Vaihdevuosissa ollaan,hormonitestit tehty,ei mitään ihmeempiä oireita paitsi kasvojen punotus. Voiko tämä olla yhteydessä vaihtareihin? Kyseessä ei siis ole mitkään kuumat aallot vai onkohan tämä jatkuvaa aaltoa kun kasvot punottaa koko ajan,ennen en ole moista huomannut, vaan päinvastoin kasvojeni iho on ollut aina hyvä ja väri normaali. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Naama punasena
8
5338
Vastaukset
- jostain muusta
Voi se johtua muustakin. Iho ja pintaverenkierto nyt jokatapauksessa muuttuu iän myötä, eikä ole välttämättä sinänsä mitenkään yhteydessä vaihtareihin.
Ehkä nykyiset ihonhoitotuotteesi eivät enää sovellu sinulle, vaan olisi aika harkita jotain muuta. Myös ravinto ja alkoholi vaikuttavat kasvojen punotukseen. - voi olla..
Kirjoitit, että vaihdevuosissa ollaan, eli onko menkoissa kans muutoksia? Kyllä toi naaman punasuus voi vaihtarioireitakin olla. Ollaan kaikki niin erilaisia. Harrastatko jotain hikistä liikuntaa/lenkkeilyä? Mulla on usein lenkin jälkeen posket aivan punaiset ja kuumottavat koko illan siihen malliin, ettei kannata ihmisten ilmoille lähteä.
- Onkohan sitä
Joo, FSH on 47 ja kuukautiset tulleet viimeksi tammikuussa,että tulee miten sattuu....jos tulee.
Tämän naaman punotuksen huomasin vasta äskettäin,viikko pari sitten ja tietysti se sitten alkoi häiritsemään. Hoidan kyllä kasvojeni ihoa ja mielestäni minulla on siihen tarkoitukseen hyvät tuotteet,ihan ihotautilääkärin hyväksymät.
No ei auta ilmeisesti kun odotella ja katsella,alkaako kohta ne kuumat aallot ja hien virtaukset jne. Niihin on sitten kyllä jo haettava apua. Jaksamisia siskot! - 56 v
Onkohan sitä kirjoitti:
Joo, FSH on 47 ja kuukautiset tulleet viimeksi tammikuussa,että tulee miten sattuu....jos tulee.
Tämän naaman punotuksen huomasin vasta äskettäin,viikko pari sitten ja tietysti se sitten alkoi häiritsemään. Hoidan kyllä kasvojeni ihoa ja mielestäni minulla on siihen tarkoitukseen hyvät tuotteet,ihan ihotautilääkärin hyväksymät.
No ei auta ilmeisesti kun odotella ja katsella,alkaako kohta ne kuumat aallot ja hien virtaukset jne. Niihin on sitten kyllä jo haettava apua. Jaksamisia siskot!minulla kasvojen lisäksi punottaa myös kaula ja on selvästi tullut tämän "mummutaudin" myötä, ihan vaan ykskaks punatauti ja kuumotus iskee.
- siskonpuoli
56 v kirjoitti:
minulla kasvojen lisäksi punottaa myös kaula ja on selvästi tullut tämän "mummutaudin" myötä, ihan vaan ykskaks punatauti ja kuumotus iskee.
täällä. Olen myös vaihtarien kourissa, kuumat aallot helpottaneet homeopaattisen lääkityksen avulla(!), mutta punanaama on ja pysyy. Ihotautilääkäri diagnosoi roceacneksi, eli couperosaa tai jotain... mausteet, punaviini, juustot ja ihovoiteet, meikit...yms aktivoi punoituksen, samoin kuin "hankalat" tilanteet, joissa hämmentyy tai hermostuu...... ei liity vaihtareihin kumminkaan, kuulemma...
- minkälaista..
siskonpuoli kirjoitti:
täällä. Olen myös vaihtarien kourissa, kuumat aallot helpottaneet homeopaattisen lääkityksen avulla(!), mutta punanaama on ja pysyy. Ihotautilääkäri diagnosoi roceacneksi, eli couperosaa tai jotain... mausteet, punaviini, juustot ja ihovoiteet, meikit...yms aktivoi punoituksen, samoin kuin "hankalat" tilanteet, joissa hämmentyy tai hermostuu...... ei liity vaihtareihin kumminkaan, kuulemma...
Hei, mitä homeopaattista lääkitystä sait vaihdevuosi oireisiisi?
- Intiaani också
siskonpuoli kirjoitti:
Hei Punanaamainen. Mistä löysit homeopaattiset lääkkeet vaihdevuosivaivoihisi? Minkälaisia oireita sinulla on ollut ja miten pitkään?
- mami45
56 v kirjoitti:
minulla kasvojen lisäksi punottaa myös kaula ja on selvästi tullut tämän "mummutaudin" myötä, ihan vaan ykskaks punatauti ja kuumotus iskee.
onnyt muutaman päivän alkanut punoittaa kasvot ja kaulan alue ei kovin kiva tunne tuo kuumotus,,mulla on kierron aikan yöhikoilua mut vain silloin kai tää on uutta nyt sitten,,oiretta vaihtareihin,,vuotopäivät vähentyneet 6vrk,,-3vrk:hon,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094256
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803312Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243219Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223192- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452780Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim622764Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852549- 332394