eipä ollut varaa

pulmu

Avioiduin 1991. Ja edelleen kattelen samaa miestä aamukahvin yli. Häät maksoivat 7000 mummon markkaa, hääpuku muistaakseni 400 mk. Ei ollut opiskelijoilla varaa häämatkaan. Tämä tapahtui vasta vuonna 2001, pitkä viikonloppu Budapestissa. Kun tultiin kotiin, ilmeni että äitini oli viety tajuttomana sairaalaan. Hän kuoli 12 tuntia paluumme jälkeen.

Ainoa lohtu on, että häävieraistamme puolet on jo eronneet mutta me ei. Sellaisetkin, joilla oli hieno häämatka.

6

2441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo päästiin

      menimme naimisiin-72 häämatka tehtiin-85 kanarialle,siitä kun elintaso parani niin päästiin pitemmällekin.30v kun tuli täyteen olimme intiassa kuukauden,sitä hääpäivämatkaa kannatti odottaa.nyt olis 35 täys,kerro kivoja vinkkejä (brasilia,thaimaa,intia,kuupa ja meksiko käyty) vinkkejä hyvästä,rauhallisesta lomasta missä kaksin on kiva kuherrella...

    • toisten avioerot!

      Milläköhän tavalla häämatka ja avioero liittyvät toisiinsa?!? Ei niin millään tavalla. Aika erikoinen veto. Taidat olla jotenkin katkera siitä, ettet saanut sellaista häämatkaa, mitä muut ovat saaneet? Porukka eroaa tai ei eroa, sillä ei ole mitään merkitystä ovatko olleet häämatkalla vai eivät.

      Sitä paitsi jos minulta kysytään, niin ennemmin pidän pienet häät perheen ja lähisukulaisten kanssa kuin kestitsen puoli pitäjää. Pistän nekin säästyneet rahat kunnon häämatkaan ja vietän elämäni mieleenpainuvimmat pari-kolme viikkoa siellä, mistä olen aina haaveillut. Enkä pelkää että minua "rankaistaan" unelmamatkasta tulevaisuudessa avioerolla...

      Heh heh, kaikkee sitä porukka jaksaakin pohtia ja kieputtaa pääkopassaan. Vai lohduttaa sua toisten avioerot...no jo on. Mut hei, vahingonilo paras ilo!

      • vain

        Niin sinä olet haaveillut, entä puolisosi? Eikö naimisiin mennä rakkaudesta ja toisesta kanssa
        tulevaisuuden tekemiseksi. Ei naimisiin mennä unelma häämatkan takia, mistä olet haaveillut nuoruudestasi lähtien. Kyllä järki pitää ottaa käteen näisäkin asioissa ja pitää itsensä maanpinnalla.


    • ei vaikuta mitenkään

      "Sellaisetkin, joilla oli hieno häämatka." Niin häämatka ei varmasti vaikuta mitenkään siihen pysytäänkö yhdessä vai ei. Kyllä ne on ihan muut asiat.

      • ap..

        tarkoittikin tässä että oli katkera kun ei päässyt lomaileen häiden jälkeen. ja ehkäpä hän tässä yritti sanoa että väliätkö tuolla, ei se häämatka avio-onnea tuo.


    • ei kait hienolla

      Häämatkalla avioliiton "viisastenkiveä"löydy?.Tuossa "häämatka",sanasta on "varmaankin tullut sellainen status kysymys"monelle.Kyllä avioliiton vaikkakin 10 v päivänä voisitehdä häämatkan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe