Miksi kettu juoksi tien yli?
*
Mitä vasten penkit ovat puistoissa?
*
Mikä pakko jokaisella pitäisi olla?
*
Eräs julkkis-nainen istui hotellihuoneessaan, kiinnitti irtoripsiä ja katseli peiliin.,hänen kyntensä olivat kauniisti hopeisiksi maalatut ja huulet loistivat helmiäisenä.
Yhtäkkiä ovelta kuului koputus.Naiselle vieras mies astui sisään ja sanoi kohteliaasti,"ai,anteeksi,erehdyin,luulin,että tämä oli hotellihuoneeni."
Miehen poistuttua julkkis-nainen soitti respaan ja teki rikosilmoituksen.
Poliisi tuli ja pidätti miehen.
Mistä julkkis-nainen tiesi,että mies oli ryöstö-aikeissa?
Tuletteko mukaan ????
3
520
Vastaukset
Kettu ei päässyt tien ali!
-------
Maata vasten!
-------
Olisko lompakko?
-------
Ja sitten viimeinen - ei kukaan koputa mennessään omaan hotellihuoneeseensa.
-------
Saanko kymmenen pistettä ja papukaija merkin?- Abuela
Olin vastaamassa samat vastaukset kuin sinäkin, mutta ehdit ensin.
Siispä muutan tuota ensimmäistä.
Kettu meni tien yli, koska pihlajapuu happamine marjoineen oli tien toisella puolella. ;D - SerpeNTiina
Abuela kirjoitti:
Olin vastaamassa samat vastaukset kuin sinäkin, mutta ehdit ensin.
Siispä muutan tuota ensimmäistä.
Kettu meni tien yli, koska pihlajapuu happamine marjoineen oli tien toisella puolella. ;Dpitää keksiä vaikeampia,vaikka ei noi mun keksimiä ollu kuten tiedätte....
Luovuus kunniaan..jospa keksitään itse..lisää noita pihlajanmarja puujuttuja!!!
Ilo oli puolellani.Kiitos;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115307Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493412Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle923262Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403146- 811857
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271585Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311566Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1381264- 161159