Vain paljaalla?(sairasta)

mlsa

Ystäväni kertoi, että oli työpaikan pikkujouluissa sortunut vieraaseen mieheen. Miehen oli pakko päästä pukille vaikka kortsua ei suostunut käyttämään.(omana kommenttina:ystävänikin ilmeisesti oli kyrvän tarpeessa) Miehelle oli jopa tarjottu ehkäisy välineitä, mutta hän oli vastannut olevansa terve mies eikä temppuile kumejen kanssa. Kaikesta huolimatta mies oli laskenut lastinsa niin vaginaan kuin peräreikään ja vielä maistattanut kalunsa naiselle.

Sairastahan tämä on, minäen tälläiseen ainakaan suostuisi, enkä ystävälleni sitä sanonutkaan, mutta jos naiset suostuvat mihin tahansa niin kai miehet haluavat mitä saavat. Yleistäminen ei koskaan ole hyvästä, mutta suurin osa näin tekee. Mistäköhän tälläiset seksi ihanteet tähän aikakauteen tulee?

29

41803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omakohtainen

      Minä taas vuosia sitten läksin ystävättäreni matkaan iltaa istumaan, ja kun ystävättäreni oli sinkku eli eronnut nainen, hän tietenkin alkoi flirttailla ja näytellä merkkejä. Pian istui pöydässämme pari keski-ikäistä herrasmiestä, jotka saivat meidät houkuteltua jatkoille. No, tämä ystävättäreni oli pian valmis antamaan, ja kun minulle aviovaimona, perheenäitinä tilanne oli uusi ja outo, annoin mennä minäkin. Siinä kävi lopulta niin, että tämä minun kumppanini sai houkuteltua minut olemaan paljaaltaan, vaikka minulla ei ehkäisyäkään ollut. En kehdannut sitä siinä tilanteessa paljastaa, kun muutenkin ujostutti. Kyllä ystävättäreni minut haukkui jälkeenpäin, ja säikähdin itsekin niin että varmaan siitä syystä kuukautiset olivat sillä kertaa viikon myöhässä. Kyllä oli suuri helpotus, kun ne tulivat. Minä jo hätäpäissäni ehdin miehelleni varoittelemaan, ihmettelemään, että ei kai meille ole sattunut jotakin sähläystä kondomien kanssa.

      Nyt tämän asian voi jo itselleen kertoa, ja miksei muillekin varoitukseksi. Älkää aviovaimot lähtekö sinkkuystävättärienne kanssa jatkoille. Miehet saattavat olla liian hurmaavia verrattuna siihen kotikölliin.

      • poikamiehenkorvike

        ainako naimisissa olevat vaimot antavat? noinko se elämässä menee, kun pääsevät vapaalle vieras maistuu? Kai maar eihän ihminen ole luotu yksavioiseksi. siksikö akat ovat kiukkuisia kun eivät saa vierasta kyrpöö?


      • Omakohtainen
        poikamiehenkorvike kirjoitti:

        ainako naimisissa olevat vaimot antavat? noinko se elämässä menee, kun pääsevät vapaalle vieras maistuu? Kai maar eihän ihminen ole luotu yksavioiseksi. siksikö akat ovat kiukkuisia kun eivät saa vierasta kyrpöö?

        Poikamiehenkorvikkeelle

        Ole huoletta, ei anneta aina. Minä ainakin olen vakaasti yhden miehen nainen. Jos heikko nainen kerran elämässään hairahtuu korean uroksen hakkailuun, ei se tee häntä moniavioiseksi. Mutta kyllä minun täytyy tunnustaa, että sillä kerralla minä tosiaan itsekin halusin. Voin se tunnustaa. Lukemattomia kertoja olen sille muistolle - niin kuin sanotaan - hekumallisesti masturboinut. Kun siitä pinteestä kuitenkin selvisin. Tunnustettakoon tämmöinenkin jälkisynti, kun kerran tälle tielle on lähdetty.

        Terveisiä vain sille yhden illan kumppanille. Lämpöiset tunteet jäi. Eikä se ole omalta mieheltä pois, ehkä pikemminkin päinvastoin. Tämmöisestä kokemuksesta nainen tuntee itsensä enemmän naiseksi, ja se tuo piristystä elämään kotiukollekin.


      • Rakas miehesi
        Omakohtainen kirjoitti:

        Poikamiehenkorvikkeelle

        Ole huoletta, ei anneta aina. Minä ainakin olen vakaasti yhden miehen nainen. Jos heikko nainen kerran elämässään hairahtuu korean uroksen hakkailuun, ei se tee häntä moniavioiseksi. Mutta kyllä minun täytyy tunnustaa, että sillä kerralla minä tosiaan itsekin halusin. Voin se tunnustaa. Lukemattomia kertoja olen sille muistolle - niin kuin sanotaan - hekumallisesti masturboinut. Kun siitä pinteestä kuitenkin selvisin. Tunnustettakoon tämmöinenkin jälkisynti, kun kerran tälle tielle on lähdetty.

        Terveisiä vain sille yhden illan kumppanille. Lämpöiset tunteet jäi. Eikä se ole omalta mieheltä pois, ehkä pikemminkin päinvastoin. Tämmöisestä kokemuksesta nainen tuntee itsensä enemmän naiseksi, ja se tuo piristystä elämään kotiukollekin.

        Samoista syista minäkin nain vieraita naisia. Oikeastaan sellaisia parikymppisiä naisenalkuja. On kiinteät rinnat ja perse. Paikat ovat ihanan tiukat.

        He ovat vielä nuoria ja kauniita, toisin kuin sinä rakas vaimoni


      • Omakohtainen
        Rakas miehesi kirjoitti:

        Samoista syista minäkin nain vieraita naisia. Oikeastaan sellaisia parikymppisiä naisenalkuja. On kiinteät rinnat ja perse. Paikat ovat ihanan tiukat.

        He ovat vielä nuoria ja kauniita, toisin kuin sinä rakas vaimoni

        Et sinä ole mieheni. Minun mieheni on kypsä, elämää ymmärtävä ja huumorintajuinen. Vaikka en minä tätä juttua ole hänelle kertonut. Vielä. Mutta voisin kuvitella, että joskus aika on kypsä ottaa tämäkin puheeksi. Meillä on ihan mukava, luottamuksellinen suhde. Olen minäkin tietoinen yhdestä jos toisesta, mutta ole huoleti. Parikymppiset naisenalut saavat olla rauhassa.


      • Mies..
        Omakohtainen kirjoitti:

        Et sinä ole mieheni. Minun mieheni on kypsä, elämää ymmärtävä ja huumorintajuinen. Vaikka en minä tätä juttua ole hänelle kertonut. Vielä. Mutta voisin kuvitella, että joskus aika on kypsä ottaa tämäkin puheeksi. Meillä on ihan mukava, luottamuksellinen suhde. Olen minäkin tietoinen yhdestä jos toisesta, mutta ole huoleti. Parikymppiset naisenalut saavat olla rauhassa.

        Ihan sama miten päin asiaa selittelee. Horo on aina horo vaikka voissa paistais.


      • Utelias olen

        Aika lailla jälkijunassa olen, mutta jos alkuperäinen kirjoittaja sattuu vielä tätä palstaa lukemaan: Voisitko kirjoittaa aiheesta pienen novellin? Osaat selvästi kirjoittaa ja tapaus kuulostaa kiihottavalta. Ainakin minä haluaisin lukea, mitä mies sinulle sanoi, miltä näytti, kuinka sinua kosketti jne.


      • Se edellinen
        Utelias olen kirjoitti:

        Aika lailla jälkijunassa olen, mutta jos alkuperäinen kirjoittaja sattuu vielä tätä palstaa lukemaan: Voisitko kirjoittaa aiheesta pienen novellin? Osaat selvästi kirjoittaa ja tapaus kuulostaa kiihottavalta. Ainakin minä haluaisin lukea, mitä mies sinulle sanoi, miltä näytti, kuinka sinua kosketti jne.

        Hei jälkijunalainen,

        kyllä minua tavallaan imarteli, kun joku tämän minun viestini vielä löysi ja kiinnostui. En ensin aikonut vastata, mutta asia jäi vaivaamaan. Eiväthän ne pelkästään mukavia muistoja ole. Häpeän vieläkin silmät päästäni ja kadun hölmöyttäni, mutta eihän tehtyä saa tekemättömäksi. Ja onnella selvisin.

        Minulla on varmaan sellainen vika, että olen imartelulle altis, helposti muiden vietävissä.

        Olihan siinä mukava tunnelma, kun saatiin seuraa pöytään. Miehet oli hieman meitä vanhempia, päälle nelikymppisiä, valkoiset paidat oli ja suorat housut. Puhe oli hallussa, ja sehän on tärkeää. Vatsaa oli hieman tällä minun kaverillani, huomasin, kun tanssimassa käytiin. En minä sellaisissa paikoissa käy edes kerran vuodessa.

        Tämä minun ystävättäreni minut sai houkuteltua jatkoille, niin kuin kerroin. Hän sanoi, että ei voi yksinkään mennä. Hotelli oli siinä lähellä, kotimatkan varrella itse asiassa, ja minä ajattelin, että jos minä puoleksi tunniksi piipahtaisin.

        Kadulla käveltiin käsi olkapäällä, ja minä pidin silmällä, että vaikka joku tuttu näkee ja ajattelee ties mitä. Olikin huojentavaa päästä katseilta piiloon. Miehet himmensi valoja sopivasti. He olivat työmatkalla, sormukset sormissa molemmilla.

        Me käytiin sohvalle istumaan, toinen pari meni sängylle makoilemaan. Minä katselin seinille, luin niitä ohjeita ja mainoksia. Minusta hotellit on aina olleet jotenkin jännittäviä. Tämä oli sellainen hotelli, johon minullakin oli etukortti. Se oli vielä uutta silloin.

        Mies kuiskutteli korvaan, kuinka viehättäviä me ollaan, ja kiva että tavattiin. Oli siellä ravintolan pöydässä jo puhuttu selväksi ketä ollaan, että naimisissa olen ja lapsia. Mies sanoi, että olen varmaan hyvä äiti. Se lämmitti, ja käsikin lämmitti.

        Sängyn päällä käsi oli jo hameen alla. Ystävätär tirskui siihen malliin, että tiesin, mitä mies yritti. Seurasin syrjäsilmällä ja aivan järkytyin, kun ystävätär oma-aloitteisesti riisui hameensa alta pikkuhousut. Ne pantiin piiloon tyynyn alle.

        Tämä minun mieheni halusi suudella, ja pidänhän siitä minäkin. Ei minua oltu sillä tavalla suudeltu pitkään aikaan. Eikä katsottu sillä tavalla silmiin.

        Tulkaa tekin tänne, minun ystävättäreni ehdotti. Tarkoitti sängyn päälle. Me mentiin, jatkettiin suutelua. Se vei minut ihan veteläksi. Mies oli saanut minulta rintaliivit auki, hilasi hametta ylemmäksi. Ajattelin, että rypistyy.

        Mitä me itseämme kiusataan, minun ystävättäreni sanoi. Hän oli noussut istumaan sängyn laidalle ja alkoi riisuutua. Mies teki samoin sängyn toisella puolella. Minä en tiennyt, mihin katsoa. Mutta katsoinhan minä. Iso kikkeli.

        Estoton, itsevarma mies. Kyllähän se säväyttää. Ystävättäreni aikoi antaa käyttää hyväkseen.

        Käykää tekin peiton alle, ystävätär supisi. Hän ei ala, ellei mekin.

        Kaikkien pitää, minun mieheni sanoi. Teki minusta porukan petturia. Että kun tänne asti on tultu, aikuisten miesten mukana.

        Että kyllähän minä jo miehen tunnen.

        Niin mekin riisuttiin. Mies sanoi, että kylläpä on komeat rinnat.

        Minä olen niistä pikkuisen ylpeä, vieläkin. Mies sanoi, että hukkaanhan ne menee, ellei niitä näytetä.

        Käperryin miehen kainaloon. En ollut enää oma itseni, mutta yritin sentään estellä. Naimisissa hänkin on, mies kuiskutti korvaani. Että sehän tässä jännää onkin. Hän on aina pitänyt rouvista. On viehättävää, kun naimisissa oleva nainen antaa toisenkin miehen nauttia.

        Viereisessä sängyssä nautittiin jo. Peitto oli potkaistu syrjään ja miehen takapuoli heilui edestakaisin.

        Ei sitä tunnelmaa osaa kuvata. Kihelmöin varpaista päälakeen, halusin olla miehelle mieliksi. Ei siinä itseään ajattele, vaan enemmänkin sitä miestä. Että tällä olisi oikein hyvä, että hän saisi mitä niin valtavasti halusi.

        Se tarttuu naiseen.

        Nyt naidaan sinun upea pimpsasi, mies kuiskutteli, enkä minä pannut vastaan. Minä olen aina ollut kiltti, nyt halusin olla tuhma ja antaa luonnossa. Eikä mies kysynyt. Minä ajattelin, että mitä vastaan, jos mies kysyy. Ja sitten se oli jo myöhäistä.

        Intohimoisemmaltahan se tuntuu, ehdin ajatella. Enkä paljon muuta ehtinytkään. Kun toinnuttiin takaisin ihmisten ilmoille, ystävättäreni oli pukeutumassa. Lähdetään, hän sanoi. Häntäkin nolotti silmin nähden. Kotimatkalla tunnustin hänelle typeryyteni. Oli pakko kertoa jollekin, saada tukea, mutta mitä vielä. Haukut sain.

        Tämän verran kai uskaltaa kertoa, kun ei tänne kuitenkaan kukaan enää eksy.


      • Uteliaisuus tyydytetty
        Se edellinen kirjoitti:

        Hei jälkijunalainen,

        kyllä minua tavallaan imarteli, kun joku tämän minun viestini vielä löysi ja kiinnostui. En ensin aikonut vastata, mutta asia jäi vaivaamaan. Eiväthän ne pelkästään mukavia muistoja ole. Häpeän vieläkin silmät päästäni ja kadun hölmöyttäni, mutta eihän tehtyä saa tekemättömäksi. Ja onnella selvisin.

        Minulla on varmaan sellainen vika, että olen imartelulle altis, helposti muiden vietävissä.

        Olihan siinä mukava tunnelma, kun saatiin seuraa pöytään. Miehet oli hieman meitä vanhempia, päälle nelikymppisiä, valkoiset paidat oli ja suorat housut. Puhe oli hallussa, ja sehän on tärkeää. Vatsaa oli hieman tällä minun kaverillani, huomasin, kun tanssimassa käytiin. En minä sellaisissa paikoissa käy edes kerran vuodessa.

        Tämä minun ystävättäreni minut sai houkuteltua jatkoille, niin kuin kerroin. Hän sanoi, että ei voi yksinkään mennä. Hotelli oli siinä lähellä, kotimatkan varrella itse asiassa, ja minä ajattelin, että jos minä puoleksi tunniksi piipahtaisin.

        Kadulla käveltiin käsi olkapäällä, ja minä pidin silmällä, että vaikka joku tuttu näkee ja ajattelee ties mitä. Olikin huojentavaa päästä katseilta piiloon. Miehet himmensi valoja sopivasti. He olivat työmatkalla, sormukset sormissa molemmilla.

        Me käytiin sohvalle istumaan, toinen pari meni sängylle makoilemaan. Minä katselin seinille, luin niitä ohjeita ja mainoksia. Minusta hotellit on aina olleet jotenkin jännittäviä. Tämä oli sellainen hotelli, johon minullakin oli etukortti. Se oli vielä uutta silloin.

        Mies kuiskutteli korvaan, kuinka viehättäviä me ollaan, ja kiva että tavattiin. Oli siellä ravintolan pöydässä jo puhuttu selväksi ketä ollaan, että naimisissa olen ja lapsia. Mies sanoi, että olen varmaan hyvä äiti. Se lämmitti, ja käsikin lämmitti.

        Sängyn päällä käsi oli jo hameen alla. Ystävätär tirskui siihen malliin, että tiesin, mitä mies yritti. Seurasin syrjäsilmällä ja aivan järkytyin, kun ystävätär oma-aloitteisesti riisui hameensa alta pikkuhousut. Ne pantiin piiloon tyynyn alle.

        Tämä minun mieheni halusi suudella, ja pidänhän siitä minäkin. Ei minua oltu sillä tavalla suudeltu pitkään aikaan. Eikä katsottu sillä tavalla silmiin.

        Tulkaa tekin tänne, minun ystävättäreni ehdotti. Tarkoitti sängyn päälle. Me mentiin, jatkettiin suutelua. Se vei minut ihan veteläksi. Mies oli saanut minulta rintaliivit auki, hilasi hametta ylemmäksi. Ajattelin, että rypistyy.

        Mitä me itseämme kiusataan, minun ystävättäreni sanoi. Hän oli noussut istumaan sängyn laidalle ja alkoi riisuutua. Mies teki samoin sängyn toisella puolella. Minä en tiennyt, mihin katsoa. Mutta katsoinhan minä. Iso kikkeli.

        Estoton, itsevarma mies. Kyllähän se säväyttää. Ystävättäreni aikoi antaa käyttää hyväkseen.

        Käykää tekin peiton alle, ystävätär supisi. Hän ei ala, ellei mekin.

        Kaikkien pitää, minun mieheni sanoi. Teki minusta porukan petturia. Että kun tänne asti on tultu, aikuisten miesten mukana.

        Että kyllähän minä jo miehen tunnen.

        Niin mekin riisuttiin. Mies sanoi, että kylläpä on komeat rinnat.

        Minä olen niistä pikkuisen ylpeä, vieläkin. Mies sanoi, että hukkaanhan ne menee, ellei niitä näytetä.

        Käperryin miehen kainaloon. En ollut enää oma itseni, mutta yritin sentään estellä. Naimisissa hänkin on, mies kuiskutti korvaani. Että sehän tässä jännää onkin. Hän on aina pitänyt rouvista. On viehättävää, kun naimisissa oleva nainen antaa toisenkin miehen nauttia.

        Viereisessä sängyssä nautittiin jo. Peitto oli potkaistu syrjään ja miehen takapuoli heilui edestakaisin.

        Ei sitä tunnelmaa osaa kuvata. Kihelmöin varpaista päälakeen, halusin olla miehelle mieliksi. Ei siinä itseään ajattele, vaan enemmänkin sitä miestä. Että tällä olisi oikein hyvä, että hän saisi mitä niin valtavasti halusi.

        Se tarttuu naiseen.

        Nyt naidaan sinun upea pimpsasi, mies kuiskutteli, enkä minä pannut vastaan. Minä olen aina ollut kiltti, nyt halusin olla tuhma ja antaa luonnossa. Eikä mies kysynyt. Minä ajattelin, että mitä vastaan, jos mies kysyy. Ja sitten se oli jo myöhäistä.

        Intohimoisemmaltahan se tuntuu, ehdin ajatella. Enkä paljon muuta ehtinytkään. Kun toinnuttiin takaisin ihmisten ilmoille, ystävättäreni oli pukeutumassa. Lähdetään, hän sanoi. Häntäkin nolotti silmin nähden. Kotimatkalla tunnustin hänelle typeryyteni. Oli pakko kertoa jollekin, saada tukea, mutta mitä vielä. Haukut sain.

        Tämän verran kai uskaltaa kertoa, kun ei tänne kuitenkaan kukaan enää eksy.

        Kiitos vastauksesta, jota en yhtään uskonut saavani.

        Todella vaikuttava ja elämänmakuinen teksti, oikeastaan yksi parhaita, joita näillä palstoilla olen ikinä nähnyt. Psykologisesti uskottava, helppo samastua, ja yksityiskohdatkin tukivat hyvin tarinaa. Kihelmöi minuakin, kun luin.

        Hyvä novellisti sinussa on menetetty (paitsi että mistä minä tiedän, mitä kaikkea olet muualle kirjoittanut). Kaikkea hyvää sinulle vastaisuudessa!

        Toivottelee 31-vuotias mies.


      • jaka1
        Omakohtainen kirjoitti:

        Et sinä ole mieheni. Minun mieheni on kypsä, elämää ymmärtävä ja huumorintajuinen. Vaikka en minä tätä juttua ole hänelle kertonut. Vielä. Mutta voisin kuvitella, että joskus aika on kypsä ottaa tämäkin puheeksi. Meillä on ihan mukava, luottamuksellinen suhde. Olen minäkin tietoinen yhdestä jos toisesta, mutta ole huoleti. Parikymppiset naisenalut saavat olla rauhassa.

        Siis t o s i luottamuksellinen suhde... luetko itse mitä kirjoitat...


      • Häpeän
        Se edellinen kirjoitti:

        Hei jälkijunalainen,

        kyllä minua tavallaan imarteli, kun joku tämän minun viestini vielä löysi ja kiinnostui. En ensin aikonut vastata, mutta asia jäi vaivaamaan. Eiväthän ne pelkästään mukavia muistoja ole. Häpeän vieläkin silmät päästäni ja kadun hölmöyttäni, mutta eihän tehtyä saa tekemättömäksi. Ja onnella selvisin.

        Minulla on varmaan sellainen vika, että olen imartelulle altis, helposti muiden vietävissä.

        Olihan siinä mukava tunnelma, kun saatiin seuraa pöytään. Miehet oli hieman meitä vanhempia, päälle nelikymppisiä, valkoiset paidat oli ja suorat housut. Puhe oli hallussa, ja sehän on tärkeää. Vatsaa oli hieman tällä minun kaverillani, huomasin, kun tanssimassa käytiin. En minä sellaisissa paikoissa käy edes kerran vuodessa.

        Tämä minun ystävättäreni minut sai houkuteltua jatkoille, niin kuin kerroin. Hän sanoi, että ei voi yksinkään mennä. Hotelli oli siinä lähellä, kotimatkan varrella itse asiassa, ja minä ajattelin, että jos minä puoleksi tunniksi piipahtaisin.

        Kadulla käveltiin käsi olkapäällä, ja minä pidin silmällä, että vaikka joku tuttu näkee ja ajattelee ties mitä. Olikin huojentavaa päästä katseilta piiloon. Miehet himmensi valoja sopivasti. He olivat työmatkalla, sormukset sormissa molemmilla.

        Me käytiin sohvalle istumaan, toinen pari meni sängylle makoilemaan. Minä katselin seinille, luin niitä ohjeita ja mainoksia. Minusta hotellit on aina olleet jotenkin jännittäviä. Tämä oli sellainen hotelli, johon minullakin oli etukortti. Se oli vielä uutta silloin.

        Mies kuiskutteli korvaan, kuinka viehättäviä me ollaan, ja kiva että tavattiin. Oli siellä ravintolan pöydässä jo puhuttu selväksi ketä ollaan, että naimisissa olen ja lapsia. Mies sanoi, että olen varmaan hyvä äiti. Se lämmitti, ja käsikin lämmitti.

        Sängyn päällä käsi oli jo hameen alla. Ystävätär tirskui siihen malliin, että tiesin, mitä mies yritti. Seurasin syrjäsilmällä ja aivan järkytyin, kun ystävätär oma-aloitteisesti riisui hameensa alta pikkuhousut. Ne pantiin piiloon tyynyn alle.

        Tämä minun mieheni halusi suudella, ja pidänhän siitä minäkin. Ei minua oltu sillä tavalla suudeltu pitkään aikaan. Eikä katsottu sillä tavalla silmiin.

        Tulkaa tekin tänne, minun ystävättäreni ehdotti. Tarkoitti sängyn päälle. Me mentiin, jatkettiin suutelua. Se vei minut ihan veteläksi. Mies oli saanut minulta rintaliivit auki, hilasi hametta ylemmäksi. Ajattelin, että rypistyy.

        Mitä me itseämme kiusataan, minun ystävättäreni sanoi. Hän oli noussut istumaan sängyn laidalle ja alkoi riisuutua. Mies teki samoin sängyn toisella puolella. Minä en tiennyt, mihin katsoa. Mutta katsoinhan minä. Iso kikkeli.

        Estoton, itsevarma mies. Kyllähän se säväyttää. Ystävättäreni aikoi antaa käyttää hyväkseen.

        Käykää tekin peiton alle, ystävätär supisi. Hän ei ala, ellei mekin.

        Kaikkien pitää, minun mieheni sanoi. Teki minusta porukan petturia. Että kun tänne asti on tultu, aikuisten miesten mukana.

        Että kyllähän minä jo miehen tunnen.

        Niin mekin riisuttiin. Mies sanoi, että kylläpä on komeat rinnat.

        Minä olen niistä pikkuisen ylpeä, vieläkin. Mies sanoi, että hukkaanhan ne menee, ellei niitä näytetä.

        Käperryin miehen kainaloon. En ollut enää oma itseni, mutta yritin sentään estellä. Naimisissa hänkin on, mies kuiskutti korvaani. Että sehän tässä jännää onkin. Hän on aina pitänyt rouvista. On viehättävää, kun naimisissa oleva nainen antaa toisenkin miehen nauttia.

        Viereisessä sängyssä nautittiin jo. Peitto oli potkaistu syrjään ja miehen takapuoli heilui edestakaisin.

        Ei sitä tunnelmaa osaa kuvata. Kihelmöin varpaista päälakeen, halusin olla miehelle mieliksi. Ei siinä itseään ajattele, vaan enemmänkin sitä miestä. Että tällä olisi oikein hyvä, että hän saisi mitä niin valtavasti halusi.

        Se tarttuu naiseen.

        Nyt naidaan sinun upea pimpsasi, mies kuiskutteli, enkä minä pannut vastaan. Minä olen aina ollut kiltti, nyt halusin olla tuhma ja antaa luonnossa. Eikä mies kysynyt. Minä ajattelin, että mitä vastaan, jos mies kysyy. Ja sitten se oli jo myöhäistä.

        Intohimoisemmaltahan se tuntuu, ehdin ajatella. Enkä paljon muuta ehtinytkään. Kun toinnuttiin takaisin ihmisten ilmoille, ystävättäreni oli pukeutumassa. Lähdetään, hän sanoi. Häntäkin nolotti silmin nähden. Kotimatkalla tunnustin hänelle typeryyteni. Oli pakko kertoa jollekin, saada tukea, mutta mitä vielä. Haukut sain.

        Tämän verran kai uskaltaa kertoa, kun ei tänne kuitenkaan kukaan enää eksy.

        erikoisesti kirjoitettu. Annoit ymmärtää että miehet käyttivät teitä hyväksenne vaikka itse halusit antaa vaikka perheesi odotti kotona. Hyi helvetti. Itse olen mies ja en ole koskaan Vaimoani pettänyt. Kyllä naiset aina keksivät syyn pettämiselle jotta voivat antaa. Ollaan kyllästyuneitä tai ei tunneta vetoa ja kotona ei ole sellaista kuin haluaisi.

        Eroa sitten äläkä elätä itseäsi kunnjon miehellä ja käy vieraissa. Olet varmasti tuonkin jälkeen pettänyt.


      • Anonyymi
        poikamiehenkorvike kirjoitti:

        ainako naimisissa olevat vaimot antavat? noinko se elämässä menee, kun pääsevät vapaalle vieras maistuu? Kai maar eihän ihminen ole luotu yksavioiseksi. siksikö akat ovat kiukkuisia kun eivät saa vierasta kyrpöö?

        Ehkö. Sanoo mies lapista


      • Anonyymi
        Omakohtainen kirjoitti:

        Poikamiehenkorvikkeelle

        Ole huoletta, ei anneta aina. Minä ainakin olen vakaasti yhden miehen nainen. Jos heikko nainen kerran elämässään hairahtuu korean uroksen hakkailuun, ei se tee häntä moniavioiseksi. Mutta kyllä minun täytyy tunnustaa, että sillä kerralla minä tosiaan itsekin halusin. Voin se tunnustaa. Lukemattomia kertoja olen sille muistolle - niin kuin sanotaan - hekumallisesti masturboinut. Kun siitä pinteestä kuitenkin selvisin. Tunnustettakoon tämmöinenkin jälkisynti, kun kerran tälle tielle on lähdetty.

        Terveisiä vain sille yhden illan kumppanille. Lämpöiset tunteet jäi. Eikä se ole omalta mieheltä pois, ehkä pikemminkin päinvastoin. Tämmöisestä kokemuksesta nainen tuntee itsensä enemmän naiseksi, ja se tuo piristystä elämään kotiukollekin.

        Hyvä..


      • poikamiehenkorvike kirjoitti:

        ainako naimisissa olevat vaimot antavat? noinko se elämässä menee, kun pääsevät vapaalle vieras maistuu? Kai maar eihän ihminen ole luotu yksavioiseksi. siksikö akat ovat kiukkuisia kun eivät saa vierasta kyrpöö?

        Yleensä noi aviossa olevat antavat helpommin


      • Anonyymi
        Omakohtainen kirjoitti:

        Poikamiehenkorvikkeelle

        Ole huoletta, ei anneta aina. Minä ainakin olen vakaasti yhden miehen nainen. Jos heikko nainen kerran elämässään hairahtuu korean uroksen hakkailuun, ei se tee häntä moniavioiseksi. Mutta kyllä minun täytyy tunnustaa, että sillä kerralla minä tosiaan itsekin halusin. Voin se tunnustaa. Lukemattomia kertoja olen sille muistolle - niin kuin sanotaan - hekumallisesti masturboinut. Kun siitä pinteestä kuitenkin selvisin. Tunnustettakoon tämmöinenkin jälkisynti, kun kerran tälle tielle on lähdetty.

        Terveisiä vain sille yhden illan kumppanille. Lämpöiset tunteet jäi. Eikä se ole omalta mieheltä pois, ehkä pikemminkin päinvastoin. Tämmöisestä kokemuksesta nainen tuntee itsensä enemmän naiseksi, ja se tuo piristystä elämään kotiukollekin.

        Piristäähän se miestäkin, kun vieras nainen kehrää sylissä seksin jälkeen!


    • Mla021

      Eikö seksi ole aina "kahden kauppa"? Se mikä on toisille sairasta on toisille normaalia, kuten elämässä yleensäkin kaikki on. Älä tuomitse toisten tekemisiä.

    • Epätitoinen

      Minä olen herrasmies. Naisjahdissa minulla on aina mukana salkku, jossa on tarpeelliset turvavälineet sukupuolitautien ja ei-toivottujen raskauksien ehkäisemiseksi. Neuvot sain kokeneelta AIDS-pitoisissa kehitysmaissa kauan työskenneeltä kehitysaputyöntekijältä.

      Valmistan itse kondomit 26/6,5 -kaliberiselle elimelleni saksien ja pikaliiman avulla traktorin pyörän sisäkumista, erikseen ulko ja sisäkondomin ottaen huomioon väliaineen vaatiman tilavuuden. Väliaineena käytän tervattua villasukkaa.

      Eipä ole tullut tauteja eikä epätoivottuja jälkeläisiäkään. Jostain syystä suurin osa naisista ei kuitenkaan anna arvoa turvallisuudelleen, vaan luikkivat ehkäisyvälineen asennuksen aikana karkuun, vaikka elimeni heitä aluksi kiinnostaakin suunnattomasti, ja käyvät kuumana kuin isoäitini Högforsin hella. Todellista arvoa varotoimilleni on osannut antaa vain yksi nelikymppinen lestadiolainen (sittemmin maallistunut) leskirouva, 14 lapsen äiti.

      Pitäisikö minun alkaa holtittomaksi paljaalla panijaksi, etteivät naiset karkaisi kesken herkimmän hetken?

      • lisää samaa

        kyllä repesin viden hyvä juttu, itse tosin käytän vieraissa 2 kortonkia päällekkäin ja tervapahvin olen sujauttanut väliin ikäänkuin tuulensuojaksi.
        nuo naimisissa olevat ja etenkin seurustelévat antavat pikku puheiden jälkeen aiva hyvin olen huomannut


      • Anonyymi
        lisää samaa kirjoitti:

        kyllä repesin viden hyvä juttu, itse tosin käytän vieraissa 2 kortonkia päällekkäin ja tervapahvin olen sujauttanut väliin ikäänkuin tuulensuojaksi.
        nuo naimisissa olevat ja etenkin seurustelévat antavat pikku puheiden jälkeen aiva hyvin olen huomannut

        Olen viimeksi kondomia käyttänyt ehkä 1990 luvulla. Sama kuin käyttäisi silikonipimperoa.
        Paljaalla on hyvä, kaikki tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viimeksi kondomia käyttänyt ehkä 1990 luvulla. Sama kuin käyttäisi silikonipimperoa.
        Paljaalla on hyvä, kaikki tykkää.

        Lasten kanssa ei kannata lähteä seksiä harrastamaan. En tietenkään tarkoita alaikäisiä, vaan lapsen tasolla olevia ihmisiä. Heistä koituu vain ongelmia.
        Aikuiselle voi sanoa että haluan seksiä kanssasi, ja jos vastaus on ylimielinen tuhaus, korvapuusti, tai hihittely, niin anna olla.
        Aikuinen sanoo että mikäpä siinä, sopii mainiosti, tai että en ole tottunut tällaiseen, tai että sori mutta et ole tyyppiäni.
        Asiaa pitää olla.


    • Anonyymi

      H­ei! Om­a stream. Sisää­­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://5555501.com/H/8hGt2 👈

    • Anonyymi

      H­e­­i! Ku­­­tsumme sinut kä­­ymään uude­­­ss­­­a chatis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://4900049.com/H/5Nkw 👈

    • Anonyymi

      U­­­u­­si sek­si­tea­tteri ava­­utu­u Suome­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­­kk­i­­­. Il­­moittau­tum­inen ry­­hmä­­­ämm­­e tä­­­äll­­ä - http://306181.com/H/4ZtS 👈

    • Anonyymi

      Päätettiin vaimon kanssa kokeilla lomalla seksielämän rajoja.
      Miehet pani vaimoa paljaaltaan joka aukkoon. Minä istuin vieressä imien niiden kaluja puhtaaksi. Muistan kuinka hävetti oma jäykkänä oleva kalu. Se oli eurooppalaisen pariskunnan alistamista parhaimmillaan. Todellinen vatsaisku kolonialismille.

      • Anonyymi

        Ja höpö höpö.


    • Anonyymi

      He­­­i! Ku­­ts­umme sinu­­t kä­­ym­­ään u­­ude­­ss­a cha­­tissa! Mei­­tä on yl­i miljo­­­ona! 👉 http://2533444.com/H/7fFZ 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­ts­­um­­me sinu­­t kä­­­ymään u­ude­­­ss­­­a cha­­­tissa! Mei­­­tä on yli mil­­jo­ona! 👉 http://3711222.com/H/1Cwp 👈

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­ts­­um­­­me sinu­­t käym­­ään u­­­ude­­ss­­­a chatis­­­sa! Mei­­tä on yl­i 3,8765 mil­jo­­ona! 👉 http://2833444.com/H/Ld0K 👈

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe