Elikkä mitäs olette mieltä noista Agatha Christien kirjoista? Ite oon 13 vuotta ja luin niitä joskus....2 vuotta sitten suunnilleen...:) Enään en niitä voi lukee, kun rupee kaikkia ukkoja nurkissa näkyy...:/ Ehkä hieman liian aikaisin niitä rupesin lukemaan...:// Te jotka niitä olette lukeneet, minkä ikäisille niitä suosittelette? :)
Agatha Christie
Mitä olette mieltä?
1
655
Vastaukset
- AnnaLinnea
Minä aloin lukea niitä 12-vuotiaana. Christiet ovat mielestäni nuorillekin sopivia, koska niissä ei mässäillä väkivallalla ja niissä on aina muutakin juonta mukana, kuten joku rakkaustarina. Mutta jos niissä on jotain sinun mielestäsi pelottavaa (eli sinulla on vilkas mielikuvitus, mikä on hyvä juttu!), siirrä lukemista parilla vuodella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 792732
- 1772377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362135- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241