Kaljupää

Ihmettelijä

Mikä ihmeen kaljupää minulla oli seuranani viimeyönä.Tosi brutaali mies? Jos nyt mies oli ensinkään? Tosi outo tunne jäi??? Se vähäisen ajan minkä täällä olen selaillut näitä juttuja ja roikuskellut sätissä, tämä ihminen jäi mieleen. Liian samanlainen kuin minä, ei sellaista ole olemassakaan. Puhuinko aaveen kanssa? :))))Vai olenko kloonnanut itseni? Mutta onnea vaan kaljupäälle, meni meikäläinenkin mykäksi kerrankin.. tunnustan! Vaan kun minä aloin päästä vauhtiin, karkasit. Otetaan uudestaan ottelu ja katsotaan kuka sanan säilää heiluttaa nyt korkeammalla!!!

10

1648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kale

      Miten kukaan voi ottaa kaljupäätä tosissaan?

      • nainen38v

        Siis kaljupäät miehet ovat ihania,
        kauniita,
        mahtavia rakastajia, ei hiukset
        miestä tee,
        miksi muka ei voisi ottaa kaljupäätä tosissaan??
        Minä ainakin ihailen sellaisia miehiä,
        *kehrää* pelkästä ajatuksesta, että
        joku ihana kaljupää olisi lähellä!
        Huh!Nam, siis he ovat unelmani!
        Kun vaan sellaisen namupalan löytäisi,
        joka haluaisi todella seurustella
        vakavasti, pitkään ,
        muuta ei olekkaan kriteerinä, kunhan varmasti on kalju, tai ainakin melkein! Terveisiä vaan kaikille ihanille miehille,
        älkää ainakaan hävetkö jos hiukset harvenee,
        kalju mies on sexikäs, ja upea!


      • takkutukka

        iiiik! naiset rakastavat kaljupäitä!!!!!!!!!
        kokeile ..vaihda nikki! :)))


      • Naikkonen

        Kimmo Sasi, Mauri Pekkarinen ja kumppanithan ovat suomen sexikkäimpiä miehiä.


      • itsetunto nimittäin.
        Naikkonen kirjoitti:

        Kimmo Sasi, Mauri Pekkarinen ja kumppanithan ovat suomen sexikkäimpiä miehiä.

        Olipa kiva kuulla,ettei kaikki naiset meitä kaljupäitä hyljeksikään.Vielä kun hyväksyisitte lihavan ja keski-ikäsen miehen sitä kaljua kantamaan,ois täällä ihana olla ja elää.Kiitos kuitenkin lämpimistä "sanoista"!!


      • Rgt
        nainen38v kirjoitti:

        Siis kaljupäät miehet ovat ihania,
        kauniita,
        mahtavia rakastajia, ei hiukset
        miestä tee,
        miksi muka ei voisi ottaa kaljupäätä tosissaan??
        Minä ainakin ihailen sellaisia miehiä,
        *kehrää* pelkästä ajatuksesta, että
        joku ihana kaljupää olisi lähellä!
        Huh!Nam, siis he ovat unelmani!
        Kun vaan sellaisen namupalan löytäisi,
        joka haluaisi todella seurustella
        vakavasti, pitkään ,
        muuta ei olekkaan kriteerinä, kunhan varmasti on kalju, tai ainakin melkein! Terveisiä vaan kaikille ihanille miehille,
        älkää ainakaan hävetkö jos hiukset harvenee,
        kalju mies on sexikäs, ja upea!

        Moi kiitos lämpimistä sanoista minä juuri ajoin kaikki hiukset pois eli olen ryhmässä emme tarvitse kampaa,lisäisin viellä -tällähetkellä kamalan pirteä olo----hiuksia niskassa selässä kutittelemassa.T Rgt.


    • Tietävä

      Puhuit chatin huijarin kanssa. Siitä kaljupäästä on ollut palstalla kymmeniä varoituksia.
      Piä varasi sinäkin.

      • Tuli Mies!

        Tuli Mies, Lapin jätkän lainen rento, huikea musta mies. Sepä vei, sepä tanssiin vei, mikä meno, mikä veto mikä lento...minä tunsin olevani hento, kauniskin mutta pakenin kun se uhkasi reppuun pistää minut ja kantaa tunturiin, niin sanoi se ketku ja minut oli valloitettu...

        Ritva Oksasen laulu....


    • Anonyymi

      Kalju täytyy rasvata säännöllisesti, menettää muuten kimmoisuuden.

    • Anonyymi

      Hyvä rasvata tämä ketjukin, pysyy kimmoisana
      kun aloitettu jo 2003.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7714
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4586
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3231
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1488
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe