Linnanmäki aukeaa viikonloppuna!!!

Jee-je-jee

Vihdoinkin! Kesä alkaa! Linnanmäki aukeaa. Ensi viikonloppuna on pakko päästä taas vuoristorataan ja testaamaan Lintsin uusi laite.

Vaikka olenkin jo kolmekymppinen olen Lintsin aukeamisesta joka vuosi yhtä innoissani. :) Saako aikuinen olla innoissaan kuin pikkulapsi mennessään huvipuistoon?

Saa!

42

17247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3xäiti

      Lintsille myös menossa viikonloppuna!! Ja yhtä innoissaan kuin sinä, ikää kohta 40 =) Olemme Hesasta maalle muuttaneita.. Joka kevät tulee armoton Helsinki-ikävä. Linnanmäelle oli silloin joskus tapana mennä aina vapunpäivänä.. Nyt kun kaukana asutaan, niin tämä on ensimmäinen vappu 9 vuoteen kun sinne mennään. Joten se hirvittävä kiljunta jota kuulet vuosimallin -51 vuoristoradan lähistöllä olen minä =) Maalainen kaupungissa!

    • bilehile_88

      Saa todellakin olla!!

    • Olla innostunut

      Jos kasvaa isoksi ei se tarkoita sitä että pitää olla äkäinen ja nihee, pitäkää hauskaa ihmiset.... niin ei kuitenkaan tarkota sitä konttausta mitä öisin suoritetaan ;)

    • TOV

      kuin kovaa kirnun vaunut kulkevat?

      • sivuilla luki

        että 60km/h......! =)


    • itse mennä

      noihin "kamaliin" laitteisiin. Eli just kirnut sun muut... olen ollut siinä hurrikaanissa tai joku sellanen nimi eikun se oli top-spin vissiin...olin NIIN lähellä oksentamista!! olin jotain 15 -v ja uusi poikaystävä oli mukana, muistan kun ajattelin: älä vaan oksenna, älä vaan... olisin sen ikäisenä silloin kuollut häpeästä..=) vaikka en uskalla mennä hurjimpiin laitteisiin niin tykkään käydä lintsillä, siellä tulee jotenkin niin iloiseksi kun kaikki ympärillä olevat nauraa ja iloitsee. Minusta kuulostaa ihanalta että vielä kolmekymppisenä nautti Lintsistä joka vuosi "lapsen mielellä". Toivottavasti pysyn itse yhtä optimistisena silloin =)

      • en uskalla

        mennä niihin pahimpiin laitteisiin, ja jos tietää omat rajansa, miksi pitäisi mennäkään, kun siitä on nautinto kaukana. En ikinä menis tohon uuteen laitteeseen, katsokaapa Final Destination 3, siinä vasta iloinen tunnelma huvipuistossa:)


    • Nimetön

      mie oon kans huvipuistohullu vaikka ikää kohta 50v mutta sinne vaan ja likan kaa 10 kertaa laitteet paitsi ei pää kestä keinuvia laitteita mutta vuoristoradat ja pää alasroikkuminen jee jee

    • n.a.i.n.e.n

      siis mun mielestä sillä ei ole mitään väliä et minkä ikänen sitä on.. sä voit olla vaiks 90 jos vaan oikeesti tykkäät sellasesta menosta! ja joo uus laite on pakko mennä tesomaan..
      mä olen käyny ihan pienestä pitäen kaikissa huvipuistoissa ja meinaan kyl käydä jatkossakin!

      hyvää kesää kaikille :D KÄYKÄÄ LINTSIL JA SÄRKKIKSESSÄ!

      • jeeh!

        menen tänäkesänä lintsille ja todellakin aion testata uuden laitteen :D


      • Pökäles

        Käykää lisäksi myös Powerparkissa katsomassa puinen vuoristorata. On poka nätty.


    • staalo

      Olemme nelikymppinen pariskunta ja juoksemme innoissaan Lintsillä kaikki härvelit. Eikä kukaan ole tähän mennessä kieltänyt, lapsillakin on kanssamme nähtävästi kivaa kun kerran kysyvät koska mennään seuraavan kerran.

    • Junnii_*

      ...mennä linnanmäelle, mutta asun helsingistä hyvin kaukana, ja olisi kiva kokeilla tuota uutta laitettta! ;> No kai me sitte nähdään kesälomal ;''>

    • ``memmu``

      moi kaikki!
      Minun mielestä aikuisissa ei ole mitään vikaa jos pitää huvipuistoista. Onko teistä muista? Minä olen kyllä vasta 10-vuotta joten en tiedä paljon näistä asioista. IHANAA KUN LINNANMÄKI AUKEAA! Kenen mielestä on? minun AINAKIN!

      ``memmu``

    • peter pan

      Tottakai saa. Se on vaan hassua miten 40 vuotiaana ei mennä edes mailmanpyörään vaan kiristetään vaan kravaattia entisestään... Itse olen vasta parikymppinen, käyn lintsillä kesällä ja talvella teen lumienkeleitä ja ihmisiä jotka ovat seurasani hävettää suunnattomasti :P

      • moimoimoimoimoimoimoi

        huvipuistot on ihan huippu kivoja varsinkin aikuisena kun menee hieman jurrissa sinne


    • saa!

      Olen yli neljäkymppinen ja aivan innoissani huvipuistoista :) Onneksi on lapsia, joiden kanssa voi nauttia täysin siemauksin ilman että kauhean pitkään katsotaan. Joskaan silmistä näkyvää innostusta ei voi peittää ;) Mutta miksi kummassa pitäisikään ;) Aion ainakin nauttia koko rahan edestä. Uutuuslaitteesta lukeminenkin sai jo veren kiertämään ihan toiseen malliin suonissa ;)

    • terppa

      saaa!!tietty

    • olla

      Tänä vuonna on pakko päästä käymään. Lintsillä on parhaat laitteet!! :)

    • _enkeli_

      minusta on hyvä jos vanhemmatkin ovat innoissaan lintsin aukeamisesta koska aina pieni lapsellisuu on hyväksi olen itsekin 24 ja on ollut perinteeni käydä joka vuoso lintsilla se vain piristää kummasti ja saan joka kerralta hauskoja muistoja ja monet naurut ystäväni ja minä sanommekin että jos nauru pidentää ikää niin elämme 100 vuotiaiksi lintsin ansiosta ja siellä on aina hyvä ilmapiiri.

    • kyllävain

      No totta kai aikuinen saa olla myös yhtä innoissaan kun lapsikin. Huvipuistot on vain sellaisia paikkoja, jossa tulee hyvälle tuulelle! Odotan uuden laittaan testaamista :)

    • :) :)

      Itse odottele innolla Särkänniemen aukeamista!

    • Juu-u

      Ehdottomasti PITÄÄ olla ihan kakara välillä. Se pitää pirteänä... Ei saa koskaan kadottaa sisäistä lastaan. :o)

      Ja Lintsille on EHDOTON päästä heti !!! Ihan ykkösmesta..

    • Tosi aikuinen

      Ei missään nimessä pidä riemuita eikä iloita, kun kesä koittaa ja Lintsi aukeaa, moinen pitäisi lailla kieltää. Kuten myös yleisillä paikoilla nauru ja muu hauskanpito. Ja pulkkamäkiin vain alle 18v,ei muut. Niinpä niin....ei vaineskaan...Ilo pintaa, jos siltä tuntuu, sillä Suomi on ryppyotsaisten luvattu maa hyvin äkkiä, jos tuollaisesta joku murehtii ja saa näppytlöitä.

      Tavataan vuoristoradalla!

    • ???ööö

      kattokaa youtubetsa video kirnust nii näytää aika huonolt

      • ????

        Voisiko joku laitta linkkiä?


    • Nimetön

      saa tottakai ja kovin suositeltaavaa myos! mika onkaan parempi tapa vievittaa stressia ja pitaa hauskaa ilman viinakin adrenaliinin voimalla kun menna huvipuistoon! turhan tosikkoja on ihmiset jotka pitavat tata epanormaalina tai muutenkin nolona! kaikki vaan sarkkaan ja lintsille tana kesana! :D

    • meidän

      kolme lapsiselle perheelle linnanmäki on liian kallis :(
      Ei ole varaa.

      • 3xäiti

        Linnanmäki on kyllä kallis, kuten kaikki muutkin huvipuistot. Mutta kerran kesässä huvipuiston kustantaa kolmelle lapselle, vaikka molemmat vanhemmat olisivat työttömiä. Ota itseltä pois ja anna lapsille! (eli jos tapanasi on esim. juoda saunakaljat lauantaisin - jätä ne ostamatta..) Linnanmäen rannekkeet maksaa n. 30 eur/kpl, eli siihen menee alle 100 euroa.. Koko kesänä jos käy kerran, niin varmasti saa rahan kasaan.


      • Tidimps
        3xäiti kirjoitti:

        Linnanmäki on kyllä kallis, kuten kaikki muutkin huvipuistot. Mutta kerran kesässä huvipuiston kustantaa kolmelle lapselle, vaikka molemmat vanhemmat olisivat työttömiä. Ota itseltä pois ja anna lapsille! (eli jos tapanasi on esim. juoda saunakaljat lauantaisin - jätä ne ostamatta..) Linnanmäen rannekkeet maksaa n. 30 eur/kpl, eli siihen menee alle 100 euroa.. Koko kesänä jos käy kerran, niin varmasti saa rahan kasaan.

        Linnanmäen rannekkeet ovat kallistuneet vuosi vuodelta... aluksi ne olivat 22€, sit 24, 26,28 ja nytten 30... tasaisesti 2€ jokavuosi... ensivuonna ollaan varmaan jo 32€... hirveä hinta siitä, että saa viettää päivän huvipuistossa, jossa on kummiskin pakko käydä aina kerran kesässä...


      • maksaa, mitä
        Tidimps kirjoitti:

        Linnanmäen rannekkeet ovat kallistuneet vuosi vuodelta... aluksi ne olivat 22€, sit 24, 26,28 ja nytten 30... tasaisesti 2€ jokavuosi... ensivuonna ollaan varmaan jo 32€... hirveä hinta siitä, että saa viettää päivän huvipuistossa, jossa on kummiskin pakko käydä aina kerran kesässä...

        sitten? Jos tosissaan haluaa mennä tai tehdä jotakin, kyllä rahat löytyy..


      • mutta
        3xäiti kirjoitti:

        Linnanmäki on kyllä kallis, kuten kaikki muutkin huvipuistot. Mutta kerran kesässä huvipuiston kustantaa kolmelle lapselle, vaikka molemmat vanhemmat olisivat työttömiä. Ota itseltä pois ja anna lapsille! (eli jos tapanasi on esim. juoda saunakaljat lauantaisin - jätä ne ostamatta..) Linnanmäen rannekkeet maksaa n. 30 eur/kpl, eli siihen menee alle 100 euroa.. Koko kesänä jos käy kerran, niin varmasti saa rahan kasaan.

        Ajatteleppa komelasta ja kaksi aikuista. 5*30=150€.
        mennääs ajassa takaisi päin------------------>.
        5*180=900mk siis 900mk olisitko mennyt markka aikaan tommoisilla hinnoilla??????


      • omppu.
        mutta kirjoitti:

        Ajatteleppa komelasta ja kaksi aikuista. 5*30=150€.
        mennääs ajassa takaisi päin------------------>.
        5*180=900mk siis 900mk olisitko mennyt markka aikaan tommoisilla hinnoilla??????

        en olisi ikinä mennyt enkä mene nytkään.
        Törkeät hinnat.


      • ne.
        maksaa, mitä kirjoitti:

        sitten? Jos tosissaan haluaa mennä tai tehdä jotakin, kyllä rahat löytyy..

        lapset ajattelevat.


    • ......................

      suklaakirnu. :)

    • tiger<3

      Totta kai saa olla innoissaan sillä olenhan minäkin innoissani siitä:)Sillä minusta iällä ei ole väliä jos on innoissaan lintsin aukeamisesta

      Onko iällä väliä?

      EI

    • sdfgfg

      vaikka oonkin 16vuotias ukko!!

    • ...

      Ou jee, 5.5. pääsen tuota kokeilemaan. Videoiden perusteella aivan hullu laite, Tornado jää kauas taakse. Sinne vaan pyöritykseen! Ei tosin kannata mennä mahalaukku edes puolillaan Kirnuun! :D

      Katsokaa videot Kirnusta Iltalehden Netti-TV:ssä ja Youtubessa :)

    • 123

      saaaaa!!!!

      • paska puheen kuulija

        meijän luokkalainen väittää ku se sai ennkkoliput lintsille ku sen faija on siel töis ni et kirnu muka heiluu kauheesti niistä tuki pylväistä


      • Apére
        paska puheen kuulija kirjoitti:

        meijän luokkalainen väittää ku se sai ennkkoliput lintsille ku sen faija on siel töis ni et kirnu muka heiluu kauheesti niistä tuki pylväistä

        Kirnu heiluu hiukan, mutta ei mitenkään hulluna. Laite oli muuten kauhea pettymys. Se ei ollu mitään Tonadoon verrattuna.


    • huvipuistot on jees

      tervettä onhan sitä huvipuistojen harrastajiakin ikähaarukka on varmaan 18-80 saa ja pitää olla innoissaan :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe