2002 Scenic, ajettu 80700. Ilmastointi ei työnnä
kylmää ilmaa, kohisee kyllä niin että nesteet ehkä liikkuu. Onko kokemusta mitä korjaus maksaa?
Scenicin tyyppivikaa on tällä usein mainittu puola-ongelma. Henk.koht.sanottuna ensimmäinen ja vimeinen ranskalainen auto. Vertaan vain aiempiin japanilaisiin joissa ensimmäiset tämänkaltaiset viat ilmenivät 300000 ajon jälkeen.
Ilmastointi ei toimi
7
3720
Vastaukset
- pertsa2
käytä ilmastointihuollossa, maksanee paikasta riippuen 100-150 euroa?
testaavat ja täyttävät.
Vuodessa häviää n 10% aineista, ja 20% vajaus ei enää oikein toimi- sceni1
Kiitos tiedosta, otan yhteyttä huoltoon. Onneksi hinta ei tuon enempää.
Mutta autoa kyllä vaihdan. - ajoltaan
sceni1 kirjoitti:
Kiitos tiedosta, otan yhteyttä huoltoon. Onneksi hinta ei tuon enempää.
Mutta autoa kyllä vaihdan.Itsellä harkinnassa vaihtaa Toyota johonkin isompaan ja Rellukin käynyt mielessä.Onko ollut muita vikoja ja onko mukava ajaa?
- seonkin
ajoltaan kirjoitti:
Itsellä harkinnassa vaihtaa Toyota johonkin isompaan ja Rellukin käynyt mielessä.Onko ollut muita vikoja ja onko mukava ajaa?
Siinähän se onkin että Rellu on hyvä ajaa, mukava jne. Niissä vain tuntuu noita "tyyppivikoja" olevan pikkasen liikaa. Samoin ns. kuluvat osat menee vaihtoon huomattavasti useammin kuin esim. Toyotassa. Itse ajan Rellulla, mut välillä menee hermot ja tulee mieleen siirtyä takas Toyotaan. ...mut ne Toyotan ajo-ominaisuudet..ei pärjää Rellulle.
- sceni1
ajoltaan kirjoitti:
Itsellä harkinnassa vaihtaa Toyota johonkin isompaan ja Rellukin käynyt mielessä.Onko ollut muita vikoja ja onko mukava ajaa?
Auto on erinomainen ajettava. Olen ajanut uusista autoista Saab 9-3 ja Bmw 3 sarjan farmarit. Muuten ne on ok mutta bmw kytkin aivan surkea ja kummankin istuimiin kun menee ei heti löydä sopivaa asentoa kuten tila rellussa. Tämä on lähinnä tottumisjuttu. Silti suosittelen katselemaan muuta merkkiä.
- mja
Kirjoittelet että "vuodessa häviää n 10% aineista ja 20% vajaus ei enää oikein toimi" . Tuon perusteella siis AC lopettaisi keskimäärin 2 vuoden jälkeen? Vaimolla on Clio 1.4 vm 2000. AC toimii ihan normaalisti, vaikka tuon mukaan suurin osa aineista olisi hävinnyt.
Itsellä Scenicissä tulee 3 v täyteen ja senkin AC:n pitäisi siis jo olla jo sunnilleen pimeänä. Mutta niin vaan toimii. - 2.0rt
s-etuhuolto konalan automaalla ilmastointihuollon hinta 95e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882