Mikä on mielestänne paras hiivalääke?
Itse olen käyttänyt gyno daktariinia, mutta kun olen siitä saanut muutaman kerran ihan hirveät kirvelyt ja kutinat, niin nyt ajattelin kokeilla Canestenia. Onko kokemuksia siitä?
Hyvä hiivalääke?
4
5501
Vastaukset
Hirveät kutinat ja kirvelyt.
Suun kautta nautittavat hiivasienilääkkeet ovat parhaita. Antibioottikuurisi ilmeisesti aiheuttaa vaivasi. Hiivalääkitystä, paikallista sellaista, voi käyttää myös kuurin aikana. Paras tulos on hoitaa hiiva kuurin jälkeen sekä ennen kuukautisia toistamiseen.- suun kautta
otettavat on parhaimpia munki mielestä. Mitä sitä turhaan pistää rahaa itsehoitolääkkeisiin, jos ne ei auta. Itsekin käytin aika usein sekä canestenia että gynodaktaria, mutta vasta suun kautta otettava pisti aisoihin. itsellä gynodaktari ei auttanut yhtään, toisin kuin canesten, mutta ei sekään kauan hiivaa poissa pitänyt...Toivottavasti pääset vaivoistasi=)
- c'est moi
Mä taas käytin Canestenin yhdistelmähoidon just antibioottien aiheuttamaan hiivaan. Toimi oikein hyvin!
- sama
Mullakin on muutaman kerran antibioottikuuri aiheuttanut hiivaa. Viimeksi kokeilin Gynolact emätintabletteja ja toimi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851