On aivan järjetöntä, että kaikkialle nousee teräspatsaita, jotka kiiluvat auringossa kuin viimeistä päivää. Esim. Eduskuntatalon uudessa puistossa on ihme tölkkikasaa muistuttava patsas, jota ei pysty katsomaan ollenkaan auringonpaisteessa, koska silmät eivät kestä sen heijastamaa valoa. Toinen yhtä mahdoton on Itäkeskuksen Tallinanaukion patsas, joka kiiluu ohikulkijan silmään niin, että aivan sokaistuu.
Kuka saatanan hölmö on alkanut suunnitella tällaisia "taideteoksia? Eikö ole ottettu huomioon, että ne ovat siellä ulkona myös auringonpaisteessa?
Onko tarkoitus tuottaa suomalaisille kaihi tai näön menetys?
Uudet julkiset teräspatsaat
pilaavat näön
1
1039
Vastaukset
- häkkyröitä
Osaamattomia taiteilijoita ei pidä tukea.Menköön muihin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984