ollako vaiko eikö olla???

pinteessä

Hei,, ihan vaan kerron ja kysyn mitä mieltä olette? Olen ollut naimisissa pari vuotta algerialaisen kanssa mutta mies ei täällä ja ei ole saanut oleskelulupaa suomeen..nyt odotettu ja itketty..huh mutta kuis nyt sitten..miehen kotiväki sanoo että ottee siellä vaimo nro 2 ja hoitaa hänen äitiään ja tekis sinne perheen jne..mutta olisi edelleen kanssani naimisissa.tiedän nämä vaimo jutut mut miks mun tarvii odottaa jalat ristissä. niin ja jos hän sais luvan tulla suomeen niin vaimo nro 2 jää sinne ja käy välillä siellä....huh ei oikein onnistu suomalaisella mentaliteetillä.hän ei kuitenkaan halua eroa minusta.aluksi eron halusi mutta nyt ei ..sanoin ettei onnistu..hakee siellä eron minusta ja sitten ottaa nro 2 vaimon ja kuka järkevä nainen tulisi vain piiaksi joka olis vain jalkavaimo. huh onpa kivaa olla naimisissa. mutta tulee vain tunne että olenko tosiaan nyt hyväksi käytetty ja odottaa lupaa suomeen. jos me eroamme niin ei portit aukea enään suomeen. tätä juupas eipäs leikkiä on ollu kuukauden.. huh en tiedä enään mitä tekis.. tosiaan ei taida olla miehen rakkkaus aitoa..minun puolelta oli mut ei taida olla enään... että silleen...

47

6638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamiida

kyllä nyt on rakastumistasi hyväksikäytetty. Arabimiehet nauttivat tilanteesta kun joku euro-nainen heihin rakastuu. He saavat silloin portin eurooppaan joka taas on hänen perheensä etu, voi päästä paremmille tienesteille ja hoitaa sitten suvun rahoitus joka on Algeriassakin vaikea tehtävä.

Kannattaa tunnustaa rakastuneensa vain miehelle jolla on jo elämä kondiksessa. Muista myös että yhteisöllisessä maassa nait miehen mukana koko suvun.

• kurja homma

elämä suomessa ulkomaalaiselle ei tosiaan ole helppoa, ei saa töitä, kieltä pitäis opiskella ja ehkä pääsee siivoojaksi. eipä taida mies sitä käsittää.
      jos mies on miettinyt jo 2 vaimon ottamista, niin luultavasti sellainen jossain vaiheessa kehiin tulee joka tapauksessa oli hän suomessa tai ei. menee vierailulle kotimaahansa ja menee naimisiin. useampi vaimo on normaali käytäntö siellä, mutta vain jos on varaa. käviskö niin että sinä elättäisit myös sukulaisten lisäksi tätä 2 vaimoa ja lapsia. niin miehen lisäksi suomessa.
      ei hän varmasti halua sinusta erota, sillä avioliitto länsimaalaisen kanssa on kuin lottovoitto, näin siis kuvitellaan. euroopasta kaikki unelmoi.
      voi ei kurjalta kuullostaa, mutta nyt jos haluaa lähteä, niin se on tuhat kertaa helpompaa, kun jos ois lapsia. sieltä et lapsia tulisi saamaan pois, jos mies ne sinne veis, eikä haluaisi niitä sinulle enää antaa. niin tai lomalle menisitte. liian monta vastaavaa tapahtumaa.

• Jos tuollaisesta

täytyy edes keskustella(siis jostain kakkosvaimosta) tai edes miettiä sellaisen mahdollisuutta niin eiköhän ole aika selvää, kannattaako liittoa jatkaa..!! Ja toiselle kirjoittajalle tiedoksi; Algeriassa EI OLE yleistä monen vaimon pitäminen. Muutamassa muussa arabimaassa kyllä.

• on kuitenkin
        Jos tuollaisesta kirjoitti:

täytyy edes keskustella(siis jostain kakkosvaimosta) tai edes miettiä sellaisen mahdollisuutta niin eiköhän ole aika selvää, kannattaako liittoa jatkaa..!! Ja toiselle kirjoittajalle tiedoksi; Algeriassa EI OLE yleistä monen vaimon pitäminen. Muutamassa muussa arabimaassa kyllä.

muslimimaa ja siellä on sallittua olla se 4 vaimoa. Aivan takuulla siellä on tällaisia perheitä. Ei niin yleistä kun joissain muissa maissa, mutta kyllä siellä niitä riittää. Ei sitä välttämättä kaikille kuuluteta..

• ...

miehesi aikomukset... Mutta sinähän itse teet päätökset. Minä en jatkaisi ainakaan.

• rakentaa

kun sen on kerran menettänyt. Tuskin siis suhteenne onnistuu, vaikka jatkaisittekin yhdessä. Aina hiipuu takaraivossa epäilys siitä toisesta vaimosta. Mun mies ei ole arabi, mutta veljensä asui Suomes avoliitossa. Sit ku oltiin jo naimisis, selvisi, että sil olikin aviovaimo odottamas kotimaassaan. Ei tainneet vaimo ja jalkavaimo tietää toisistaan. Avoliitto päättyi eroon ja sit näin paperit, että avioliittokin oli loppunut, että pääsi tääl avioliittoon 3-vaimon kans. No, eihän se suhde silti loppunut, vaan se 1-vaimo taitaa edelleen olla onnellisen tietämätön erosta tai 2- ja 3-vaimosta täällä. Odottaa uskollisesti jalat ristissä miestä lomille ja valittaa, ku antaa tyhjiä lupauksia ja käy kerran kolmessa vuodessa kotona. Eipä siinä paljon luottamus kasvanut omaan ukkoonikaan, kun vaikka yksiavioinen onkin, niin jo ajatus siitä, että hyväksyy veljensä sähläykset, on mulle osoitus siitä, että miksei homma onnistuisi häneltäkin.

• pinteessä

niinpä..olen nyt tässä miettinyt ja soitellu tälle ihanalle miehelleni ja kysynyt yhtä sun toista..Hän tavitsee tosiaan kotiin vaimon äitiä hoitaan ja kun minä en suostunut muuttamaan Algeriaan, mutta hän olisi kumminkin tullut suomeen tai muualle eurooppaan asumaan kanssani. Kukas sitä muoria sitten hoitais? Ennenkuin kun menimme naimisiin puhuttiin ja sovittiin kaikki asiat ,lapset myös, niitä en voi saada ja oli tietoinen nyt niitä perillisiä tarvitsisi tehdä.Mutta hän vaan ei halua eroa koska on luvannut minulle niin paljon!!!? tosiaan on luvannut..rakastaa se mua ,,kuulemma,, olen hänen suuri rakkaus eikä koskaan unohda minua..ja plaa plaa..mutta jotenkin nyt vaan on silmät auennut ja olen puhunut muiden muslimi miesten kanssa tästä asiasta..he ovat pitkälti sitä mieltä että tarkoitus perät ovat olleet aivan toiset kuin suuri rakkaus..On se hiton hyvä ette uvi ole myöntänyt oleskelupaa suomeen ja nekin mahdollisuudet menee pois kun ero astuu voimaan.Jos ja jos sitten olen vielä niin lempeä että olenkin hänen kanssaan...mutta en voi luottaa missään asiassa enään. Mutta loukattu on ja sitä en anna anteeksi ikinä. Yli 2 v puhunut ja olen tehnyt matkoja tapaamaan häntä huh huh..mut kertaakaan ei ole maksanut mun matkoja..olis maksanut jos muutan piiaksi.. Kuinka paljon hän kehunut itseään luotettavaksi ja aidoksi muslimiksi...taitaa olla niin kiero kuin voi olla. Itse asiassa en tiedä mitään hänen oloistaan Ranskassa ( asui 5v) tai muuallakaan..vaik sanoo ettei ole muita vaimoja..taitaa se nyt olla vaan viisasta erota ja antaa vapaus mutta opetti minua paljon taas kerran,,itseasiassa mua hävettää kuinka paljon olen puolustanut kaikessa häntä.Olisi tarvinnut pitäytyä vain Islamin liitossa, ero olisi helpompaa ja ei maksa. Mutta se kaikki mitä olen maksanut hänen puolestaan taisteluja täällä ja myös avierohakemus (75e) ym..puh lasku rahat vaadin häneltä pois ..Se että onko mieheni kertonut ihan kaikkea totuutta isälleen mutta sekin asia on järjestyksessä, ottaa appeen yhteys ja se että haluan oikean asianlaidan tietää häneltä. 2v hän odotti päätöksiä suomesta oleskeluun niin sinä aikana hän ei mennyt edes töihin ,, sanoin että mene, aina tarvitaan rahaa ja kuinkas hän nyt sit elättäis uuden vaimon siellä kun nytkään ei ole varaa maksaa siellä internet maksuja. "minä katson jotain töitä" joo ei ole kiinnostanut tähänkään mennessä.Luuseri se on..vaik on hyviäkin ja ihania puolia mihin retkahdin.. Hitto kun ottaa päähän kun olin niin tyhmä ja luotin ja se häpeä.. pari viikkoa sitten kirjoitin uviin itkukirjeen ,,,ei sitä vastausta herra jaksa odottaa ja se tuskin on 10kk kuten oikeuden päätökset on kestänyt.Niin jos hän ottaa jalka vaimon sanoin että otan sitten 10 arabi miestä itselleni,,,hän lupas tappaa mut jos otan..Tosin kiusasin häntä siitä että miltä tuntuu? Kiitos kaikille jotka olette vastanneet minun kohtalooni, nyt kun tarvitsen voimia ja saada itseluottamukseni takaisin ja nostaa nenä taivasta kohden..Tämä on vain taas yksi surullinen tarina ja näitä on ja on paljon hyviäkin arabi miehiä..taidanpa ottaa matkan itselleni välimeren rannalle,,ei enään miestä mukaan, vaan hyvän ystävän..

• toivotan
        pinteessä kirjoitti:

niinpä..olen nyt tässä miettinyt ja soitellu tälle ihanalle miehelleni ja kysynyt yhtä sun toista..Hän tavitsee tosiaan kotiin vaimon äitiä hoitaan ja kun minä en suostunut muuttamaan Algeriaan, mutta hän olisi kumminkin tullut suomeen tai muualle eurooppaan asumaan kanssani. Kukas sitä muoria sitten hoitais? Ennenkuin kun menimme naimisiin puhuttiin ja sovittiin kaikki asiat ,lapset myös, niitä en voi saada ja oli tietoinen nyt niitä perillisiä tarvitsisi tehdä.Mutta hän vaan ei halua eroa koska on luvannut minulle niin paljon!!!? tosiaan on luvannut..rakastaa se mua ,,kuulemma,, olen hänen suuri rakkaus eikä koskaan unohda minua..ja plaa plaa..mutta jotenkin nyt vaan on silmät auennut ja olen puhunut muiden muslimi miesten kanssa tästä asiasta..he ovat pitkälti sitä mieltä että tarkoitus perät ovat olleet aivan toiset kuin suuri rakkaus..On se hiton hyvä ette uvi ole myöntänyt oleskelupaa suomeen ja nekin mahdollisuudet menee pois kun ero astuu voimaan.Jos ja jos sitten olen vielä niin lempeä että olenkin hänen kanssaan...mutta en voi luottaa missään asiassa enään. Mutta loukattu on ja sitä en anna anteeksi ikinä. Yli 2 v puhunut ja olen tehnyt matkoja tapaamaan häntä huh huh..mut kertaakaan ei ole maksanut mun matkoja..olis maksanut jos muutan piiaksi.. Kuinka paljon hän kehunut itseään luotettavaksi ja aidoksi muslimiksi...taitaa olla niin kiero kuin voi olla. Itse asiassa en tiedä mitään hänen oloistaan Ranskassa ( asui 5v) tai muuallakaan..vaik sanoo ettei ole muita vaimoja..taitaa se nyt olla vaan viisasta erota ja antaa vapaus mutta opetti minua paljon taas kerran,,itseasiassa mua hävettää kuinka paljon olen puolustanut kaikessa häntä.Olisi tarvinnut pitäytyä vain Islamin liitossa, ero olisi helpompaa ja ei maksa. Mutta se kaikki mitä olen maksanut hänen puolestaan taisteluja täällä ja myös avierohakemus (75e) ym..puh lasku rahat vaadin häneltä pois ..Se että onko mieheni kertonut ihan kaikkea totuutta isälleen mutta sekin asia on järjestyksessä, ottaa appeen yhteys ja se että haluan oikean asianlaidan tietää häneltä. 2v hän odotti päätöksiä suomesta oleskeluun niin sinä aikana hän ei mennyt edes töihin ,, sanoin että mene, aina tarvitaan rahaa ja kuinkas hän nyt sit elättäis uuden vaimon siellä kun nytkään ei ole varaa maksaa siellä internet maksuja. "minä katson jotain töitä" joo ei ole kiinnostanut tähänkään mennessä.Luuseri se on..vaik on hyviäkin ja ihania puolia mihin retkahdin.. Hitto kun ottaa päähän kun olin niin tyhmä ja luotin ja se häpeä.. pari viikkoa sitten kirjoitin uviin itkukirjeen ,,,ei sitä vastausta herra jaksa odottaa ja se tuskin on 10kk kuten oikeuden päätökset on kestänyt.Niin jos hän ottaa jalka vaimon sanoin että otan sitten 10 arabi miestä itselleni,,,hän lupas tappaa mut jos otan..Tosin kiusasin häntä siitä että miltä tuntuu? Kiitos kaikille jotka olette vastanneet minun kohtalooni, nyt kun tarvitsen voimia ja saada itseluottamukseni takaisin ja nostaa nenä taivasta kohden..Tämä on vain taas yksi surullinen tarina ja näitä on ja on paljon hyviäkin arabi miehiä..taidanpa ottaa matkan itselleni välimeren rannalle,,ei enään miestä mukaan, vaan hyvän ystävän..

kyllä sinä siitä vielä nouset, usko pois!!! ratkaisusi on varmasti oikea. itse sain muslimi miehen tänne ja lapsikin on, mutta valehtelua vaan täälläkin ja halusi elää niin kuin oli elänyt kotimaassaankin (eli vetelehti kaupungilla ulkomaalaiseten kavereittensa kanssa). erohan siinä lopulta ja kaikista paras ratkaisu ikinä. hänkään ei onneksi täällä enää, eikä minulta tule apua viisumiin saamaankaan enää. itelläkin oli tyhmä olo, kun oli niin halunnut uskoa toiseen. mutta ajan kanssa siitä pääsee, ja elämänlaatu parantunut niin paljon. eikä sitä ole kiva lastakaan kasvattaa riitojen keskellä.
        voimia sinulle pysyä päätöksessäsi. todennäköisesti hän yrittää pitää sinusta kynsin hampain kiinni, rakastaa, rakastaa. niinhän se minunkin exäni edelleen sellaisilla viesteillä minua muistelee, vaikka erosta jo 1,5v. en viitsi vaivautua enää vastaamaan typeriin valheisiin.

• pinteessä
        toivotan kirjoitti:

kyllä sinä siitä vielä nouset, usko pois!!! ratkaisusi on varmasti oikea. itse sain muslimi miehen tänne ja lapsikin on, mutta valehtelua vaan täälläkin ja halusi elää niin kuin oli elänyt kotimaassaankin (eli vetelehti kaupungilla ulkomaalaiseten kavereittensa kanssa). erohan siinä lopulta ja kaikista paras ratkaisu ikinä. hänkään ei onneksi täällä enää, eikä minulta tule apua viisumiin saamaankaan enää. itelläkin oli tyhmä olo, kun oli niin halunnut uskoa toiseen. mutta ajan kanssa siitä pääsee, ja elämänlaatu parantunut niin paljon. eikä sitä ole kiva lastakaan kasvattaa riitojen keskellä.
        voimia sinulle pysyä päätöksessäsi. todennäköisesti hän yrittää pitää sinusta kynsin hampain kiinni, rakastaa, rakastaa. niinhän se minunkin exäni edelleen sellaisilla viesteillä minua muistelee, vaikka erosta jo 1,5v. en viitsi vaivautua enää vastaamaan typeriin valheisiin.

kiitos sanoistasi,,ajattelin olenko yksin tässä ongelmassa.no täytyy sanoa että eipä noi miehet poikkea paljon onko ne sitten rajojen ulkopuolelta tai ei..mutta kyllä tämä tästä sutviutuu ajan kanssa... harmittaa vaan rahanmeno avioerossa...ei tekis mieli maksaa mut kai se täytyy vapaudestaan sitten maksaa..onnea teillekin jatkoon..kyl meille jossain joku prinssi vielä on.. ;)

• KariQVA

Tällaisten tapausten edessä sitä usein vain hiljentyy ja miettii kuinka yksinkertainen ja nenästä vedettävä suomalaisnainen voi pahimmillaan olla.

• itku

Kuvitteletko etteivät suomalaiset miehet petä ja vedätä vaimojaan. Vai onko se sitten sinusta hyväsyttävämpää? Uhri on aina uhri.

• aaaaaaaaargh
        itku kirjoitti:

Kuvitteletko etteivät suomalaiset miehet petä ja vedätä vaimojaan. Vai onko se sitten sinusta hyväsyttävämpää? Uhri on aina uhri.

Eli homma on ok kun kerran se suomalainenkin mies pettää? Voi jeesus teitä yksinkertaisia, suorastaan onnettoman typeriä suomalaisia jokinorsuja, menkää minun puolesta vaikka kaikki sinne Algeriaan, nousis keskimääräinen älykkyysosamäärä sekä siellä että täällä.

• KariQVA
        itku kirjoitti:

Etsi minulle yksi suomalainen ei-muslimimies, jolla on kaksi vaimoa samaan aikaan, niin minä hiljenen.

• jep jep
        KariQVA kirjoitti:

Etsi minulle yksi suomalainen ei-muslimimies, jolla on kaksi vaimoa samaan aikaan, niin minä hiljenen.

Siis mielestäsi kaksinnaiminen on vain paha, mutta rakastajia ja tyttöystäviä voi vaimon ohella pitää? Kutsutko sitä suomalaista vaimoa tyhmäksi ja sinisilmäiseksi jonka suomalainen ukko lämmittä aina silloin tällöin jonkun toisen naisen vuodetta? Asiat asioina mies hyvä. Yhtä paljon hän on uskonut rakkauteen jne. edelleen mennessään naimisiin tai perustaessaan perhettä. Ja näitä sumutettujen suomalaisnaisten suomalaisia äijiä ainakin Helsingin yöelämässä piisaa vonkaamassa. Ja niin löytyy myös ulkomaalaisa.

Ise tuomitsen uskottomuuden yleensä, ja ainakin sen verran inhimillisyyttä löyty että tunnen sympatiaa uhreja kohtaan enkä tarvetta mollata heitä.

• KariQVA
        jep jep kirjoitti:

Siis mielestäsi kaksinnaiminen on vain paha, mutta rakastajia ja tyttöystäviä voi vaimon ohella pitää? Kutsutko sitä suomalaista vaimoa tyhmäksi ja sinisilmäiseksi jonka suomalainen ukko lämmittä aina silloin tällöin jonkun toisen naisen vuodetta? Asiat asioina mies hyvä. Yhtä paljon hän on uskonut rakkauteen jne. edelleen mennessään naimisiin tai perustaessaan perhettä. Ja näitä sumutettujen suomalaisnaisten suomalaisia äijiä ainakin Helsingin yöelämässä piisaa vonkaamassa. Ja niin löytyy myös ulkomaalaisa.

Ise tuomitsen uskottomuuden yleensä, ja ainakin sen verran inhimillisyyttä löyty että tunnen sympatiaa uhreja kohtaan enkä tarvetta mollata heitä.

"Siis mielestäsi kaksinnaiminen on vain paha, mutta rakastajia ja tyttöystäviä voi vaimon ohella pitää?"

-Toistan: etsi minulle yksi suomalaismies, jolla on kaksi vaimoa, niin hiljenen.

• heh
        aaaaaaaaargh kirjoitti:

Eli homma on ok kun kerran se suomalainenkin mies pettää? Voi jeesus teitä yksinkertaisia, suorastaan onnettoman typeriä suomalaisia jokinorsuja, menkää minun puolesta vaikka kaikki sinne Algeriaan, nousis keskimääräinen älykkyysosamäärä sekä siellä että täällä.

Voin vaikka vannoa että kaikki jokinorsut ja muutkin elävät olennot pakenevat kun sinä satut paikalle;) Vähän kun liikut ympäriinsä saatat pian huomata olevasi ainoa olento Suomen rajojen sisäpuolella(lukuunottamatta paria muuta vastaavaa saivartelijaa)Mutta siitähän teidän paratiisi alkaa. Voitte vaikka nylkytellä toisianne (ellet sitä jo tee)

• hoijaa
        KariQVA kirjoitti:

"Siis mielestäsi kaksinnaiminen on vain paha, mutta rakastajia ja tyttöystäviä voi vaimon ohella pitää?"

-Toistan: etsi minulle yksi suomalaismies, jolla on kaksi vaimoa, niin hiljenen.

Ehkä on paras että hiljenet muutenkin jos kaikki pettäminen kaksinnaimista lukuunottamatta on mielestäsi ok ja avioliiton ulkopuolisten lasten teko normaalia. Mihin siinä enää papin aamenta tarvitaan. Vai oletko joku himouskovainen?

• kaksi vaimoa
        KariQVA kirjoitti:

"Kymmenen kertomusta sisältänyt Kaksi vaimoa sai myrskyisän vastaanoton, pääosin kahdesta syystä. Mäkelä väitti kirjassaan jokaisen miehen tahtovan neitsyen. Lisäksi hän paljasti eläneensä jo vuosia kahden naisen kanssa."

http://www.apu.fi/ihmiset/article132650-1.html

• KariQVA
        hoijaa kirjoitti:

Ehkä on paras että hiljenet muutenkin jos kaikki pettäminen kaksinnaimista lukuunottamatta on mielestäsi ok ja avioliiton ulkopuolisten lasten teko normaalia. Mihin siinä enää papin aamenta tarvitaan. Vai oletko joku himouskovainen?

En minä ole missään vaiheessa väittänyt, että pettäminen on ok, ainoastaan odotellut sinulta esimerkkiä suomalaismiehestä, jolla on kaksi vaimoa. En ole vastausta sinulta toistaiseksi saanut.

• KariQVA
        kaksi vaimoa kirjoitti:

"Kymmenen kertomusta sisältänyt Kaksi vaimoa sai myrskyisän vastaanoton, pääosin kahdesta syystä. Mäkelä väitti kirjassaan jokaisen miehen tahtovan neitsyen. Lisäksi hän paljasti eläneensä jo vuosia kahden naisen kanssa."

http://www.apu.fi/ihmiset/article132650-1.html

Mistä lähtien kahden naisen kanssa asuminen on tarkoittanut kahden naisen kanssa avioliitossa olemista? Pyysin yhtä esimerkkiä suomalaismiehestä, joka on naimisissa kahden naisen kanssa. En esimerkkiä suomalaismiehestä, joka asuu kahden naisen kanssa.

• U R
        KariQVA kirjoitti:

Mistä lähtien kahden naisen kanssa asuminen on tarkoittanut kahden naisen kanssa avioliitossa olemista? Pyysin yhtä esimerkkiä suomalaismiehestä, joka on naimisissa kahden naisen kanssa. En esimerkkiä suomalaismiehestä, joka asuu kahden naisen kanssa.

I_D_I_O_T!! :D Sen kai jo tiesit.

• Anteeksi
        U R kirjoitti:

Tarkoitukseni oli sanoa AN I_D_I_O_T!! ;)

• haaaaaaaaaaaaaad
        KariQVA kirjoitti:

että suomen lakien mukaan kaksinnaiminen on kiellettyä suomessa, joten miten ihmeessä voit pyytää esittämään esimerkin SUOMALAISESTA miehestä jolla on kaksi vaimoa, kun sellainen ei lakien mukaan ole mahdollista?!! Oletko ihan tyhmä vai totaalinen idiootti?

• KariQVA
        haaaaaaaaaaaaaad kirjoitti:

että suomen lakien mukaan kaksinnaiminen on kiellettyä suomessa, joten miten ihmeessä voit pyytää esittämään esimerkin SUOMALAISESTA miehestä jolla on kaksi vaimoa, kun sellainen ei lakien mukaan ole mahdollista?!! Oletko ihan tyhmä vai totaalinen idiootti?

No kukas se siellä heräilee. Jalkavaimoko?

• KariQVA
        U R kirjoitti:

Niin. Sinähän et tiedä minusta mitään, mutta minä tiedän tekstiesi perusteella, että sinusta olisi ok olla jonkun Ahmedin jalkavaimo. Mikäs siinä. Ihan hyvä homma varmaan sulle.

• aika kari...
        KariQVA kirjoitti:

En minä ole missään vaiheessa väittänyt, että pettäminen on ok, ainoastaan odotellut sinulta esimerkkiä suomalaismiehestä, jolla on kaksi vaimoa. En ole vastausta sinulta toistaiseksi saanut.

Suomessa voi avioitua vain yhden kanssa, eli ei taida löytyä. Luulisin sinun kanssa tietävän, että on aika mahdottomuus. Mutta kyllä suomalaisilla miehillä on niin sanottuja kakkosvaimoja, ehkä kolmas jne. ei ole vaan vihittyjä.

Kari on myös albaniaa, tiedätkö mitä se tarkoittaa suomeksi, heheheheeh.....

• sinulle muuta
        KariQVA kirjoitti:

Niin. Sinähän et tiedä minusta mitään, mutta minä tiedän tekstiesi perusteella, että sinusta olisi ok olla jonkun Ahmedin jalkavaimo. Mikäs siinä. Ihan hyvä homma varmaan sulle.

kommentoinut kuin sen että olet I*D*I*O*O*T*T*I!! Joten sen perusteella et mielenliikkeitäni voi paljon tulkita. Minä taas olen lukenut kirjoituksiasi sekä täältä että muiltakin palstoilta ja voin hieman paremmalta pohjalta tuon sinulle sanoa. Joko olet harvinaisen typerä ihminen joka jostain peräkammarista kirjoittelee tai sitten muuten vaan yksinkertainen. Väännät turhaa p*skaa täällä päivät pitkät, mitä sinä siitä saat? Voisin mennä melkein 100% vannomaan että sinulla ei takuulla ole puolisoa. Älä vastaa tuohon, selityksesi on varmaan jotain *piip*iä taas.
        Jos sinulle on noin hankala sulattaa sitä että joillain suomalaisilla naisilla on ulkomaalainen puoliso niin minkä ihmeen takia pyörit sitten tällaisilla palstoilla? Saatko jotain kummallista, kieroutunutta mielihyvää että täällä palstailet? Mikä on elämäsi sisältö? Kyllä se jo jotain kertoo ihmisestä jos joka päivä pitää jossain netissä olla vänkäämässä ihmisille vastaan joka asiasta. Vieläpä sellaisista joista ei itsellä ole mitään omakohtaista kokemusta? (väitä tähänkin vastaan, sama se.)
        Jos sinä luulet että tuolla v*ttuilullasi ja kummallisella vänkäämiselläsi jonkun toisen elämään tai mielipiteisiin vaikutat niin silloin teet turhaa työtä. Mutta jos itsellesi tästä jotain sisältöä elämääsi saat niin go for it. Melkein(ja HUOM! Melkein)surullista että joku on noin.. mitätö reppana.

• haaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        KariQVA kirjoitti:

No kukas se siellä heräilee. Jalkavaimoko?

ainakin äsken vessassa olin vielä mies, ja nytkin kokeillessani siltä vaikuttaa. joten en siis ole kuvailemasi jalkavaimo. selitykset taisivat sulta loppua kun edellinen viestisi oli niiiiiiin tylsä.

• KariQVA
        sinulle muuta kirjoitti:

kommentoinut kuin sen että olet I*D*I*O*O*T*T*I!! Joten sen perusteella et mielenliikkeitäni voi paljon tulkita. Minä taas olen lukenut kirjoituksiasi sekä täältä että muiltakin palstoilta ja voin hieman paremmalta pohjalta tuon sinulle sanoa. Joko olet harvinaisen typerä ihminen joka jostain peräkammarista kirjoittelee tai sitten muuten vaan yksinkertainen. Väännät turhaa p*skaa täällä päivät pitkät, mitä sinä siitä saat? Voisin mennä melkein 100% vannomaan että sinulla ei takuulla ole puolisoa. Älä vastaa tuohon, selityksesi on varmaan jotain *piip*iä taas.
        Jos sinulle on noin hankala sulattaa sitä että joillain suomalaisilla naisilla on ulkomaalainen puoliso niin minkä ihmeen takia pyörit sitten tällaisilla palstoilla? Saatko jotain kummallista, kieroutunutta mielihyvää että täällä palstailet? Mikä on elämäsi sisältö? Kyllä se jo jotain kertoo ihmisestä jos joka päivä pitää jossain netissä olla vänkäämässä ihmisille vastaan joka asiasta. Vieläpä sellaisista joista ei itsellä ole mitään omakohtaista kokemusta? (väitä tähänkin vastaan, sama se.)
        Jos sinä luulet että tuolla v*ttuilullasi ja kummallisella vänkäämiselläsi jonkun toisen elämään tai mielipiteisiin vaikutat niin silloin teet turhaa työtä. Mutta jos itsellesi tästä jotain sisältöä elämääsi saat niin go for it. Melkein(ja HUOM! Melkein)surullista että joku on noin.. mitätö reppana.

Et kai sinä vain hermostu? :)

• KariQVA
        haaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

ainakin äsken vessassa olin vielä mies, ja nytkin kokeillessani siltä vaikuttaa. joten en siis ole kuvailemasi jalkavaimo. selitykset taisivat sulta loppua kun edellinen viestisi oli niiiiiiin tylsä.

Minulle on aivan sama millaisia roolileikkejä vessassa leikit, mutta älä edes yritä väittää, että kukaan miespuolinen kirjoittaisi kuin 17-vuotias teinityttö.

Edelleen odotan yhtä esimerkkiä suomalaismiehestä, jolla on kaksi vaimoa, mutta taitaa jäädä saamatta.

• Tuollanen reppanako
        KariQVA kirjoitti:

Et kai sinä vain hermostu? :)

minut hermostuttaisi? :) Ihan turhaa voimavarojen tuhlaustahan se olisi. Mutta jatka sinä siellä haavemaailmassasi oleskelemista ja oikein ratkiriemukasta vappua. :) Sinullahan varmaan niitä ystäviä riittää...*khm*

• isällä
        KariQVA kirjoitti:

Minulle on aivan sama millaisia roolileikkejä vessassa leikit, mutta älä edes yritä väittää, että kukaan miespuolinen kirjoittaisi kuin 17-vuotias teinityttö.

Edelleen odotan yhtä esimerkkiä suomalaismiehestä, jolla on kaksi vaimoa, mutta taitaa jäädä saamatta.

Minun isäni vietti kaksoiselämää. Kaksi perhettä. Ekan kanssa virallisesti naimisissa, toisen avoliitossa. Toka tiesi ekasta, eka ei tokasta.
        Lyhyitä sivusuhteitakin taisi olla.
        Kaikki osalliset supisuomalaisia.
        Arvaapas, luotanko helposti miehiin.

• KariQVA
        isällä kirjoitti:

Minun isäni vietti kaksoiselämää. Kaksi perhettä. Ekan kanssa virallisesti naimisissa, toisen avoliitossa. Toka tiesi ekasta, eka ei tokasta.
        Lyhyitä sivusuhteitakin taisi olla.
        Kaikki osalliset supisuomalaisia.
        Arvaapas, luotanko helposti miehiin.

"Ekan kanssa virallisesti naimisissa, toisen avoliitossa."

-En minä tällaista esimerkkiä tietääkseni pyytänyt. Eikö suomen kieli ole hallussa vai mistä kiikastaa?

"Arvaapas, luotanko helposti miehiin."

-Kummallista, että jos maahanmuuttaja tekee rikoksen, niin sanotaan, että ei saa yleistää, mutta jos suomalaismiehellä on avioliiton ulkopuolinen suhde, niin sen voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä.

• KariQVA

• Kuulehan.

• ettäettä
        KariQVA kirjoitti:

-En minä tällaista esimerkkiä tietääkseni pyytänyt. Eikö suomen kieli ole hallussa vai mistä kiikastaa?

-Kummallista, että jos maahanmuuttaja tekee rikoksen, niin sanotaan, että ei saa yleistää, mutta jos suomalaismiehellä on avioliiton ulkopuolinen suhde, niin sen voi yleistää koskemaan kaikkia miehiä.

Sinä se aina kuvittelet, että sinulle toimitetaan, mitä sinä pyydät.
        Mammako sinut passasi pilalle?
        Minä kyllä vaan kerroin, miten Suomessa miehet voivat elää kaksoiselämää. Ja että sen vuoksi miehen on voitettava luottamukseni olipa hän kotoisin mistä päin tahansa. Jokainen uskoton mies on silmissäni nolla. Siinä ei suhteen virallisuudella tai epävirallisuudella ole mitään tekemistä. Jokainen petollinen ystävä on entinen ystävä ja jokainen petollinen mies on entinen mies.
        Simppeliä.

• vihdoinkin...
        KariQVA kirjoitti:

KariQVA! Lupasit hiljetä:
        "Etsi minulle yksi suomalainen ei-muslimimies, jolla on kaksi vaimoa samaan aikaan, niin minä hiljenen."

Vaimo se on avovaimokin. Et luvatessasi rajannut etsintäpyyntöäsi koskemaan vain kahden aviovaimon miehiä. Kyseessä siis supisuomalainen ei-muslimimies, jolla on kaksi vaimoa.
        Se siitä suomen kielen hallussaolemisesta.

Ole sanasi mittainen mies, KariQVA.
        VAIKENE.

• "jalkavaimo"
        KariQVA kirjoitti:

Pidän tyylistäsi. Naureskelin kun luin näitä viestejä. "jalkavaimot" ihan vimmattuina kirjoittelee. Varmaan vitsillä heittelet, mutta mulla oli hauskaa. Itsellä turkkilainen mies ja täälä kotona "jalkavaimona" heh, lasta ja kotia hoitelen.

• odottelen
        KariQVA kirjoitti:

Esimerkkiä ei-muslimi suomalaisnaisesta jolla on kaksi virallista avioliittoa samanaikaisesti voimassa.

• Hööhöh
        odottelen kirjoitti:

Esimerkkiä ei-muslimi suomalaisnaisesta jolla on kaksi virallista avioliittoa samanaikaisesti voimassa.

Miten voit pyytää tuollaista esimerkkiä?? Eihän se ole lain mukaan mahdollista; luulisi sinun tietävän, että suomen kansalainen (joko mies tai nainen) voi olla naimisissa ainoastaan yhden ihmisen kanssa kerrallaan! Algeriassa taas moniavioisuus on sallittu, joten mies voi ottaa korkeintaan 4 vaimoa, jos heidät pystyy elättämään.
        Myöskään edes algeriassa naisella ei ole mahdollista olla naimissa kuin yhden ihmisen kanssa kerrallaan!

Miksi siis leikit tyhmää ja pyydät moista esimerkkiä kun tiedät ettet sitä voi saada sen mahdottomuuden takia.

• näin on näreet

Ota ero ja heti!!Älä kuuntele ja usko mitään selityksiä,aneluja tms.Eroon tuollaisesta hyväksikäyttäjästä!Mies ei ole sinua rakastanut,ei rakasta nytkään eikä varmaan tulekaan rakastamaan.Tämä on karu totuus!

• tyhmiä!!!

Suomalaiset naiset on sitten tyhmiä (olen itse nainen) kun lankeavat noihin ulkomaalaisiin!!! Suomi on pullollaan ihan tavallisia suomen miehiä joihin voi luottaa. Ne ei varasta lapsia vieraisiin maihin, eivätkä pidä monta vaimoa kuten ulkomaalaiset joilla voi olla useammassa maassa ns. vaimo. Eroa siitä miehestä ja äkkiä!!!! Hyvä että niitä ulkomaalaisia on karkoitettu täältä Oulusta kun ne on tehneet niin monta raiskausta. Hyvin harvon suomalaiset syyllistyvät joukko sellaiseen kuten nuo ulkomaalaiset. Ihan oksettaa.

• :.jäätelökesäää...

eropaperit lähetin häälahjaksi..ja ilmoituksen uviin.. no mulla alko jo uus elämä kun pääsin tän yli aika nopeesti... heräsin horteesta ja painuin parturiin ja kummasti noi kilotkin rupes kariseen....suomessa on hyviäkin otuksia..mut en tuomitse kaikkia maahanmuuttajia muiden töppäyksien takia... kesä tulee ja ihmiset liikkuu enemmän ..enköhän minäkin...

• Hyväksikäytön makua

Eroa ja heti, ehkä sillä on jo se vaimo numero 2 siellä. Käyttää sinua vain apuna saadakseen oleskeluluvan ja mahdollisesti tämän vaimonsa ja muun sukunsa suomeen. älä suostu tuollaiseen hyväksikäyttöön! Kyllä luulisi että on sukua ja ystäviä auttamassa kotimaassa olevia ilman että pitää ihan naimisiin mennä ja hankkia lisäksi vielä lapsia sinne eletettäväksi. älä anna niiden käyttää hyvyyttäväsi hyväkseen. toivon todella että ymmärrät lähteä tuollaisesta tilanteesta itsesi vuoksi. joskus on sallittua olla itsekäs, tämä on sellainen tilanne.

• Kaksin nainti on kielletty

Voiko suomalaiset naiset olla noin typeriä että alkavat jonkun tumman auervaaran kakks vaimoksi. Siis siksi että se mies saa jonkin aikaa kyniä sitä suomen likkaa ja lähettää rahat sinne kotimaahansa. Hävettää olla suomalainen ja vielä nainen! En eten ... sinnepäi!

• olin..en enään..

...juu huomas armas ex-miehenikin nyt ´kun otin eron,,,hän vain meni naimisiin "perheensä" takia..ja kissan viikset sanon minä näin jälkikäteen... vinkuu takas ja ei suostu eroon..lupas jo moneen kertaa tappaa mut..tervetuloo vaan.. onneksi on järki voittanut rakkauden tällä kertaa ja opinhan jotain...

• Kalaschnikov!
        olin..en enään.. kirjoitti:

...juu huomas armas ex-miehenikin nyt ´kun otin eron,,,hän vain meni naimisiin "perheensä" takia..ja kissan viikset sanon minä näin jälkikäteen... vinkuu takas ja ei suostu eroon..lupas jo moneen kertaa tappaa mut..tervetuloo vaan.. onneksi on järki voittanut rakkauden tällä kertaa ja opinhan jotain...

ja laita se oven viereen, kun äijä tulee uhkailemaan ammu siltä munat pellolle. Ne on niin hullua porukkaa että kannattaa ottaa tosissaan nuo tappouhkaukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      2002
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe