kumman ottaisitte, ilmatteeks saan joten sitä ei tartte miettii?
MOTOROLA V3I D&G KULTA vai MOTOKRZR K1
9
4690
Vastaukset
- Gabbana
Tietysti otat Motorola V3i Dolce & Gabbana koska se on paljon hienompi ja tyylikkäämpi. :D
- ute
Mistä kaupasta niitä saa?
- täältä
ute kirjoitti:
http://www.fonepoint.fi/tuotteet/1/43/motorolav3idg.phtml
luulen että täältä saisi halvimmalla :D hinta 415e ja postikulut 8 e - ja oikeestaan
täältä kirjoitti:
http://www.fonepoint.fi/tuotteet/1/43/motorolav3idg.phtml
luulen että täältä saisi halvimmalla :D hinta 415e ja postikulut 8 emyös täältä http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/47437
- ute
ute kirjoitti:
Mistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaaMistä voi ostaa Suhteet
Talous
Teknologia
Terveys
Tiede ja kulttuuri
Tori
Työ ja opiskelu
Urheilu ja kuntoilu
Viihde
Yhteiskunta
MUUTA:
Suomi24
Aakkosellinen hakemisto
Suomi24 / Teknologia / Kännykät / Motorola / MOTOROLA V3I D&G KULTA vai MOTOKRZR K1
8 Vastausta 4 543 Lukukertaa
MOTOROLA V3I D&G KULTA vai MOTOKRZR K1
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
kovopopko
25.4.2007 07:38
0
kumman ottaisitte, ilmatteeks saan joten sitä ei tartte miettii?
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
Google-mainokset
JärjestelmäkameraKuvaaminen ei ole koskaan ollut näin helppoa. Koe Samsung NX200!Samsung.com/NX-kamerat
Kutista kaikki kommentit
Gabbana
26.6.2007 12:48
0
Sulje
Dolce & Gabbanan
Tietysti otat Motorola V3i Dolce & Gabbana koska se on paljon hienompi ja tyylikkäämpi. :D
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
ute
1.7.2007 03:36
0
Sulje
Mistä voi ostaa
- just me85
Motorola sanon minä, itsekkin sen onnellinen omista ollut jo kauan, mutta nyt myymässä pois, kun sain uuden puhelimen :)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=60904926 - tietämätön123
toi D&G . mistä noita Motorola V3i D&G kulta puhelimii voi ostaa? myykö joku kauppa ihan niitä. että ei tarvisi netistä tilaa? :o itsekkin olen kiinnostunut tälläisestä puhelimesta ,tai tuollainen olisi tarkoitus ostaa ,kun löytäisi semmoisen eka. :)
- E1000
Kysyppä Motorolan asiakaspalvelusta, vaikka sähköpostilla niin kyllä he tietää. Itse olen sieltä jo apua saanut.
- Kuparikaivos
E1000 kirjoitti:
Kysyppä Motorolan asiakaspalvelusta, vaikka sähköpostilla niin kyllä he tietää. Itse olen sieltä jo apua saanut.
Just ostin itselleni nettihuutokaupasta70 E:lla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036