VOI EI!!! tiilikainen rr23

reiskan vaimoke

Rakennetaan tässä taloa ja pienessä kiireessä silloin aikanaan valitsimme kattopellin värin. Valintamme oli rannilan tiilikainen rr23 tumma harmaa matta. Emme halunneet mustaa, koska ajattelimme sen olevan liian synkkä. Halusimme siitä hieman vaaleampaa, mutta kuitenkin todella tummaa. Talomme väriksi olemme ajatelleet harmaata (tikkurila 613x tai teknos 7633). Nyt ovat kattopellit tulleet tontille ja ne näyttävätkin melko vaaleilta!!!!! Lähes saman sävyisiltä talon tulevan värin kanssa!!
Mikä neuvoksi? Näyttääkö rr23 katolla kuinka vaalealle? Tuleeko meille nyt ihan lattean näköinen talo.. ;(
Onko kellään linkkejä sivuille, joissa näkyisi oikeita kuvia tuosta kattoväristä. Nuo pienet värinäytteet eivät anna oikeeta kuvaa..
Kiitti!

6

12453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laitettu

loma-asunnolla grafiitin harmaa matta Wegmannin

peltikatto.Rakennus on maalattu harmaa,Vinhan

vanha väri Guru.Mielestäni sopii hyvin.Voi olla

että katolla laajalla alueella näyttää

tummemmalta.

• sivuilta
      • hyvin yhteen

tuo RR23

• Akio

Kyllä se RR23 näyttää läheltä katsottuna ja ainakin jossain valaistuksessa lähinnä "keskiharmaalta". Mutta tässä kun omaa taloa ja naapurustoa katselen, niin katolla se kyllä miltei joka kelillä näyttää tumman harmaalta/taitetulta mustalta. Jos nuo peltinne eivät ole epähuomiossa tuleet vaalean harmaana tai harmaana (jotka sitten ovat tosi vaaleita), niin itse ainakin tuon kattolle surutta laittaisin. Musta kattopelti on kuitenkin sitten jo _tosi_ musta. Sitä ulkoseinämaalin sävyä voi sitten kokeilla ja mahdollisesti muuttaa hitusen vaaleampaan suuntaan, jos jostain kumman syystä näyttäisi liian tummalta kattoon nähden.

• sinne

katolle ei juurikaan kukaan kurki, joten aivan sama, kunhan toimii... ja tää on totuus:)

• 111222333

Jos teillä on oikeasti sävy RR23 niin se kylläkin ennemmin tumma kuin vaalea.
      Monet luulee meidänkin kattoa mustaksi vaikka on tumman harmaa, just toi RR23.
      Oletko varma ettei tullut väärät pellit teille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe