Hei! Suonikohjut vaivaavat ja vaahtoruiskutus kiinnostaisi.. Tietääkö kukaan tehdäänkö Oulun suunnaalla, tai sanotaan Oulu - Jyväskylä -seudulla ko. toimenpidettä missään yksityisessä?
suonikohjujen vaahtoruiskutus
3
2935
Vastaukset
- suomen
terveystalo tekee, löytyy muistaakseni oulustakin.
- Voi pahentua
Toivottavasti et ole ehtinyt jo mennä pilaamaan sääriäsi vaahtoruiskutukseen.
Minulla oli yksi pullistunut suonikohju ja yksi noin 2 cm halkaisijaltaan oleva luutasuonirykelmä, jotka ruiskutettiin tänä keväänä. Lopputulos oli katastrofi: Luutasuonet eivät korjaantuneet ollenkaan, sen sijaan niiden määrä noin kolminkertaistui! Pullistunut suonikohju korjaantui vain osittain. Kaiken lisäksi tuli valtavat mustelmat, jotka eivät ole vieläkään parantuneet. Kestää kuulemma puolisen vuotta, että mustelmat häipyvät.
Paikka oli Töölön Mehiläinen. Jälkikäteen kirurgi oli vieläpä suorastaan tyly, kun menin näyttämään lopputulosta. Näin voi kuulemma käydä. Harmi vain, että hän ei kertonut sitä etukäteen, vaikka kuinka ensimmäisellä käynnillä tivasin mahdollisia komplikaatioita. Tuolla konsultaatiokäynnillä hän kertoi ainoastaan mustelmista, ja niistäkin melko vähättelevään sävyyn.
Luutasuoniin liittyy kuulemma tällainen matting-ilmiö, joka minulle on nyt siis tullut. On melkoisen moraalitonta jättää kertomatta asiasta potilaalle, joka vielä asiaa erityisesti kysyy.- hyvä kun kerroit
Hienoa, kun toit esille, mitä tapahtui. Minä olen kuullut vastaavaa tapahtuneen kyseisessä paikassa enkä aio ainakaan sinne hakeutua. Onko kenelläkään kokemusta suonikohjuvaahdotuksen jälkikomplikaatioista sairaala Laserissa? Ajattelin nimittäin mennä tonne Laseriin nyt keväällä, jos uskaltaisin, kun riskejä tuntuu olevan kaikesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1023665Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292413Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422059Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.35925- 45851
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61825En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5809- 40717
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89705