vuodejärjestelyt vikingillä

parivuode

Siljalla on esitteen mukaan mahdollisuus kaikissa hyttiluokissa siirtää alavuoteet yhteen parivuoteeksi.

Vikingillä ei löydy mainintaa tällaisesta mahdollisuudesta. Onko kellään tietoa/kokemusta onko vastaavaa mahdollisuutta Vikingin A ja/tai B-luokan hyteissä...

10

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henttu

Gabriella on BL2 hyttejä joissa on parivuode

• olla

parivuodetta, vaan kaksi vierekkäin olevaa erillistä. Mikäs pari se sellane o, vissii avoparivuode??

• TurIS hyttiluokassa

onnistuu kun on kahden hengen hytti ja vuoteet päällekkäin.

• kaikki, mikä lähtee

Kyllähän ne voi laittaa vaikka pystyyn vierekkäin, kun repii irti pulteistaan seinästä.

Vai semmoista siellä Siljan sivustolla nyt mainitaan. No, sodassa ja...on kaikki mahdollista. Rupee vissiin matkustajakato näkymään, jos tollaista kerrotaan. Ainakin työntekijöiden, joita henk.kohtaisesti tunnen useampia, on matkustajamäärä vähentynyt menneistä vuosista.

Ei muuta, ku pistämään @-postia Tallinnan herroille, että pistävät uusien laivojen punkat yhteen, niin saadaan parivuoteellisia hyttejä laivoihin noiden Siljan vanhojen louskujen tilalle vuoden parin päästä.

• , että aikas paljon tarttee sulla olla poveria, jos pistät Siljan hyteissä vuoteet parivuoteiksi a, b ja c-luokissa.

• Tepi.

• päälle 10 minuutin

ja minulla on muutenkin huono kunto, mutta sain kun sainkin alapedit yhteen tuplasängyksi. Ei siihen voimaa tarvita vaan loogista päättelykykyä.

• Tepi. kirjoitti:

Miksi mainostavat näin:

Etä saa sängyt yhteen? Taitaa keijumekolla olla huonot muistot VL:ltä?

http://www.tallinksilja.com/fi/tab2/ships/serenade/cabins/

mulla on kuule Tepi. niin hyviä muistoja VL:ltä, että palaan sinne aina aika-ajoin takaisin, ja monesti näin on käynytkin, mutta silloin harvoin kun aikanaan kävin vielä serellä/sympillä, niin niitä hetekoita ei ainakaan voinut siirtää. Voihan se olla, että antoivat meikäläiselle tahallaan aina sellaisen hytin, etten vaan siirtelisi niitä sänkyjä.

• kyllä siljan
        keijumekko kirjoitti:

mulla on kuule Tepi. niin hyviä muistoja VL:ltä, että palaan sinne aina aika-ajoin takaisin, ja monesti näin on käynytkin, mutta silloin harvoin kun aikanaan kävin vielä serellä/sympillä, niin niitä hetekoita ei ainakaan voinut siirtää. Voihan se olla, että antoivat meikäläiselle tahallaan aina sellaisen hytin, etten vaan siirtelisi niitä sänkyjä.

Sympalla ja Serellä on aina ollut yhteen siirrettävät alavuoteet. Europalla ja Festarilla tuo ei onnistu.

• HaluatkoKehariTurpaan

Äkkiseltään tulee mieleen vain Silja Europa jonka C-luokan hyteissä saa sängyt "parivuoteeksi"

Muissa hyteissä yleisesti ottaen "pulman" sängyt tai "vuodesohva" toisena alasänkynä

Tämä siis normi A-B-C hyteissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7374
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4732
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4684
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3398
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      29
      1812
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1799
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1547
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe