Palvelijana bileissä

Pekka

Vaimon työkaverit olivat meillä juhlimassa. Minut oli valtuutettu toimimaan ”palvelijana” viidelle rouvalle. Hoidin hommaa mielelläni. Avasin heille oven, autoin takin naulakkoon, tarjoilin syötävää ja juotavaa ja soitin tilaisuuteen sopivaa musiikkia. Naisilla oli todella hauskaa, juttua riitti, nauru raikui ja välillä kikattivat kuin pikkutytöt. Arvelin heidän puhuvan miehistä.
Ilta jatkui, juomaa kului runsaasti. Ilmoitin vaimolle, että valkoviini alkaa olla lopussa. Valmistaisinko heille paukkuja vähän väkevimmistä aineista. Tilauksia alkoi tulla. Sekoittelin paukkuja keittiössä sen minkä kerkesin. Naiset alkoivat olla aika hiprakassa. Kuitenkin puolen yön aikaan he alkoivat tehdä kotiin lähtöä. Autoin takkeja päälle ja sain muutamilta aika kiihkeitä suudelmia kiitokseksi hyvästä palvelusta. Muut lähtivät, mutta Arja jäi yöksi kun hän asui toisella paikkakunnalla.
Aloimme siivota astioita ja ruokia. Vaimo alkoi imuroida. Yhtäkkiä hän ehdotti, että lämmitetään sauna.
- Keskellä yötä? kysyin hämmästyneenä.
- Niin, äkkiä se lämpiää. On niin nihkeä olo, vastasi vaimo.
Arjakin innostui ajatuksesta. Laitoin saunan lämpiämään. Itse ajattelin kyllä mennä nukkumaan. Vajaan tunnin kuluttua saimme kaiken valmiiksi, tiskikone surruutti keittiössä. Kaadoin laseihin vielä pienet viskit. Naiset eivät enää halunneet, joten aloin kumota niitä itse.
Naiset menivät saunaan. Kuulin, kuinka saunan ovi kävi ja kohta kuului kiukaan sihinä heidän heittäessä löylyä. Pistin vielä levyn soimaan, istuin hämärässä ja nautin viskistä.
- Huhuu, kuului pukuhuoneen ovelta. Tuletko Pekka saunaan?
- Joo tulen sitten teidän jälkeen kuitenkin.
- Eiku tuletko meidän kanssa, kysyi vaimo vihjailevalla äänellä.
Kulautin viskin, riisuin vaatteet ja menin sisään. Naiset istuivat löylyssä. Kävin äkkiä suihkussa ja avasin saunan oven. Naiset istuivat lauteilla jalat koukussa. Katselin molempien jalkoväliin vuorotellen. Minulle oli varattu paikka heidän välistään. Istuin lauteille ja olin hieman hämmentynyt. Heitin löylyä hieman lisää. Tuskin uskalsin vilkuilla naisia, varsinkaan Arjaa. Hän oli erittäin viehättävä nainen, hieman pulska, mutta hänellä isot tissit ja tuuhea tumma karvoitus. Naiset vilkuilivat minua. Vaimo työntyi minua vasten, antoi suukkoja poskelle ja korvaan. Samalla hän hyväili rintaani ja antoi käden kulkea alaspäin. Arja seurasi vieressä kiinnostuneena. Vaimo otti puolittain seisovasta kullistani kiinni ja alkoi hyväillä sitä.
- Onko pikkuveikkakin päässyt saunaan, ja vielä naisten seuraan, hän kiusotteli.
Samassa hän laskeutui alaspäin ja otti kullini suuhunsa. Katsoin Arjaa. Hän oli selvästi kiihottunut. Ojensin pääni häntä kohti ja kohta suutelimme kiihkeitä kielisuudelmia. Hyväilin hänen isoja rintojaan. Vaimo jatkoi kullini kanssa. Se seisoi koko komeudessaan.
- Sinun vuorosi, katso kuinka isona se on, sanoi vaimo Arjalle.
Arja puolestaan kumartui alas ja otti kullini suuhunsa. Hän imi niin rajusti, että pelkäsin laukeavani saman tien. Vaimo istui vieressä ja alkoi hyväillä pilluaan, sormi pyöritteli klitorista. Olin aivan ekstaasissa. Hyväilin Arjan selkää ja pakaroita. Hän nosteli takamustaan. Yhä rohkeammin käteni kulki hänen märässä jalkovälissään. Hyväilin karvoituksen sisältä auennutta pillua. Se oli aivan märkänä kiimasta.
Täällä on liian kuuma, sanoin. Mennäänkö suihkuun välillä?
Arja meni suihkuun. Minä otin saippuaa ja aloin pestä häntä. Vaimo istui penkillä ja katseli. Hän oli kiihottunut meidän katselemisesta. Pesin Arjaa kiihkeästi. Menin kyykkyyn hänen taakseen ja hieroin reisien sisäpintaa. Hän värisi ja alkoi äännellä yhä voimakkaammin. Pesin hänen pillunsa moneen kertaan ja liukkaalle sormella hyväilin hänen persaukkoa. Hän ynisi ja taivutti itseään lisää. Työnsin sormen sisälle.
Oli todella kiihottavaa kun Arja oli mennä sekaisin ja vaimo katseli vieressä ja hyväili itseään samalla.
- Haluan nussia teitä molempia.
Vaimo laittoi pyyhkeen lattialle ja minut pantiin makaamaan selälleni. Kyrpä seisoi isona ja odottavana.
- Vieraat ensin, ilmoitti vaimo.
Arja kävi kyykkyyn kullini päälle. Oli kiihottavaa nähdä kuinka hänen pillunsa avautui ja imaisi kullini sisäänsä. Arja liikkui ylös alas ja huohotti. Vaimo seisoi hänen takanaan. Vaimo otti yhtäkkiä Arjaa rinnoista ja hyväili niitä. Sitten hän alkoi hyväillä pussejani, aika kovakouraisesti. Tunsin orgasmin nousevan.
- Tulee ihan kohta, huohotin
- Anna tulla vaan kultaseni, haluan kuuman spermasi pilluuni, sanoi Arja
Hänkin alkoi huohottaa yhä äänekkäämmin. Kävi päälleni kontalleen, suuret rinnat riippuivat edessäni ja heiluivat ihanasti työntöjeni tahdissa.
Arja laukesi ensin, minä heti perään. Hän supisteli pilluaan ja lypsi kullistani viimeisetkin mehut. Olin ihan raukeana.
- Mennäänkö vielä saunaan, kysyi vaimo. Kyllä oli ihana katsoa kunnon nussimista.
Hän suukotteli meitä molempia. Löylyssä lupasin hoitaa vaimon makuuhuoneessa.
Vaimo katsoi minua merkitsevästi ja sanoi, että Arja nukkuu sitten meidän kanssa. Tiedossa oli kiihkeä rakastelun yö. Kullini antoi merkkejä, ettei homma kyllä hänestä jää kiinni.

3

13733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

      Kerro siit yöst! toikin oli tosi hyvä!

    • Gentle37

      Suomalaiset naiset ovat liian omistuksen haluisia ja itsekeskeisiä, jotta tällainen unelma voisi toteutua. sääli.

      • ei kaikki....

        ei kaikki todellakaan ole niiiin omistushaluisia... olisin valmis leikkimään kimppaleikkejä, mutta luulenpa että jos asiasta puhuisin miehelleni niin saisin samantien lähteä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe