transpoint vai schenker

kumpi

kumman toiminta miellyttää? itse kun en asiakkaana ole ollut niin en voi sanoa kuin että kiitolinjan autot miellyttää enemmän silmää... lähinnä seinäjoen seutu kyseessä...

8

11540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elopelle

      Kun saa laskun....jopa "sopimus-alennuksella"...buhhahhhahaaa

    • Maksumies

      Toisen firman kaverit särkevät ja hukkaavat tavarasi iso 90001 standardin mukaan ja toiset kestävän kasvun yhteiskunta ja ympäristökoulutuksen mukaisesti.

    • Lyyti

      päivittäin työskentelen ja kyllä mä sillä perusteella ton schenkerin valkkaisin, ainakin Jyvässeudulla. Ei ole paketit karkuteillä monia päiviä, kuten kilpailijalla. Mielyttää ne autot ulkonäöltäänkin ja ei oo meillä käyvissä kuskeissakaan mitään vikaa;)

      • vinkkeli8

        Kummankin kanssa tekemisissä olleena en oo kauheen innostunut kummastakaan mut kyl mä luulen et noi Schenkerin äijät tuo tavaran hiukan varmemmin peril, toi toinen vaihtoehto tahtoo hukata tavaraa yllättävän paljon. Jos on kyse ulkomaan tuonnista ni monet pienemmät firmat hoitaa asiat paljon täsmällisemmin, mut jos kotimaan liikenteestä puhut ni itte ainakin tilaisin tavarani Kaukokiidon kautta. Ja sitä en sano etteikö nekin onnistuis hukkaamaan tai tuhoamaan toisten omaisuutta mut jotenkin vaan on enemmän luottoo siihen suuntaan.


      • olet...

        Schenkkeri ei edes ole Kiitolinjan edustaja Jyvässeudulla. Todella asiantuntevaa kommentointia sinulta.


      • vähän tietoa
        olet... kirjoitti:

        Schenkkeri ei edes ole Kiitolinjan edustaja Jyvässeudulla. Todella asiantuntevaa kommentointia sinulta.

        Suomessa Schenkeriä edustavat Schenker Oy, Kiitolinja Oy ja Schenker Express Oy. Schenker Oy on erikoistunut kansainvälisiin maa-, lento- ja merikuljetuksiin sekä kansainvälisiin messu- ja näyttelykuljetuksiin, Kiitolinja kotimaan kuljetus-, varastointi- ja logistiikkapalveluihin ja Schenker Express puolestaan valtakunnallisiin pakettikuljetuksiin.


      • tietoa
        vähän tietoa kirjoitti:

        Suomessa Schenkeriä edustavat Schenker Oy, Kiitolinja Oy ja Schenker Express Oy. Schenker Oy on erikoistunut kansainvälisiin maa-, lento- ja merikuljetuksiin sekä kansainvälisiin messu- ja näyttelykuljetuksiin, Kiitolinja kotimaan kuljetus-, varastointi- ja logistiikkapalveluihin ja Schenker Express puolestaan valtakunnallisiin pakettikuljetuksiin.

        Kiitolinjan jyvässeudun toimija on L.Vähälä. Eli ei Schenker Cargo. Tiedoksi sinulle.


    • Rouva ratin takaa

      Olen toisessa firmassa kuljettajana. Pari pientä kommenttia on ihan pakko antaa. Logistiikka on monimutkainen mutta kuitenkin samalla tavalla molemmissa firmoissa toimiva. Uskon että haluat nyt vertailla Transpontin ja Kiitolinjan eroja. Tavara voi kadota, viivästyä tai rikkoutua ihan yhtälailla molemmissa, niitä käsittelevät ihmiset jotka toimivat ihan samoilla pelisäännöillä kaikkialla. Ja jos auton komeuden perusteella kuljetusfirman valitset niin toivon ettei osu pilkka omaan nilkkaan, Transpointin kuljettajat kun ajavat pääasiassa pienihyttisillä autoilla koska he saavat nukkua kotonaan. Ei tarvi penkin takaa punkalta kiivetä ratin taakse....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3928
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      213
      2196
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2113
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1494
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1245
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      93
      1158
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1110
    Aihe