Mulla ois kysyttävää.
1)Kannattaako koulussa tehä taikatemppuja (korttitempuja)?
2)Jos tilaa Markkupurholta jotain niin kauanko sitä pitää odottaa kun se tulee sieltä?
3)Minkä taikatemppu kirjan kannattaa tilata sieltä? Se pitäisi olla Mielellään suomenkielinen...
4)Mihin sivuille kannattaa laitta taikatemppu videoita?
Ps: Mä haluaisin että joku rekisteröitynyt käyttäjä vastaisi tähän, koska silloin ois varmemmat vastaukset.
Kysyttävää Taikatempuista
10
1486
Vastaukset
- Lorenzor
Sorry kirjotus virheistä.
- magician000
1)
Opettele temput ensin todella hyvin ennen kun näytät koulussa. Ei kukaan jaksa katsoa avutonta räpellystä korttien kanssa vaan sulavia liikkeitä.
2)
Riippuu paikkakunnasta ja tuotteen saatavuudesta. Nopeiten olen saanut päivässä ja kerran kesti puoli vuotta. Älä pelkää soittaa ja kysyä.
3) Tilaa ennemmin dvd. Kirjoja löydät kirjastosta ja liikkuvaa kuvaa katsomalla opit temput helpommin kuin kirjan kuvista.
4)
Itselläni on youtubessa. Harjoittele hyvin ennen kuvaamista sillä videon voi pysäyttää. Vaikka itsestäsi video saattaisi tuntua täydelliseltä, se voi olla kaikkea muuta.
Extra)
Millä tavalla varmemmat vastaukset on rekisteröityneillä käyttäjillä?- Lorenzor
Kiitos Magician000!
Tässä vastaus sun kysymykseen:
Näillä sivuilla käy muitakin kuin temppujen harrastajia. Monet vastaavat täällä tahallaan viesteihin vaikka he eivät tiedä oikeasti kysymysten vastauksia.
Rekisteröityneet käyttäjät eivät laita yleensä tahallaan vastauksia. - Mrtikka
1) Koulussa esittäessä kannattaa varautua siihen että kaverit haluavat lisää. Esim näytät ambititous cardin ja sen jälkeen sinulta kerjätään jo lisää temppuja, joten opettele useampi temppu HYVIN ja sitten opettele esittämään se, eihän kukaan halua mitään hiljaista esiintyjää tuijotella.
2) Mulla on tullut suhteellisen nopeasti kaikki...
3) Aika paha, Riippuu mistä tykkäät ja mitä haet. Kunhan et osta mitään yhden tempun dvd:tä yms yms. Osta ensin joku missä opetetaan eri liikkeet kuten double lift double undercut jne sitten on helpompi lähteä ostelemaan esim michael ammarin videoita
4) Jätä videot kokonaan pois, itse en enää yksinkertaisesti jaksa tehdä videoita ja tekisi mieli vetää kaikki videot poiskin mutta hukkasin tunnukseni :D:D:D:D - magician000
Mrtikka kirjoitti:
1) Koulussa esittäessä kannattaa varautua siihen että kaverit haluavat lisää. Esim näytät ambititous cardin ja sen jälkeen sinulta kerjätään jo lisää temppuja, joten opettele useampi temppu HYVIN ja sitten opettele esittämään se, eihän kukaan halua mitään hiljaista esiintyjää tuijotella.
2) Mulla on tullut suhteellisen nopeasti kaikki...
3) Aika paha, Riippuu mistä tykkäät ja mitä haet. Kunhan et osta mitään yhden tempun dvd:tä yms yms. Osta ensin joku missä opetetaan eri liikkeet kuten double lift double undercut jne sitten on helpompi lähteä ostelemaan esim michael ammarin videoita
4) Jätä videot kokonaan pois, itse en enää yksinkertaisesti jaksa tehdä videoita ja tekisi mieli vetää kaikki videot poiskin mutta hukkasin tunnukseni :D:D:D:DEihän tossa ole nyt mitään järkeä, että jättää videot pois. Jos haluat parantaa & kehittää itseäsi, tee videoita. Voit vertailla toisten videoihin ja kommenteista saat palautetta, joka varmasti auttaa.
- Mrtikka
magician000 kirjoitti:
Eihän tossa ole nyt mitään järkeä, että jättää videot pois. Jos haluat parantaa & kehittää itseäsi, tee videoita. Voit vertailla toisten videoihin ja kommenteista saat palautetta, joka varmasti auttaa.
Mitä kommenttia olen saanut on ollut tällaista: Olet aivan paska. Tai jtn muuta sellaista, tosin käyn sirkuskoulua joten siellä saan aika hyvää opastusta ja kommenttia. Peilin edessä reenaat muuvit puheet keksit itse. Esität ja parhaat kommentit saat katsojalta. Minun mielipide.
- lorenzor
Mrtikka kirjoitti:
Mitä kommenttia olen saanut on ollut tällaista: Olet aivan paska. Tai jtn muuta sellaista, tosin käyn sirkuskoulua joten siellä saan aika hyvää opastusta ja kommenttia. Peilin edessä reenaat muuvit puheet keksit itse. Esität ja parhaat kommentit saat katsojalta. Minun mielipide.
Mä tein oman nimimerkin!
- Paljastaja...
Taikatemput ovat ihmisten huijaamista. Välttäkää taikureita..
- MindFreak
Ei h******i sä et taida oikeen tajuta taikuut, ja oot kateellinen ku et osaa. "paljastaja"
- tajkuri
1) Tosiaan jos tekee, pitää olla valmistautunut. Useammalla tempulla, sillä eihän yleisö halua nähdä samaa temppua useaan kertaan.
2) Parissa päivässä tulee yleensä.
3) Purho myy lähes pelkästään englanninkielistä taikakirjallisuutta, suomenkielisiä löytyy kirjastoista, niillä pääsee alkuun.
4) Youtubea en suosittele, sen sijaan Magic Video Depot on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876