Kun Eeva Vuori, tampereen käräjäoikeuden tuomari eli silloisen jutun puheenjohtaja solvasi ja herjasi minua käräjäoikeuden edessä, hän
selvisi pälkähästä sanomalla, "ettei liioin selostettu tilanne ja sitä edeltäneet tapahtumat huomioon ottaen ole voinut olla tietoinen hänen ilmaisujensa xxxxxxx(minun) kunniaa loukkaavasta luonteesta".
Suomennettuna, Eeva Vuori herjasi, mutta kun ei etukäteen tiennyt herjauksensa minua loukkaavan, häntä ei herjauksesta tuomittu,
HO:n perusteluissa sanotaan mm.
Vuori on kertonut käyttäneensä kysymyksessä olevassa istunnossa xxxxxxx(minun) kirjoituksessa ilmoitetun kaltaisia ilmaisuja.
Eeva Vuori herjasi, mutta häntä ei siitä tuomittu.
Nyt kun Kurosen juttu on ajankohtainen, pitäisi jokaisen käyttää samaa puolustuskeinoa kuin teki Eeva Vuori, joka kyllä tunsi minut melko hyvin, siksi varmaan herjasi ja tietäen ettei rangaista, teki mitä teki.
Jos ja kun joku kertoo täällä netissä mielipiteensä tuntemattomasta Kurosesta, siihen kyllä voisi käyttää jo KO:n ennakkotapausta, kun hekään eivät katsoneet tuomari Eeva Vuoren syyllistyneen rikokseen, vaikka Vuori itse myönsi käyttäneensä minua loukkaavia ilmaisuja.
Päätöstä tehtäessä, Eeva Vuori taisi jo olla KO:n oikeusneuvoksen virassa.
Eeva Vuori
ei tiennyt !
2
647
Vastaukset
- juttunen
ei tuomaria noin vain tuomita, unohda koko juttu, se on pienimmän riesan tie.
- pyysihän Eeva
Anteeksi, käräjäyleisön edessä, tosin naama punaisena, otti varmaan koville pyytää anteeksi, kaikkea tuomarin täytyy kestää,
eihän juttua kannata unohtaa, onko joltakin muulta oikeuden puheenjohtaja pyytänyt herjauksiaan anteeksi, ?
Kuroselle pitäisi esittää tuo, unohda koko juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373907
- 453480
- 2312645
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292239Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202115- 451932