja muuta normaalia kontrollia tehtiin, jonka jälkeen komennettiin makuulleen sängylle ja riisuuntumaan alasti.
Jälleen ihmetellen tein asian niinkuin käskettiin, mutta taas jotakin outoa, jalat ja kädet sidottiin kiinni ja hoitaja sanoi "ihanvaan turvallisuuden kannalta" jonka jälkeen hän sanoi "ja nyt voimmekin jatkaa" ja sisään astui yksi armeijan palvelusta suorittava tyttö, joka käveli luokseni, ja alkoi hyväillä puolelta ja toiselta aina otsasta jalkoihin saakka, kunnes keskittyi haaroihin ja runkkaamaan kullia, ja kun se oli täydessä seisokissa, rupesi ottamaan suihin. Hommaa hoitaessa kertoi siinnä, että täytyy kokeilla myös kuinka tämä tuntuu sisällä ennen vastauksen antamista, ja taas ihmetys vastauksen? Niin hän riisui itsensä alastomaksi ja tuli ratsastus asentoon päälle ja alkoi ratsastamaan ja voihkimaan päälläni, minä sidottuna kiinni sänkyyn ja voi kun se tuntui hyvälle pitkästä aikaa.
Aloin olla jo tulossa ja kullini täydessä tanassa, kun hän ilmoitti hoitajille "tämä on hyvä, tää me otetaan" ja taas ihmetys? mitä toi tarkoittaa? Kuulin hoitajan sanovan "selvä" jolloin sain heti piikin pakaraan, ja taas ihmettelemään mitä? No jatkettua naintia ja päästyä loppuun, alkoikin minulle tulla jotenkin rento olo, joka ei kuitenkaan tullut nainnista, vaan piikistä. Rupesin kyselemään, et mitä nyt tapahtuu, niin sainkin hoitajalta kuulla, että nyt sinulla on helppoa olla kertauksessa tämä toinen viikko ja tämä vanhempi virne naamalla kuiskasi korvaani "ja minullakin on kivaa"
No siinä maatessani alkoi tuntua että kädet puutuu ja samoin jalat, mutta kulli oli edelleen tanassa, ja aloinkin jo kauhistumaan että mitä nyt!?! Minut aseteltiin siinä sidottuna niin että kädet olivat hiukan sivullepäin ja jalat harallaan enkä enää saanut niitä itse käännettyä, jolloin minulle esitettiin vastaus: "tästä hetkestä sinulla on palvelus olla alokas naisten tyydyttäjä ja olet saanut sellaisen ruiskeen joka kestää viikon ja lamaannuttaa sinut liikuntakyvyttömäksi, mutta jännittää lihaksesi siihen asentoon jossa ne nyt ovat, sekä paisuttaa kullisi täyteen mittaan ja jopa hiukan ylikin, eli saattaa alussa tuntua hiukan kipua, mutta se menee nopeasti ohi"

Jatkanko loppuviikon tarinan?
Kiinnostaako?
Kirjoitusvirheisiin ei pidä puuttua, sillä en ole mikään paras tällä alalla!!

5

10077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ädopri

      Älä jatka. Kiitos!

    • hyvä mutta

      Tuo on vähän murhe että tuollainen halvaannuttava ruiske mentiin törkkäämään :-(
      Ei pääse edes käsiksi "potilaisiin" just kun olis parhaat saumat. Tuollaisena teletappina retkottaminen viikon ajan olis kyllä aika masentavaa. Keksi äkkiä joku vastalääke tuohon rohtoon, jos (ja toivottavasti kun!) jatkat

    • ei tuo oo

      yhtään kiinnostavaa, täysin dorkaa skeidaa

      • luqija

        Please lopeta. Ei enää. Kiitos!


    • (p)ippeliHullu

      Joo toi on tosi hyvä jatka niin paljon ku jaksat toi oli siis paras lukemani tarina!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe