JOKIN ANTAA VIELLÄ POMPPU IKKUNOITA !!!

Grandyman

Olen melkein tehnyt kaiken mahdollise, putsanut kaikilla mahdollisilla ohjelmilla konetta, silti ikkunoita pomppii koko ajan nettiä käyttäessä, onkohan mahdollisesti jokin ohjelma astunut koneeseen joka tekee noita todella ärsyttäviä POMPPU IKKUNOTA. Hermo tässä menee. HELP ME !!!

22

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupajuujajees

      Tärkeimmät asiat, eli käyttis ja selain, mutta
      yleensä selaimen asetuksista estä ponnahdusikkunat.

      • Grandyman

        Käytti XP sp2, selain ie7, olen asetuksista laittanut ponnahdusikkunoiden eston mutta silti pomppaa, aina kun meen jippiin sivuille tulee, sivusta jamb, kun pelaan pokeria paffin sivuilla tulee partypoker, jne. vaikka olen laittanut tietosuojasta "en salli" kommennot sivustoille ja niitä tulee vieläkin, oisko mahdollista että selain(ie7), ei ole ajan tasalla, yritin ajaa selaimen uudestaan mutta ongelmat jatkuu.


      • Grandyman
        Grandyman kirjoitti:

        Käytti XP sp2, selain ie7, olen asetuksista laittanut ponnahdusikkunoiden eston mutta silti pomppaa, aina kun meen jippiin sivuille tulee, sivusta jamb, kun pelaan pokeria paffin sivuilla tulee partypoker, jne. vaikka olen laittanut tietosuojasta "en salli" kommennot sivustoille ja niitä tulee vieläkin, oisko mahdollista että selain(ie7), ei ole ajan tasalla, yritin ajaa selaimen uudestaan mutta ongelmat jatkuu.

        Mulla on vakoiluohjelmien poisto työkalujakin monta jota(Windows Defender, AVG Anti-spyware jne..) mutta jokin ohjelma on varmaankin koneella mitä nuo ei poista.


      • juupajuujajees
        Grandyman kirjoitti:

        Mulla on vakoiluohjelmien poisto työkalujakin monta jota(Windows Defender, AVG Anti-spyware jne..) mutta jokin ohjelma on varmaankin koneella mitä nuo ei poista.

        Tätä
        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm


      • Grandyman
        juupajuujajees kirjoitti:

        Tätä
        http://koti.mbnet.fi/pattaya1/adaware.htm

        Tuo oli ensinmäinen ohjelma jolla ajoin läpi, ja 6-7 muuta ohjelmaa millä oon putsannu.


      • Kokeiltu
        Grandyman kirjoitti:

        Tuo oli ensinmäinen ohjelma jolla ajoin läpi, ja 6-7 muuta ohjelmaa millä oon putsannu.

        Kokeilepas "Prevx1" ohjelmaa, voit ladata sen kuukaudeksi kokeiluun. On erittäin hyvä haittahjelmien poistaja.


      • Grandyman
        Kokeiltu kirjoitti:

        Kokeilepas "Prevx1" ohjelmaa, voit ladata sen kuukaudeksi kokeiluun. On erittäin hyvä haittahjelmien poistaja.

        Täytyy testaa kun pääsee himaan duunista..kiitos vinkistä.


      • Grandyman

        Laitan login huomenissa, iltavuoron jälkeen ei varmaankaan kerkee..menee liian myöhäsex.


    • Höpö.

      ..on kertoa palomuurille että "IE:llä ei sitten ole mitään asiaa vaaralliseen ympäristöön (kuten internettiin)" ja ottaa käyttöön jokin toinen selain.

      Mutta toki kone kannattaa silti puhdistaa.

      • Grandyman

        Jos ei ole muuta tapaa, niin pitää varmaan käyttää firefoxia.


      • Grandyman

        Vaihdoin selaimen Firefoxiin, mutta silti haitta ohjelmat pomputtaa sivuja näkyviin,, hmmm..nyt ei todellakaan ymmärrä, mulla on todella paha haitta ohjelma koneella. Kunpa vaan sais selville missä ja mikä.


      • Grandyman
        Grandyman kirjoitti:

        Vaihdoin selaimen Firefoxiin, mutta silti haitta ohjelmat pomputtaa sivuja näkyviin,, hmmm..nyt ei todellakaan ymmärrä, mulla on todella paha haitta ohjelma koneella. Kunpa vaan sais selville missä ja mikä.

        Onko uusia neuvoja??? TÄÄ PIKKASEN RASSAA.


      • juupajuujajees
        Grandyman kirjoitti:

        Onko uusia neuvoja??? TÄÄ PIKKASEN RASSAA.

        Kerrohan vähän niistä ikkunoista. Kaupataanko niissä
        jotakin, tai mitä niissä yleensä lukee?


      • Grandyman
        juupajuujajees kirjoitti:

        Kerrohan vähän niistä ikkunoista. Kaupataanko niissä
        jotakin, tai mitä niissä yleensä lukee?

        Ne menee jollekin sivustoille, ei niissä kaupata, esim. jippiin sivuilta antaa pomppuikkunaksi jamba sivuston, kun pelaan pokeria netissä vähän väliä antaa mainos ikkunat europoker.com tai fi, ja on niitä muitakin sivustoja, youtuben sivustoilta tuli muistaakseen broadcaster.com sivuto jne...


      • juupajuujajees
        Grandyman kirjoitti:

        Ne menee jollekin sivustoille, ei niissä kaupata, esim. jippiin sivuilta antaa pomppuikkunaksi jamba sivuston, kun pelaan pokeria netissä vähän väliä antaa mainos ikkunat europoker.com tai fi, ja on niitä muitakin sivustoja, youtuben sivustoilta tuli muistaakseen broadcaster.com sivuto jne...

        Että sattuuko sinun koneellasi olemaan toi BS-Play-
        erin ilmaisversio, kun siinä on sellainen lisäpalik-
        ka joka saattaa latailla koneelle mainoksia.


      • Grandyman
        juupajuujajees kirjoitti:

        Että sattuuko sinun koneellasi olemaan toi BS-Play-
        erin ilmaisversio, kun siinä on sellainen lisäpalik-
        ka joka saattaa latailla koneelle mainoksia.

        Mikä on ps-playerin, heti ei oo mielessä..typerä kysymys, mutta neuvo pikkasen jos oon ajannunna koneelle jotain todella typerää.


      • juupajuujajees
        Grandyman kirjoitti:

        Mikä on ps-playerin, heti ei oo mielessä..typerä kysymys, mutta neuvo pikkasen jos oon ajannunna koneelle jotain todella typerää.

        http://lyhytlinkki.net/?hjdz4z33


      • Grandyman
        juupajuujajees kirjoitti:

        http://lyhytlinkki.net/?hjdz4z33

        Minulle ei ole tuota kyseistä ohjelmaa, eihän uudessa mediaplayerissa tai jossain muussa ohjelmassa olisi mainos ohjelmaa tukevaa??


    • Grandyman

      Mä en oo vieläkään saannu Ongelmaani pois, pomppuja tulee viellä APUA???

    • Anonyymi

      En saa pomppuikunoit poistettuaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe