Onko Balilla paljon hyttysiä jotka tartuttaa malariaa? Auttaako Autan Active hyöntäiskarkote?
Miten olitte suojautuneet hyttysiltä?
Hyttyset balilla!
6
2525
Vastaukset
- iines 2
Tietääkseni Balilla ei ole tavattu malariaa.
Enemmän olisin huolissani Dengue-kuumeesta kuin malariasta. Balilla kannattaa ostaa hyönteiskarkotteita kaupasta, mm. Autan on edullista ja hyvää hyttyskarkoitetta. Taisi maksaa alle euron. Myös muita erittäin hyväntuoksuisia hyttysvoiteita on kaupoissa. - Kiitti vaan.
Osettiin jo täältä Suomesta 2 pulloa Autania hintaa å 12,50 euroa. Vapun aattona matkaan Frankfurtin kautta.
- mitä häh?
Suomessako myydään Autania? Ja 12,50 euroa pullo?
Hupsista, Balilla sama tuote maksaa 0,90 euroa 100ml pullo!
- Balilta palannut
Olin just huhtikuussa Balilla, jokunen hyttynen oli, mutta tosi vähän vaikka kierreltiin ympäri saarta.
- taudin sairastanut
balilla oli keväällä 2007 myös dengue-kuumetta levittäviä hyttysiä. tauti on inha, suojautukaa inisijöiltä.
- aelisoa
Olen sairastanut denguen Balilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875602Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *724856- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122259Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3201938- 211635
- 901587
- 411143